Ik schat, op basis van backlight en GPU power, dat het tot 30% verschil maakt in stroomverbruik. Dat vind ik nogal wat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geen idee. :x Cruciaal is het niet maar vind het wel geinig om te kunnen zeggen. Daarbij maakt 720p>1080p ook niet super veel verschil, 720 slurpte al wat bij mijn One X.
Dan moeten we maar stoppen hier bij 1080p, vind het ook wel prima zo. 4K op smartphones is ook belachelijk natuurlijk maar je weet dat dat er aan komt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik schat, op basis van backlight en GPU power, dat het tot 30% verschil maakt in stroomverbruik. Dat vind ik nogal wat.
'Leuk om te kunnen zeggen' heb ik niks aan, dat is fanboygedrag. Battery life, daar hebben we iets aan.
1080p schermen op zulke formaten hebben geen énkel voordeel op marketing na.
Ik snap dat dunnere telefoon gebeuren ook niet helemaal. Vind dat een telefoon best wel iets dikker mag zijn voor een geweldige batterij oid.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:07 schreef BlackLining het volgende:
We hadden moeten kappen bij 250 ppi. Daarboven zie je echt niet meer tenzij je er met een vergrootglas boven gaat hangen. Dat is net zo'n kwats als het steeds maar dunner maken voor die telefoon om zo te kunnen zeggen dat het toestel maar liefst (!) 0.2mm dunner is dan van de concurrent. Dat de battery life met 3,5 uur achteruit gegaan is, zeggen we er voor het gemak even niet bij.
Ik weet het niet. Wel een kleine verbetering heb ik gehoord is dat 4.4 een stuk beter is voor toestellen met minder RAM, (al heeft dat voor ons geen profijt)quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:52 schreef BlackLining het volgende:
HTC zegt Android 4.4 binnen drie maanden op de One te hebben. Ik ben benieuwd.
Al heb ik er niet echt hoogte van kunnen krijgen. Jammer dat er geen keynote was, maar dat voelde ik eigenlijk al aankomen toen Hugo Barra plaats moest maken voor Sundar Pichai als Android manager. Dat gaat het OS niet veel goeds doen denk ik.
Afwachten dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:09 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, minder RAM voor Android kan voor ons ook werken hoor. Android houdt dan meer over om apps in te draaien. En Android werkt zo dat het RAM eigenlijk altijd zo vol mogelijk gepropt wordt. Daar is nu dus meer ruimte voor.
Wellicht heeft die optimalisatie nog wat invloed op het battery life. Zal niet alleen maar in het RAM liggen denk ik.
Komt goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:36 schreef BlackLining het volgende:
Mja, ik kan ook niet echt zeggen dat ik er enorme last van heb. Moest zelfs net nog even kijken of mijn camera het ook deed, wist het niet eens.
Klopt. De koerier heeft zelf een envelop met bubbelplastic aan de binnenkant waar het toestel in gaat.quote:Op zondag 3 november 2013 09:42 schreef .Neovo. het volgende:
Ze vertelde mij aan de telefoon dat ik het toestel zo mee kon geven, zonder doosje of bescherming.
Dat is al een zorgen minder.quote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Klopt. De koerier heeft zelf een envelop met bubbelplastic aan de binnenkant waar het toestel in gaat.
Als je het toestel weer terugkrijgt zit het vaak in een net doosje welke ook weer in een envelop zit.
Versturing hoef je i.i.g. geen zorgen om te hebben; zelf al 3x meegemaakt.
Ik ben ook een uur aan het zoeken geweest.quote:Op maandag 4 november 2013 11:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kan alleen niet vinden hoe ik rss kan toevoegen aan BlinkFeed
Vooral dat je eigen muziek kan kiezen, en daar ook in kan knippen waarmee je dus de lengte van de video kan bepalenquote:Op maandag 4 november 2013 11:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben ook een uur aan het zoeken geweest.
Maar je moet dus een RSS link aanklikken in de browser. Dan vraagt ie met welke app je die wil openen, klik je op BlinkFeed en dan zit ie erin
Video Highlights zijn wel nice geworden ja!
Ik heb hem niet gehad. Had ook niet anders verwacht overigensquote:Op maandag 4 november 2013 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Stomme NL Alert, daar heb ik nooit om gevraagd
Ik dacht dat ik 'm juist wel zou moeten krijgen. Toen ik even bij die instellingen van NL-alert ging kijken kreeg ik later wel bericht dat NL-alert ingesteld was. Vreemd.quote:Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb hem niet gehad. Had ook niet anders verwacht overigens
Ik krijg daar ook jeuk van ja.quote:Op maandag 4 november 2013 16:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waar ik behoorlijk de tyfus van krijg is dat ie elk woord dat ie niet in het woordenboek kent nu toevoegt. Als ik eenmalig een woord gebruik dat ik niet standaard in mijn woordenboek wil, dan heb ik geen keuze.
Edit: voorheen typte ik het woord, en als ie dan die suggestie pushte, dan hoefde ik alleen de laatste letter te wijzigen en dan stond het woord dat ik bedoelde er weer en slaat hij het niet op. Dat is nu niet meer zo.
Ja en het kutte is, dat als ik dat toetsenbord volledig uit zet, dat ik dan als een mongool typ en elk woord drie keer moet verbeteren.quote:Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik krijg daar ook jeuk van ja.
Maar dat doet Sense al sinds ik me herinner. Het stock Android toetsenbord doet dat niet trouwens.
Ander toetsenbord downloaden. Swiftkey is nice, en SliceIT. Of Stock tobo natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja en het kutte is, dat als ik dat toetsenbord volledig uit zet, dat ik dan als een mongool typ en elk woord drie keer moet verbeteren.
Hier werkt het ook nietquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef Sjeeser het volgende:
Ik heb een RSS-feed toegevoegd aan Blinkfeed, maar de updates ervan komen niet tevoorschijn in de feed, Iemand enig idee wat ik fout doe?
Instellingen > beveiliging > vinkje zetten bij "vergrendelscherm bij ontwaken negeren"quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:55 schreef Gauner het volgende:
Net ook de update binnen gehaald en geïnstalleerd.
Moet nu wel telkens de telefoon bij het ontwaken ontgrendelen door naar boven te swipen terwijl de schermbeveiliging gewoon uit staat.
Valt dit uit te zetten zodat je direct aan de slag kunt?
Heb het aangevinkt maar moet nog steeds sliden om te unlocken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:23 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Instellingen > beveiliging > vinkje zetten bij "vergrendelscherm bij ontwaken negeren"
Ja klote.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef FedExpress het volgende:
Twee vervelende dingen bij het lockscreen: je moet nu van onderaf naar boven swipen (ipv "ergens" op het scherm) en het patroongebeuren is iets omlaag geschoven
Menu -> instellingen -> taal en toetsenbord -> HTC Sense input -> trillingsfeedback uitvinken.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:42 schreef BeamofLight het volgende:
Mag nu legaal hier posten, want heb de One nu ook.
Voelt wel goed aan allemaal en de batterij gaat lang mee, das cool.
Niet heel vernieuwend allemaal verder.
Krijg niet gevonden hoe dat ding trilt bij elke letter die ik typ in WA (iemand?)
Doet het nietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Menu -> instellingen -> taal en toetsenbord -> HTC Sense input -> trillingsfeedback uitvinken.
Aanvinken ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Doet het niet![]()
Zat daar ook al in. Ik zou juist aanvinken zegen trouwens. Anyhow, in whatssapp doet hij het niet (dat trillen). Bij sommige apps trilt het wel als ik het wachtwoord moet invoeren bijvoorbeeld.
nee zal wel iets tijdelijks zijn omdat het bij andere dingen wel doet. Zal hem nog niet op de grond butsen dus,quote:Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Aanvinken ja, dat bedoelde ik
En idd, hier werkt het nu ook niet. Dan weet ik het ook niet. Ik had het eerst wel, maar heb het gauw uitgezet zodra ik er genoeg van had.
Wachtwoord blijft altijd trillen, voor normale tekst kan je het trillen wel uitzetten.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Doet het niet![]()
Zat daar ook al in. Ik zou juist aanvinken zegen trouwens. Anyhow, in whatssapp doet hij het niet (dat trillen). Bij sommige apps trilt het wel als ik het wachtwoord moet invoeren bijvoorbeeld.
Geen idee, ik heb er zelf nooit naar gezocht, omdat ik er zelf altijd mee uit de voeten ben gekomenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee zal wel iets tijdelijks zijn omdat het bij andere dingen wel doet. Zal hem nog niet op de grond butsen dus,
Is er eigenlijk ergens een site voor tips&tricks voor dat ding (en dan niet de standaard-HTC-site)
Oh wacht, dan moet hij zn energiebesparing gewoon uitzetten. Of uitzetten dat hij stopt met trillen in de energiebesparingstand.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er zelf nooit naar gezocht, omdat ik er zelf altijd mee uit de voeten ben gekomengewoon eens wat mee rommelen, kan weinig fout gaan.
Veel plezier met je telefoon iig
edit: CC, hij wilt het juist altijd hebben trillen.
ja dat moet het zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh wacht, dan moet hij zn energiebesparing gewoon uitzetten. Of uitzetten dat hij stopt met trillen in de energiebesparingstand.
Ietsjes. Maar verwacht er niet te veel van. Ik kom nog steeds de dag niet door.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:05 schreef Skillstorm het volgende:
Beetje irritant, batterylife is een beetje schommelig de laatste paar dagen.
Als het goed is brengt 4.3 beter battery life met zich mee.
Zo'n zware gebruiker dan? Zou zeggen dat een dag toch makkelijk te halen moet zijn. Ik heb zelf verder nog geen bug gezien eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ietsjes. Maar verwacht er niet te veel van. Ik kom nog steeds de dag niet door.
Ik zou bijna zeggen, wacht even met updaten. Er zitten flink wat bugs in namelijk.
Ja. Om 9 uur gaat ie eraf, 10 uur 's avonds is ie leeg. Ik doe werkelijk alles op de One. De laptop heeft hier in geen weken meer aangestaan, dan gaat het al hard natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Zo'n zware gebruiker dan? Zou zeggen dat een dag toch makkelijk te halen moet zijn. Ik heb zelf verder nog geen bug gezien eigenlijkWat is er dan zoal?
Als ik vanuit mijn lockscreen facebook open duurt het erg lang, zo'n 3 seconden. Ook de rest duurt allemaal een fractie langer (genoeg om merkbaar te zijn). Meer mensen last van?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja. Om 9 uur gaat ie eraf, 10 uur 's avonds is ie leeg. Ik doe werkelijk alles op de One. De laptop heeft hier in geen weken meer aangestaan, dan gaat het al hard natuurlijk.
Bugs zitten in nieuwe functionaliteiten van BlinkFeed, het toetsenbord bokt behoorlijk, schermvergrendeling is niet helemaal lekker in te stellen.. Niets ernstigs, maar ik loop wel tegen wat zaken aan.
Echt he, dat hoerentoetsenbordquote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nope, werkt net zo snel. Ik heb alleen problemen met die klote spellingcontrole.
En Blinkfeed geeft nu minder artikelen weer dan voorheen. Minder scrollvoer.
Ja, en dan ben ik dus 'verplicht' om bepaalde woorden toe te voegen aan het woordenboek, terwijl ik dat niet wil. Maakt me soms behoorlijk gek jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Echt he, dat hoerentoetsenbordik sta op momenten echt op het punt om dat kutding uit het raam te sodemieteren
GSMarena heeft meer info: http://www.gsmarena.com/htc_m8_photos_leak-news-7140.phpquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Skillstorm het volgende:
Jammer idd van de battery life.
http://androidcommunity.c(...)eish-tinge-20131107/
Opvolger.
Precies, en dat is sowieso strontvervelend. Maar dat heeft Sense altijd al gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef JohnB52 het volgende:
Als je soms voor de grap een woord expres verkeerd schrijft, slaat ie dat ook op, en dan autocorrect hij het woord voortaan zelf!!!!!
Accu gaat bij mij ook niet heel de dag mee. 07:00 van de lader, en afhankelijk van hoe veel pauze ik tussendoor heb, tussen 18:00&20:00 weer leeg.
Gare woorden in je toetsenbord?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ja hallo ik ga niet betalen voor een fucking toetsenbordje
Dan maar allerlei gare woorden in m'n toetsenbord.
Ik heb woordenboek aan, want de correctie is fijn. In A4.2.2 was het zo dat als ik een woord typ dat het woordenboek niet kent, dan corrigeerde ie 't woord. Maar als ik dan weer terug ga en de laatste letter van het woord opnieuw aanpas, dan pakt ie automatisch het woord dat ik bedoel, zonder hem toe te voegen aan het woordenboek (want dat wil ik niet altijd).quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gare woorden in je toetsenbord?
He gadverdamme, sterktequote:
Je hebt het erover om je One weg te doen naar je zusje. Als je die Nexus zo sexy vindt en je One zo graag weg doet, dan snap ik niet waarom je dat hier komt verkondigen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoezo, heb toch nog mijn One dan?
Omdat ik enthousiast ben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hebt het erover om je One weg te doen naar je zusje. Als je die Nexus zo sexy vindt en je One zo graag weg doet, dan snap ik niet waarom je dat hier komt verkondigen.
Over je Nexus... Daarom wens ik je veel plezier in het Nexus topic. Het gaat hier om de HTC One (mini en max), niet over Nexus telefoons.quote:
Oke, sorry.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Over je Nexus... Daarom wens ik je veel plezier in het Nexus topic. Het gaat hier om de HTC One (mini en max), niet over Nexus telefoons.
Waarom word je persoonlijk?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:37 schreef Slenger het volgende:
Nexus is toch ook gewoon een geweldig toestel, hij geeft aan dat hij tussen de One en de Nexus wil gaan kiezen, en dat hij ze allebei wel bevalt.
Jammer dat je van een mug een olifant wil maken, maar aan je ava te zien verbaasd het me ook niet zo heel veel!
Iemand overigens 1 idee wanneer de update 4.3 naar T-mobile komt?
Oh nee, het is geen upgrade.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef BlackLining het volgende:
Nexus is ook een schitterend ding, maar ik zou het niet doen als ik een One had van nog geen half jaar oud. AOSP ROM op de One zetten geeft exact hetzelfde resultaat alleen heb je dan hardware van HTC in plaats van LG. De One wordt ook gewoon als Nexus device verkocht in de vorm van de Google edition.
Ik zou me toch even achter de oren krabben en bedenken of ik nou echt blij zou worden van zo'n upgrade. Maar goed, eigen keus inderdaad
Waarom is mijn geboortejaar relevant?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef videonatic het volgende:
Waarom moet iemand uit '93 twee smartphones dragen denk ik dan, maargoed.
2 smartphones is nou ook niet echt iets super raars. Ongewoon is het wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:17 schreef videonatic het volgende:
Als ik het geld en het verlangen heb om in een gouden pyjama over straat te lopen betekent niet dat dat niet raar is. Volgens mij verdien je best prima maar kun je niet met geld omgaan als je zomaar smartphones koopt. Moet je ook lekker zelf weten, maar helemaal normaal? nee.
Het probleem is vooral dat die mensen niet echt onderscheid kunnen maken tussen zaken van waarde en een tijdelijke opwelling.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef videonatic het volgende:
Waarom moet iemand uit '93 twee smartphones dragen denk ik dan, maargoed.
Niet doen, is erg zonde en je zal zien dat je er niet gelukkiger van wordt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Skillstorm het volgende:
Nee, ik zie dat als 20 jarige ook wel in, daarom twijfel ik dus nog wel.
Nee, klopt, nog niks gedaan ook.quote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef warp995 het volgende:
[..]
Niet doen, is erg zonde en je zal zien dat je er niet gelukkiger van wordt.
Ehm nope.quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Curlbrah het volgende:
Sup broeders, heb sinds vandaag het volgende probleem:
mijn HTC maakt allerlei vage kleuren aan als ik fotos maak
iemand bekend met dit probleem?
[ afbeelding ]
Boos bellen morgen?quote:Op maandag 11 november 2013 19:22 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, mijn One is inmiddels een week geleden opgehaald door een gast van Dynalogics. In de e-mail die ik van HTC had gekregen staat een linkje waar ik op kan bekijken waar op dit moment de telefoon is. Volgens deze site is mijn telefoon nog steeds niet aangekomen in het reparatiecenter![]()
. Gebruiken ze deze website überhaupt wel? Want ik weet nog steeds niet wat ze nu met mijn telefoon aan het uitspoken zijn.
Probeer deze link eens.quote:Op maandag 11 november 2013 19:22 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, mijn One is inmiddels een week geleden opgehaald door een gast van Dynalogics. In de e-mail die ik van HTC had gekregen staat een linkje waar ik op kan bekijken waar op dit moment de telefoon is. Volgens deze site is mijn telefoon nog steeds niet aangekomen in het reparatiecenter![]()
. Gebruiken ze deze website überhaupt wel? Want ik weet nog steeds niet wat ze nu met mijn telefoon aan het uitspoken zijn.
quote:
quote:Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 7-11-2013 4:17:39
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 7-11-2013 4:17:40
Garantie: laat ze maar bewijzen dat het jouw eigen schuld is. Als ze dat kunnen, kan je alsnog je verzekering aanspreken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:46 schreef MartiniNL het volgende:
Mijn microfoon lijkt er mee opgehouden te zijn.. :/
Toestel is drie maanden oud, wat is nu wijsheid, toestel is verzekerd (45e eigen risico) of moet ik het op garantie gooien?
Bekend probleem, oplossing is er nog niet. Het lijkt erop dat de hitte van de telefoon de sensor beschadigd. HTC (Dynafail) kan hem voor je fixen maar het probleem komt weer terug.quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Curlbrah het volgende:
Sup broeders, heb sinds vandaag het volgende probleem:
mijn HTC maakt allerlei vage kleuren aan als ik fotos maak
iemand bekend met dit probleem?
[ afbeelding ]
Lijkt me stug hoor, want dan zouden alle foto's zo'n gare kleur hebben en dat is niet zo. Alle digitale camera's hebben dat probleem van verkleuring. Heb ik ook in extreem donkere omstandigheden met mijn compactcamera. Het extreem zoeken van licht heeft nou eenmaal een naar bijeffect op de kwaliteit van de foto.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bekend probleem, oplossing is er nog niet. Het lijkt erop dat de hitte van de telefoon de sensor beschadigd. HTC (Dynafail) kan hem voor je fixen maar het probleem komt weer terug.
Nee, zo werkt dat niet. Bij weinig licht zit er altijd ruis in het beeld. Via software kan dat gecorrigeerd worden. Echter de sensor wordt onder invloed van hitte steeds slechter, dus komt er steeds meer ruis op bij weinig licht. Op gegeven moment valt dat niet meer te corrigeren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lijkt me stug hoor, want dan zouden alle foto's zo'n gare kleur hebben en dat is niet zo. Alle digitale camera's hebben dat probleem van verkleuring. Heb ik ook in extreem donkere omstandigheden met mijn compactcamera. Het extreem zoeken van licht heeft nou eenmaal een naar bijeffect op de kwaliteit van de foto.
quote:Reparatie Intern - Wacht op informatie klant
Verbinden via Bluetoothquote:Op donderdag 14 november 2013 14:02 schreef Aikara het volgende:
Klein vraagje:
Ik heb van HTC hun Boombass speaker binnen gekregen, maar ik krijg het niet voor elkaar dat mijn One zowel geluid via de Boombass als via de normale telefoon speakers afspeelt. Kan ik dat ergens instellen? Aangezien de Boombass alleen een subwoofer is, is het dus nog wel noodzakelijk de gewone speakers te gebruiken.
Ze hebben inmiddels al contact opgenomen. Ze konden het probleem alleen niet vinden. Heb ze wat foto's en een filmpje teruggestuurd.quote:
22 jaar? wow.quote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Vodafone RED Essential 22 jaar; 400 minuten / onbeperkt (10.000) smsjes / 1GB internet
kost me ¤ 35 per maand, toestel gratis
wel bij Studentmobiel, Vodafone zelf vraagt bij hetzelfde abonnement ¤ 141,04 voor het toestel
Elke RED heeft 4G.quote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Iemand91 het volgende:
Vodafone: alle klanten kunnen over anderhalf jaar op 4g-netwerk.
Fijn, dan loopt mijn 4G abonnement juist af...
Hoewel wat zij daar tonen voor april 2014 misschien wel wat positief uitvalt voor mij.
Ik weet niet wat je hier bedoeld.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hier bedoeld.
Dat?quote:Trouwens ook lullig van ze. Eerst alleen 4G aanbieden voor de duurste RED abonnement; klanten binnengraaien en vervolgens elke RED abbo met 4G uitrusten.
Sorry. Dat zeg ik ook altijd en nu doe ik het zelfquote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een geklaag over abonnementen.. dacht dat het een HTC one topic was?
Heb je voorspellende gaven wat iemand later gaat posten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |