Hij ziet er suf uit, maar kan op zich wel interviewen.quote:
De reeks over Psychiaters was steengoed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:13 schreef waxmask het volgende:
Kijken in de ziel is goed opgezet en een andere insteek van interviewen. Wel verdiend voor hem.
dat dacht ik alquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De oppervlakte waar aardappelen zijn geoogst is in Hongarije met 21 procent gedaald ten opzichte van 2012.
Ik heb niet alles gezien maar wel afleveringen van verschillende series. Ook die met de huisartsen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De reeks over Psychiaters was steengoed.
Verband of niet. Voor die bonuscultuur bestaat geen excuus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef rubbereend het volgende:
Die 26 miljoen is ook helemaal uit zijn verband gerukt. Groenink wilde helemaal niet dat ABN Amro naar het consortium zou gaan. Bij een verkoop aan Barclay's had hij minder gekregen
Meteen afhakken.quote:
zullen ze dat niet binnenkort herhalen omdat hij nu gewonnen heeft ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:17 schreef snellejelle het volgende:
Tof dat groenink meedeed, ga 't binnenkort nog maar 'ns terugkijken.
maar Groenink wordt zo'n beetje die hele cultuur in zijn schoenen geschoven terwijl hij niet meer dan één van de velen was die zo aandelen als bonus kreeg. Opties worden al decennia lang uitgegeven als bonus. Door de verkoop van ABN moest hij ze verzilveren en is het nieuws. Wordt ABN niet verkocht was het nooit zo'n nieuws geweest.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Verband of niet. Voor die bonuscultuur bestaat geen excuus.
Amsterdam bazenstad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Die prijs lijkt hier een beetje op:
[ afbeelding ]
Het enige argument dat er is is dan ook "Maar hunnie doen het ook..." Dat zeiden we als kind ook tegen onze ouders of leraren. Blijkbaar werd dat toen ook al beloond in hun omgeving.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Verband of niet. Voor die bonuscultuur bestaat geen excuus.
Matig idd.quote:
Hoe dan ook, Groenink blijft een enorme schoft. Net als die andere egoïstische bankiers die schijt hebben aan de wereld en de mensheid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef rubbereend het volgende:
Die 26 miljoen is ook helemaal uit zijn verband gerukt. Groenink wilde helemaal niet dat ABN Amro naar het consortium zou gaan. Bij een verkoop aan Barclay's had hij minder gekregen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Groenink blijft een enorme schoft. Net als die andere egoïstische bankiers die schijt hebben aan de wereld en de mensheid.
Ik beroof mensen niet van hun werk, inkomen en pensioen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef watheet het volgende:
[..]
wat doe jij zoal vooral de wereld en de mensheid?
Gijp en Boskamp net.quote:
En de volgende prijsuitreiking.quote:NS Publieksprijs
Vanavond maken we aan tafel de winnaar van de NS Publieksprijs voor het Nederlandse boek bekend. De genomineerden zijn: Geert Mak met ‘Reizen zonder John’, Jan Brokken met ‘De Vergelding’, Michel van Egmond / René van der Gijp met ‘GIJP’, Simone van der Vlugt met ‘Aan niemand vertellen’, Tommy Wieringa met ‘Dit zijn de namen’ en Kris Verburgh met het boek ‘De Voedselzandloper’. De prijs wordt uitgereikt door Ingrid Thijssen, directeur NS reizigers. De winnaar van vorig jaar was A.F.Th. van der Heijden met het boek ‘Tonio’.
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Tafelheer: Beau van Erven Dorens
quote:- De discussie over het zwart van Zwarte Piet lijkt inmiddels net zo goed onderdeel van de Sinterklaastraditie als pepernoten en de stoomboot. Dit jaar houdt het de gemoederen meer dan ooit bezig. Prem Radhakishun en Paul Römer debatteren bij ons aan tafel.
Hij was één van die nobodies.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef JackHerrer het volgende:
Paul van Romer, is dat niet dat pedante meneertje van de NTR, die ervoor zorgde dat die nobody's met een hoop titels voor hun naam Ajax bijna ten gronde richten.
En Prem omdat het de Schreeuw Piet is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god je kon erop wachtenPaul Romer zit er omdat zijn vader ooit Hoofdpiet was?
Weet ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef OProg het volgende:
Maar nee, Paul Römer is directeur van de NTR en die maken die programma's op de publieke omroep en verslaan de intocht enzo.
Zit die niet in een urntje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef remcoP het volgende:
Kon sinterbram niet gewoon aanschuiven?
Dat is een ding dat zeker is ja, eerst begint hij nog een beetje zachtjes en dan harder en harder totdat je het geluid zachter moet zetten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:21 schreef waxmask het volgende:
Prem gaat weer schreeuwen...ik herhaal Prem gaat weer schreeuwen....
Je vergeet te vertellen dat je er niet voor betaalt.quote:
Dat doet hij anders nooit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:21 schreef waxmask het volgende:
Prem gaat weer schreeuwen...ik herhaal Prem gaat weer schreeuwen....
Dat is een constatering die ik niet ondertekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat je er niet voor betaalt.
Oh ja die ga ik ook even klaarzettenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
De toetertjes liggen hier al klaar.
Vet cool hoor, misschien vallen ze nog wel af met al dat dansenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Hoe levensmoe moet je zijn om naar Sister Act te gaan?
Die van het AH kaasplankje zit er ook tegen aan hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:25 schreef OProg het volgende:
Jumbo reclame.
Er komen er nog veel meer van.
Die kan ik beter hebben dan die twee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die van het AH kaasplankje zit er ook tegen aan hoor.
Maar Harry Piekema is een baas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die van het AH kaasplankje zit er ook tegen aan hoor.
Ga jij je even met je eigen zaken bemoeien waxje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie eens lekker trouwen en samenhokken...
Eigenlijk is het een Bonody.quote:
Beau is leukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
Beau.. een van de weinigen die zowel&
is voor mij
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Beau is leukDie faalprogramma's van hem niet.
Er komt weer een nieuwe aan zag ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Beau is leukDie faalprogramma's van hem niet.
is er al een pooltje waar je kan raden na hoeveel afleveringen zijn programma van de buis wordt gehaaldquote:
Dagelijkse show die soort boulevard is geloof ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat dan? Dat bij SBS was niet zo heel slecht vond ik. Sommige afleveringen dan.
Iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon buiten zetten die gozert, live.
Idd totale bullshit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Hou toch op manJij liegt zeker nooit tegen kinderen he?
Niet zo zn ding volgens mij dus ... Ja en fail ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Gijp is zenuwachtig, gaat hopelijk niet geforceerd grappig doen.
Of hoe vaak het aantal kijkers kan halveren zonder decimalen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is er al een pooltje waar je kan raden na hoeveel afleveringen zijn programma van de buis wordt gehaald
Ik wil hem slaan met zijn grote bek.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
Wie vindt Prem een beetje irritant?
een beetje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
Doet elke religieuze ouder in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Hou toch op manJij liegt zeker nooit tegen kinderen he?
ik ben voor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil hem slaan met zijn grote bek.
Hij praat wel maar ik luister niet eens naar zijn betoogquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
En elke ouder die ooit door een kind betrapt is bij het neuke gok ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Doet elke religieuze ouder in ieder geval.
Doet Dieuwertje dat dit jaar ook?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef StephanL het volgende:
Niet alleen kinderen kijken naar het Sinterklaasjournaal, dat is echt fantastisch
Sinds het einde van de negerzoen staan je koffers klaar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
De dag dat zwarte piet verboden wordt ga ik verhuizen
Zeker.quote:
Ik kan er ook wel lachen. Men neemt Prem veel te serieus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef JaneDoe het volgende:
heerlijk die geschokte reacties in de studio nav van prem
Ik heb mijn koffers weer uitgepakt toen het een publiciteitsstunt bleek te zijn.. maar ik zal ze weer eens volladenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sinds het einde van de negerzoen staan je koffers klaar?
Nee, met cola.quote:
Ik yoghurt pepernoten.quote:
geen idee, verwacht van welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet Dieuwertje dat dit jaar ook?
Racist.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb vandaag nog een chocoladeletter gegeten.
wel fairtrade hoop ik, anders raakt er vast iemand ergens overstuur en krijgen we nieuwe sinterklaas rellenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb vandaag nog een chocoladeletter gegeten.
Kreeg Louis weer rode vlekken in zijn gezicht?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:39 schreef tralalala het volgende:
Jullie hebben zojuist weer een topinterview tussen Hansie Hansie en Van Gaal gemist.
Ik zag vandaag roze spekjesletters liggen.quote:
OOOOOOOOOOOOH TERINGAAPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
Goeie vergelijking weer teringaap.
Racist!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik zong altijd Sinterklaas is jarig zet hem op de pot
mijn moeder zingt dat altijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Lekker rebels,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef Rickario het volgende:
Zwartepiet is verbrand door de loeihete zonnecellen
Behalve Premquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
Al die zwarte mensen geven geen ene neuk om zwarte pieten.
En zo'n Hindoestaantje is de voorvechter van de zwarte mede mens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
Al die zwarte mensen geven geen ene neuk om zwarte pieten.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef Rickario het volgende:
Zwartepiet is verbrand door de loeihete zonnecellen
Immers mist een kansquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:44 schreef Gramulanion het volgende:
Matthijs maakt een foutje.
De studio is rood met zwart.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
René van der Gijp. René van der Gijp olé olé.
Ben je nu fan van Heerenveen of Ajax?quote:
Wil ik ook wel zien.quote:
Niet het verschil weten tussen Amerika en Nederlandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:44 schreef El_jefe07 het volgende:
Tjeeh, Amerikanen. Wat vinden Nederlanders van Amerikanen? Trekken ze zich daar ergens van aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |