Hij ziet er suf uit, maar kan op zich wel interviewen.quote:
De reeks over Psychiaters was steengoed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:13 schreef waxmask het volgende:
Kijken in de ziel is goed opgezet en een andere insteek van interviewen. Wel verdiend voor hem.
dat dacht ik alquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De oppervlakte waar aardappelen zijn geoogst is in Hongarije met 21 procent gedaald ten opzichte van 2012.
Ik heb niet alles gezien maar wel afleveringen van verschillende series. Ook die met de huisartsen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De reeks over Psychiaters was steengoed.
Verband of niet. Voor die bonuscultuur bestaat geen excuus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef rubbereend het volgende:
Die 26 miljoen is ook helemaal uit zijn verband gerukt. Groenink wilde helemaal niet dat ABN Amro naar het consortium zou gaan. Bij een verkoop aan Barclay's had hij minder gekregen
Meteen afhakken.quote:
zullen ze dat niet binnenkort herhalen omdat hij nu gewonnen heeft ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:17 schreef snellejelle het volgende:
Tof dat groenink meedeed, ga 't binnenkort nog maar 'ns terugkijken.
maar Groenink wordt zo'n beetje die hele cultuur in zijn schoenen geschoven terwijl hij niet meer dan één van de velen was die zo aandelen als bonus kreeg. Opties worden al decennia lang uitgegeven als bonus. Door de verkoop van ABN moest hij ze verzilveren en is het nieuws. Wordt ABN niet verkocht was het nooit zo'n nieuws geweest.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Verband of niet. Voor die bonuscultuur bestaat geen excuus.
Amsterdam bazenstad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Die prijs lijkt hier een beetje op:
[ afbeelding ]
Het enige argument dat er is is dan ook "Maar hunnie doen het ook..." Dat zeiden we als kind ook tegen onze ouders of leraren. Blijkbaar werd dat toen ook al beloond in hun omgeving.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Verband of niet. Voor die bonuscultuur bestaat geen excuus.
Matig idd.quote:
Hoe dan ook, Groenink blijft een enorme schoft. Net als die andere egoïstische bankiers die schijt hebben aan de wereld en de mensheid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef rubbereend het volgende:
Die 26 miljoen is ook helemaal uit zijn verband gerukt. Groenink wilde helemaal niet dat ABN Amro naar het consortium zou gaan. Bij een verkoop aan Barclay's had hij minder gekregen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Groenink blijft een enorme schoft. Net als die andere egoïstische bankiers die schijt hebben aan de wereld en de mensheid.
Ik beroof mensen niet van hun werk, inkomen en pensioen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef watheet het volgende:
[..]
wat doe jij zoal vooral de wereld en de mensheid?
Gijp en Boskamp net.quote:
En de volgende prijsuitreiking.quote:NS Publieksprijs
Vanavond maken we aan tafel de winnaar van de NS Publieksprijs voor het Nederlandse boek bekend. De genomineerden zijn: Geert Mak met ‘Reizen zonder John’, Jan Brokken met ‘De Vergelding’, Michel van Egmond / René van der Gijp met ‘GIJP’, Simone van der Vlugt met ‘Aan niemand vertellen’, Tommy Wieringa met ‘Dit zijn de namen’ en Kris Verburgh met het boek ‘De Voedselzandloper’. De prijs wordt uitgereikt door Ingrid Thijssen, directeur NS reizigers. De winnaar van vorig jaar was A.F.Th. van der Heijden met het boek ‘Tonio’.
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Tafelheer: Beau van Erven Dorens
quote:- De discussie over het zwart van Zwarte Piet lijkt inmiddels net zo goed onderdeel van de Sinterklaastraditie als pepernoten en de stoomboot. Dit jaar houdt het de gemoederen meer dan ooit bezig. Prem Radhakishun en Paul Römer debatteren bij ons aan tafel.
Hij was één van die nobodies.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef JackHerrer het volgende:
Paul van Romer, is dat niet dat pedante meneertje van de NTR, die ervoor zorgde dat die nobody's met een hoop titels voor hun naam Ajax bijna ten gronde richten.
En Prem omdat het de Schreeuw Piet is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god je kon erop wachtenPaul Romer zit er omdat zijn vader ooit Hoofdpiet was?
Weet ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef OProg het volgende:
Maar nee, Paul Römer is directeur van de NTR en die maken die programma's op de publieke omroep en verslaan de intocht enzo.
Zit die niet in een urntje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef remcoP het volgende:
Kon sinterbram niet gewoon aanschuiven?
Dat is een ding dat zeker is ja, eerst begint hij nog een beetje zachtjes en dan harder en harder totdat je het geluid zachter moet zetten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:21 schreef waxmask het volgende:
Prem gaat weer schreeuwen...ik herhaal Prem gaat weer schreeuwen....
Je vergeet te vertellen dat je er niet voor betaalt.quote:
Dat doet hij anders nooit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:21 schreef waxmask het volgende:
Prem gaat weer schreeuwen...ik herhaal Prem gaat weer schreeuwen....
Dat is een constatering die ik niet ondertekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat je er niet voor betaalt.
Oh ja die ga ik ook even klaarzettenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
De toetertjes liggen hier al klaar.
Vet cool hoor, misschien vallen ze nog wel af met al dat dansenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Hoe levensmoe moet je zijn om naar Sister Act te gaan?
Die van het AH kaasplankje zit er ook tegen aan hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:25 schreef OProg het volgende:
Jumbo reclame.
Er komen er nog veel meer van.
Die kan ik beter hebben dan die twee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die van het AH kaasplankje zit er ook tegen aan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |