quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt die tent waar jij was niet aan te raden voor tijn?
Ik zal kijken of ik ff een selfie kan maken zoquote:
Godsamme!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig is beter voor mij
Gheghequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]denk dat die dan zo weer buiten staat
Selfiequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik ff een selfie kan maken zo.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik ff een selfie kan maken zo.
Waaromquote:
Ja zo noem je dat tochquote:
Goedenavond droplulquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
goedenavond moppies en moppinnen
Krijg je van die bontkraag, dan ga je je meteen zo gedragenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken die "hippe" taal niet
Avondquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
AldoDeIndiaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache kijkt naar beneden, strijkt zijn vinger erover, likt aan zijn vingerquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je van die bontkraag, dan ga je je meteen zo gedragen
[..]
Avond
Schijtzooi!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache kijkt naar beneden, strijkt zijn vinger erover, likt aan zijn vinger
nope geen drop
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2030841/2/100#132167282]maandag 14 oktober 2013 20:29[/url] schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache kijkt naar beneden, strijkt zijn vinger erover, likt aan zijn vinger
nope geen drop
probeer rechtstreeks je lulquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nope geen drop
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat foto's van jezelf altijd matig zijn toch
Althans vind ik
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk.
Lenig ventje als hij dat kan.quote:
ja zo lenig ben ik niet hoorquote:
als dat zou kunnen he ...quote:
Dat komt door de bontkraagquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken die "hippe" taal niet
Ik krijg gewoon de rillingen van die gedachtequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kan 'm ook afhakken.
Jij krijgt er rillingen van terwijl je niet eens een lul hebt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon de rillingen van die gedachte..
Omnomnomquote:
Jij sukkol!!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Wil een serie kijken op mn laptop, bij mijn ouders, ben mn headset vergeten
Nou hoor doe eens lief tegen mequote:
Waarom volg jij een mega streng dieet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom posten jullie drop?
Ik zit nu 4 dagen in mijn mega strenge dieet regime
post geen eten
een afvallend dieet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
post geen eten
Dan zeg ik er al niks meer overquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon de rillingen van die gedachte..
Bukken krengquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja zo lenig ben ik niet hoor
[..]
als dat zou kunnen he ...
Inlevingsvermogenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij krijgt er rillingen van terwijl je niet eens een lul hebt?
zodat ik mooi ben als Raene mij eindelijk wil datenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom volg jij een mega streng dieet?
Lolly hebben?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou hoor doe eens lief tegen me! Wuuuwwuwuuuuuw
Ik ook, werk alleen nog niet zo goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een afvallend dieet?![]()
ik zit in een aankom dieet
misschien kunnen we een dealtje maken onderling (en met een chirurg)?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een afvallend dieet?![]()
ik zit in een aankom dieet
gewoon liters chocomelk ernaast drinkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lolly hebben?
[..]
Ik ook, werk alleen nog niet zo goed
Oh ik heb nergens last vanquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zodat ik mooi ben als Raene mij eindelijk wil daten
Welk dieet volg je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
post geen eten
Ja, ging met de auto, dan doe ik em nooit in en neem ik em niet automatisch meequote:
Ik was serieus!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik heb nergens last van
[..]
En nu serieus?
Dieten werken nietquote:
Die paar keer warme automaat choco vind ik wel genoeg per dagquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon liters chocomelk ernaast drinken
Laten zien wie de baas is Aldoquote:
Ach, je wilt niet weten wat ik allemaal vergeet als ik haast hebquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ging met de auto, dan doe ik em nooit in en neem ik em niet automatisch mee
gewoon het grote 'minder calorieën naar binnen werken' dieetquote:
Mensen die met oortjes/koptelefoon in de auto muziek luisterenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ging met de auto, dan doe ik em nooit in en neem ik em niet automatisch mee
Lekker, heb je aardbeiquote:
Ik ookquote:
Dat is net zo stom als met capuchon op fietsenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die met oortjes/koptelefoon in de auto muziek luisteren
Ik had geeneens haastquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, je wilt niet weten wat ik allemaal vergeet als ik haast heb
Ik wil de oortjes nu! In de auto heb ik een veel beter systeem zitten, plus dat mn telefoon er mee verbonden is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die met oortjes/koptelefoon in de auto muziek luisteren
Tja, als ze onder de blauwe plekken thuiskomt is ook niet wenselijk, nietwaar?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten zien wie de baas is Aldo
Mietje
Ja, je ziet of hoort geen flikkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is net zo stom als met capuchon op fietsen
Ik krijg 2 weken geen hap door mijn keel na een nasty break upquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En verliefd worden?
Dan krijg ik ook geen hap meer door m'n keel
sowieso, fietsenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is net zo stom als met capuchon op fietsen
Ik ga juist alles eten als ik verdrietig benquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik krijg 2 weken geen hap door mijn keel na een nasty break up.. bij mijn laatste breakup 10 kilo afgevallen
..
B&J op de bank weglepelen in je badjas terwijl je een film kijkt zeker?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga juist alles eten als ik verdrietig ben
Kopen danquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil de oortjes nu! In de auto heb ik een veel beter systeem zitten, plus dat mn telefoon er mee verbonden is.
oh een thuiswoonsterquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, als ze onder de blauwe plekken thuiskomt is ook niet wenselijk, nietwaar?
Omdat dieten voor mij niet werktquote:
ik maak een grapjequote:
nee B&J naar binnen schuiven tijdens het jankenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
B&J op de bank weglepelen in je badjas terwijl je een film kijkt zeker?
weet je wat je moet eten als je aan het janken bent? Skittles!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee B&J naar binnen schuiven tijdens het janken
Hoezo niet werkt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat dieten voor mij niet werkt.. maargoed.. ik ben gestopt met roken. Van het geld dat ik daarmee uitspaar kan ik gaan sporten
.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat dieten voor mij niet werkt.. maargoed.. ik ben gestopt met roken. Van het geld dat ik daarmee uitspaar kan ik gaan sporten
.
Goed bezigquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Onder de plakquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik maak een grapjeik leef nu als een soort halve kluizenaar hier
HOAX, van Skittles word je niet drukquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet je wat je moet eten als je aan het janken bent? Skittles!
Dan word je zo druk dat je niet meer kan lachen
Winkels zijn dichtquote:
Ik wil sporten maar ik kan niet sporten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
sporten doe ik ook weer ja
ik vind sporten stom
Om te stoppen met roken? Ik heb niet echt eerder een poging gedaan... ik ben een keer 1,5 jaar gestopt geweest..quote:
ja rokenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Om te stoppen met roken? Ik heb niet echt eerder een poging gedaan... ik ben een keer 1,5 jaar gestopt geweest..
Nu al 2 weken, ik heb het alleen nog niemand verteld..
Als ik ga dieten vertel ik het ook aan niemand..
haha, goed idee jaquote:
Wanneer zou je het wel vertellen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Om te stoppen met roken? Ik heb niet echt eerder een poging gedaan... ik ben een keer 1,5 jaar gestopt geweest..
Nu al 2 weken, ik heb het alleen nog niemand verteld..
Als ik ga dieten vertel ik het ook aan niemand..
Nu nog volhoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |