ja zo lenig ben ik niet hoorquote:
als dat zou kunnen he ...quote:
Dat komt door de bontkraagquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken die "hippe" taal niet
Ik krijg gewoon de rillingen van die gedachtequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kan 'm ook afhakken.
Jij krijgt er rillingen van terwijl je niet eens een lul hebt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon de rillingen van die gedachte..
Omnomnomquote:
Jij sukkol!!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Wil een serie kijken op mn laptop, bij mijn ouders, ben mn headset vergeten
Nou hoor doe eens lief tegen mequote:
Waarom volg jij een mega streng dieet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom posten jullie drop?
Ik zit nu 4 dagen in mijn mega strenge dieet regime
post geen eten
een afvallend dieet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
post geen eten
Dan zeg ik er al niks meer overquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon de rillingen van die gedachte..
Bukken krengquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja zo lenig ben ik niet hoor
[..]
als dat zou kunnen he ...
Inlevingsvermogenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij krijgt er rillingen van terwijl je niet eens een lul hebt?
zodat ik mooi ben als Raene mij eindelijk wil datenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom volg jij een mega streng dieet?
Lolly hebben?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou hoor doe eens lief tegen me! Wuuuwwuwuuuuuw
Ik ook, werk alleen nog niet zo goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een afvallend dieet?![]()
ik zit in een aankom dieet
misschien kunnen we een dealtje maken onderling (en met een chirurg)?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een afvallend dieet?![]()
ik zit in een aankom dieet
gewoon liters chocomelk ernaast drinkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lolly hebben?
[..]
Ik ook, werk alleen nog niet zo goed
Oh ik heb nergens last vanquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zodat ik mooi ben als Raene mij eindelijk wil daten
Welk dieet volg je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
post geen eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |