Ja, ging met de auto, dan doe ik em nooit in en neem ik em niet automatisch meequote:
Ik was serieus!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik heb nergens last van
[..]
En nu serieus?
Dieten werken nietquote:
Die paar keer warme automaat choco vind ik wel genoeg per dagquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon liters chocomelk ernaast drinken
Laten zien wie de baas is Aldoquote:
Ach, je wilt niet weten wat ik allemaal vergeet als ik haast hebquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ging met de auto, dan doe ik em nooit in en neem ik em niet automatisch mee
gewoon het grote 'minder calorieën naar binnen werken' dieetquote:
Mensen die met oortjes/koptelefoon in de auto muziek luisterenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ging met de auto, dan doe ik em nooit in en neem ik em niet automatisch mee
Lekker, heb je aardbeiquote:
Ik ookquote:
Dat is net zo stom als met capuchon op fietsenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die met oortjes/koptelefoon in de auto muziek luisteren
Ik had geeneens haastquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, je wilt niet weten wat ik allemaal vergeet als ik haast heb
Ik wil de oortjes nu! In de auto heb ik een veel beter systeem zitten, plus dat mn telefoon er mee verbonden is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die met oortjes/koptelefoon in de auto muziek luisteren
Tja, als ze onder de blauwe plekken thuiskomt is ook niet wenselijk, nietwaar?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten zien wie de baas is Aldo
Mietje
Ja, je ziet of hoort geen flikkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is net zo stom als met capuchon op fietsen
Ik krijg 2 weken geen hap door mijn keel na een nasty break upquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En verliefd worden?
Dan krijg ik ook geen hap meer door m'n keel
sowieso, fietsenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is net zo stom als met capuchon op fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |