Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Vergeleken met dat meisje van vanmiddag wel ja. Maar zoals ik al zei, ik heb niks met lange vrouwenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klein man. Ik had altijd de illusie dat ik langer was
Zeker wel 3cm
Geen idee, ik denk dat het geen zak uit maakt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Zijn langere mannen over het algemeen ook groter geschapen?
Langste mensen wonen in Nederland, maar de gemiddelde Nederlandse penis is niet enorm lang ofzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jou Bioloog collega Freek daar niet een keer een docu over kunnen makenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Langste mensen wonen in Nederland, maar de gemiddelde Nederlandse penis is niet enorm lang ofzo.
Als het hem publiciteit oplevert, doet hij alles.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jou Bioloog collega Freek daar niet een keer een docu over kunnen maken
Niet meer toch? De Noren waren ons geloof ik voorbij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Langste mensen wonen in Nederland, maar de gemiddelde Nederlandse penis is niet enorm lang ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve op fok natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.... Gewoon neequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik twijfelde over de OP babe
Die in de OP of dezeDe eerste is mooier. Zo kleurrijk met die tatts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zou wel kunnen. Maar de Noren staan ook niet bovenaan qua penissen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer toch? De Noren waren ons geloof ik voorbij.
Even kijken of ik dat plaatje nog heb.,quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik twijfelde over de OP babe
Die in de OP of dezeDeze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
En dan in de stijl van Steve Erwinquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het hem publiciteit oplevert, doet hij alles.
Marokkanen hebben gemiddeld de langste piemels.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel kunnen. Maar de Noren staan ook niet bovenaan qua penissen.
[..]
Even kijken of ik dat plaatje nog heb.,
Irwin.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan in de stijl van Steve Erwin
Hahaha, nee hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Marokkanen hebben gemiddeld de langste piemels.
Ik ga 3 maanden naar noorwegen volgend jaar, goed om te weten dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even kijken of ik dat plaatje nog heb.,
Oops ja.quote:
Hoi Vinquote:
Zijn er ook leuke weetje over Noorse vrouwen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn dat gemidelden in CM?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hahaha, nee hoor.
Die heb ik eens van FOK! gehaald, neem het met een korrel zout.quote:
Ja, net. Paar keer nat geregendquote:
Europa 14CM lijkt me wel erg laag. Als dat echt zo is >quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik eens van FOK! gehaald, neem het met een korrel zout.
Er zijn veel onderzoeken geweest, maar die laten iedere keer wat anders zien. Dus tot op heden is er geen echt antwoord.
Europa heeft behoorlijk wat landen héquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Europa 14CM lijkt me wel erg laag. Als dat echt zo is >
Valt toch wel mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Europa heeft behoorlijk wat landen hé
Ik dacht al, dan moet ik misschien iets meer gaan vertellen wat ik hebquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik eens van FOK! gehaald, neem het met een korrel zout.
Er zijn veel onderzoeken geweest, maar die laten iedere keer wat anders zien. Dus tot op heden is er geen echt antwoord.
Oh ging het daarover.quote:
Dat is meestal wel het geval ja dat ze een stuk of 3 doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
Woningcorporatie werkt raar hier. Op een huis gereageerd welke verloot werd en sta op de 2e plek. "Woning is aangeboden." Eeeh, is het niet efficiënter om meerdere personen in 1x dat huis te laten bezichtigen?
Denken dat coöperaties efficiënt kunnen werkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
Woningcorporatie werkt raar hier. Op een huis gereageerd welke verloot werd en sta op de 2e plek. "Woning is aangeboden." Eeeh, is het niet efficiënter om meerdere personen in 1x dat huis te laten bezichtigen?
Ik heb nog niks gehoordquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ging het daarover.
Ook dat
[..]
Dat is meestal wel het geval ja dat ze een stuk of 3 doen.
Goed voor de werkgelegenheidquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat coöperaties efficiënt kunnen werken
Het zijn baantjesmachines. 3/4 van de medewerkers is volslagen overbodig.
En nog verkloten ze de boel compleet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat coöperaties efficiënt kunnen werken
Het zijn baantjesmachines. 3/4 van de medewerkers is volslagen overbodig.
Hier kijg ik zelfs wat omdat ik alleen al ingeschreven sta.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord
Nu kan het toevallig ook zijn dat vandaag de sluitingsdatum was
We denken niet meteen allemaal daaraan hequote:
Wut?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier kijg ik zelfs wat omdat ik alleen al ingeschreven sta.
[..]
We denken niet meteen allemaal daaraan he
Op FOK! is vast wel iemand te vindenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Een vriendin wil dat ik haar aan een scharrel help omdat ik daar voor mezelf schijnaar goed in ben![]()
Iemand in omgeving Breda?
Dat is wel een beetje dom jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou ik heb pas een huis, je zou toch zeggen dat ze wel snappen dat ik even niks anders wil.
is ze lekker?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Een vriendin wil dat ik haar aan een scharrel help omdat ik daar voor mezelf schijnaar goed in ben![]()
Of ze is gewoon lui.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik denk alleen eerder dat het is omdat ze me zat zijn en het een hint isquote:
quote:
foto!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
wel een paar dingetjes na d'r zwangerschap, maar dat vind ik versiering.
Alleen als ik er een terug krijgquote:
eeeuh jij zoekt een date voor iemand dus lijkt me logisch dat jij dan een foto geeftquote:
Dat snap ik nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of ze is gewoon lui.![]()
Faxje is toch een halve belg
[..]
Ik denk alleen eerder dat het is omdat ze me zat zijn en het een hint is
Sowieso, jij bent een vrouw toch? Zij heeft liever een stuk vlees tussen d'r benenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eeeuh jij zoekt een date voor iemand dus lijkt me logisch dat jij dan een foto geeft
als ik haar wil doen stuur ik vanzelf wel een foto terug natuurlijk
Heb toch gedoe met m'n huis. Die vrouw die contactpersoon is hangt inmiddels bijna automatisch op, maarja als ze er niks aan doen... Vandaar een hint die aanbiedingenquote:
Ooooh, nu valt het kwartje pasquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb toch gedoe met m'n huis. Die vrouw die contactpersoon is hangt inmiddels bijna automatisch op, maarja als ze er niks aan doen... Vandaar een hint die aanbiedingen
En je hebt niet eens jezelf aangeboden?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso, jij bent een vrouw toch? Zij heeft liever een stuk vlees tussen d'r benen
Ik woon te verquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En je hebt niet eens jezelf aangeboden?
Faxie woont in NBquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Ga niet 2u in de auto zitten voor een wipquote:
Als je een wanhopig type bent welquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga niet 2u in de auto zitten voor een wip
Dat ben ik niet, dus daarom help ik d'r iemand anders te vindenquote:
FL_Freak?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Mwa voor een scharrel wel maar als er meer in zou zitten moet afstand geen bezwaar zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga niet 2u in de auto zitten voor een wip
Doe liefquote:
Puur scharrel, ze heeft geen zin in gezeik, moet ook geen gezeur meenemen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa voor een scharrel wel maar als er meer in zou zitten moet afstand geen bezwaar zijn.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wou zeggen doe lief, maar hij doet zeef.
Doet hij zeefje ja?!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook niet meer tochquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Gewoon naar de lokale kroeg sturen dus, makkelijk zatquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Puur scharrel, ze heeft geen zin in gezeik, moet ook geen gezeur meenemen.
Nee grapje.quote:
Dat zei ik ook alquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon naar de lokale kroeg sturen dus, makkelijk zat![]()
Dit jaquote:
Als ik thuis was zou ik wel een kloontje aanmaken nuquote:
Wil tijn faxie batsen?quote:
Jijhebtgeengrapje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik thuis was zou ik wel een kloontje aanmaken nu
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik thuis was zou ik wel een kloontje aanmaken nu
tijn wil iedereen wel batsen als hij maar een keer iets kan batsenquote:
Ik ben niet grappig is beter voor mijquote:
Er zijn genoeg schapies.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tijn wil iedereen wel batsen als hij maar een keer iets kan batsen
Hihahoquote:
Genoeg sletjes op de wereld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt die tent waar jij was niet aan te raden voor tijn?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja schijtquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met je bondkraagjas. waar blijft die foto nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |