Mwa voor een scharrel wel maar als er meer in zou zitten moet afstand geen bezwaar zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga niet 2u in de auto zitten voor een wip
Doe liefquote:
Puur scharrel, ze heeft geen zin in gezeik, moet ook geen gezeur meenemen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa voor een scharrel wel maar als er meer in zou zitten moet afstand geen bezwaar zijn.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wou zeggen doe lief, maar hij doet zeef.
Doet hij zeefje ja?!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook niet meer tochquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Gewoon naar de lokale kroeg sturen dus, makkelijk zatquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Puur scharrel, ze heeft geen zin in gezeik, moet ook geen gezeur meenemen.
Nee grapje.quote:
Dat zei ik ook alquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon naar de lokale kroeg sturen dus, makkelijk zat![]()
Dit jaquote:
Als ik thuis was zou ik wel een kloontje aanmaken nuquote:
Wil tijn faxie batsen?quote:
Jijhebtgeengrapje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik thuis was zou ik wel een kloontje aanmaken nu
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik thuis was zou ik wel een kloontje aanmaken nu
tijn wil iedereen wel batsen als hij maar een keer iets kan batsenquote:
Ik ben niet grappig is beter voor mijquote:
Er zijn genoeg schapies.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tijn wil iedereen wel batsen als hij maar een keer iets kan batsen
Hihahoquote:
Genoeg sletjes op de wereld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt die tent waar jij was niet aan te raden voor tijn?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja schijtquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met je bondkraagjas. waar blijft die foto nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |