Ik ga juist alles eten als ik verdrietig benquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik krijg 2 weken geen hap door mijn keel na een nasty break up.. bij mijn laatste breakup 10 kilo afgevallen
..
B&J op de bank weglepelen in je badjas terwijl je een film kijkt zeker?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga juist alles eten als ik verdrietig ben
Kopen danquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil de oortjes nu! In de auto heb ik een veel beter systeem zitten, plus dat mn telefoon er mee verbonden is.
oh een thuiswoonsterquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, als ze onder de blauwe plekken thuiskomt is ook niet wenselijk, nietwaar?
Omdat dieten voor mij niet werktquote:
ik maak een grapjequote:
nee B&J naar binnen schuiven tijdens het jankenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
B&J op de bank weglepelen in je badjas terwijl je een film kijkt zeker?
weet je wat je moet eten als je aan het janken bent? Skittles!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee B&J naar binnen schuiven tijdens het janken
Hoezo niet werkt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat dieten voor mij niet werkt.. maargoed.. ik ben gestopt met roken. Van het geld dat ik daarmee uitspaar kan ik gaan sporten
.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat dieten voor mij niet werkt.. maargoed.. ik ben gestopt met roken. Van het geld dat ik daarmee uitspaar kan ik gaan sporten
.
Goed bezigquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Onder de plakquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik maak een grapjeik leef nu als een soort halve kluizenaar hier
HOAX, van Skittles word je niet drukquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet je wat je moet eten als je aan het janken bent? Skittles!
Dan word je zo druk dat je niet meer kan lachen
Winkels zijn dichtquote:
Ik wil sporten maar ik kan niet sporten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
sporten doe ik ook weer ja
ik vind sporten stom
Om te stoppen met roken? Ik heb niet echt eerder een poging gedaan... ik ben een keer 1,5 jaar gestopt geweest..quote:
ja rokenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Om te stoppen met roken? Ik heb niet echt eerder een poging gedaan... ik ben een keer 1,5 jaar gestopt geweest..
Nu al 2 weken, ik heb het alleen nog niemand verteld..
Als ik ga dieten vertel ik het ook aan niemand..
haha, goed idee jaquote:
Wanneer zou je het wel vertellen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Om te stoppen met roken? Ik heb niet echt eerder een poging gedaan... ik ben een keer 1,5 jaar gestopt geweest..
Nu al 2 weken, ik heb het alleen nog niemand verteld..
Als ik ga dieten vertel ik het ook aan niemand..
Nu nog volhoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |