abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:33:50 #201
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_132792093
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:33 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ik reageerde op een post over het ontdekken van leven. O.a. door ons. (& dat gebeurd nog uitsluitend via waarneming vanaf aarde. (of vanuit een baan om de aarde.))
je quote mij :)
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:34:13 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132792107
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Zoals gezegd, tussen de 30,000 en de 100,000 mensen hebben 'the miracle of the sun' waargenomen.

Dat wil niet zeggen dat ook maar 1 van hen enig idee had waar ze naar keken.
BTW dat gedoe in Fatima portugal werd zowel religieus als astronomisch waargenomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:34:14 #203
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_132792109
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

En jij bent niet bekend met smurfen!
:') i rest my case !
pi_132792176
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar even de volgende vraag he,
Waarom denk je dat ze het een u.f.o. noemen?
Zolang mensen zich bewust blijven van de 'u' in 'ufo' heb ik nergens een probleem mee.

Waar ik wel een probleem mee heb is het trekken van conclusies die je eenvoudig niet kunt trekken.

quote:

Ik geef ook duidelijk aan dat ik niet weet wat het is, Maar ik geef wel aan dat ik iets onverklaarbaars heb gezien.
"Iets dat jij niet kunt verklaren" en "onverklaarbaar" zijn verschillende dingen. Ik heb de indruk dat er hier een aantal mensen zijn die denken dat ze uit "onverklaarbaar" de conclusie kunnen trekken dat het aliens zijn.

quote:

En dat zoiets noem ik een ufo! Wat ik wel zeker weet is niet dat ik me iets heb verbeeld!!!
Zolang je daar geen enkele uitleg aan geeft kan er geen sprake zijn van verbeelding, dat klopt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_132792193
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:34 schreef huupia het volgende:

[..]

:') i rest my case !
Wou je zeggen dat het de smurfen niet geweest kunnen zijn?

Verdiep je eerst eens in de materie voordat je maar wat kraait. :{w
pi_132792269
Omdat wij dat niet waardig zijn... We maken alles om ons heen kapot, we hebben geen enkel respect voor de aarde en alle levensvormen die hier aanwezig zijn. We zijn parasieten, egoïstisch en onbetrouwbaar tot op het bot.

Wat zou een andere levensvorm na ons kunnen leren? Als ze de middelen hebben om naar ons toe te komen, dan zijn ze in evolutie verder dan wij zijn..
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:43:19 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132792318
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:37 schreef Molurus het volgende:

[..]

Zolang mensen zich bewust blijven van de 'u' in 'ufo' heb ik nergens een probleem mee.

Waar ik wel een probleem mee heb is het trekken van conclusies die je eenvoudig niet kunt trekken.

[..]

"Iets dat jij niet kunt verklaren" en "onverklaarbaar" zijn verschillende dingen. Ik heb de indruk dat er hier een aantal mensen zijn die denken dat ze uit "onverklaarbaar" de conclusie kunnen trekken dat het aliens zijn.

[..]

Zolang je daar geen enkele uitleg aan geeft kan er geen sprake zijn van verbeelding, dat klopt.
Ik accepteerd alleen niet dat wat zoals in het filmpje word aagegeven dat het maar hersenspinsels zijn.
Bedoel wat het ook is het valt zelfs op film vast te leggen, dan is het geen hersenspinsel.
Ik weet wat ik gezien heb het leek op dit, alleen een soort metaal glans!
Het stond enige tijd stil, daarna schoot het weg.
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:43:59 #208
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_132792335
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:17 schreef huupia het volgende:
je blijft maar herhalen over dat men niet weet wat men ziet ........ nou er zijn zat sightings gezien waar men duidelijk " flying discs " heeft gezien , dus niet zomaar een lichtje in de lucht !
Fout.

Men neemt "iets" waar, wat volgens ons brein LIJKT OP een "vliegende schotel" (die naam alleen zou je al tot nadenken moeten zetten.) - Daarmee is totaal niet vastgesteld dat het dat ook IS.

quote:
ook waargenomen op radar en achtervolgd door straaljagers , daarbij is het vrij duidelijk om de conclusie te mogen trekken dat dit voertuigen zijn die onder intellengente controle vliegen en omdat de VS en de Russen het niet zijn mag je ook wel de conclusie trekken dat ze niet van deze aarde komen.
Fout. Die conclusie mag je geheel niet trekken.
Daarbij maak je de fout te denken dat het wel intelligent en daarmee buitenaards MOET zijn.
LIJKT OP, is niet gelijk aan IS.

Vroeger wist men ook niet wat bliksem was, dus logisch om het dan maar aan buitenaardse invloeden van goden toe te kennen. Vervolgens blijkt het toch hartstikke aards. Oeps.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_132792591
Weekend!!! *O*
pi_132792731
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:43 schreef theguyver het volgende:

Ik accepteerd alleen niet dat wat zoals in het filmpje word aagegeven dat het maar hersenspinsels zijn.
Bedoel wat het ook is het valt zelfs op film vast te leggen, dan is het geen hersenspinsel.
Dat zegt Tyson dan ook niet. Het enige dat hij zegt is dat als je niet weet waar je naar kijkt, dat dat het punt is waar het gesprek ophoudt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:43 schreef theguyver het volgende:

Ik weet wat ik gezien heb het leek op dit, alleen een soort metaal glans!
Het stond enige tijd stil, daarna schoot het weg.
Dit klinkt helemaal niet alsof je weet wat je gezien hebt. Als je het mij vraagt heb je geen flauw idee wat je gezien hebt. Alleen dat je iets gezien hebt. Big deal.
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:11:25 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132793003
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:59 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zegt Tyson dan ook niet. Het enige dat hij zegt is dat als je niet weet waar je naar kijkt, dat dat het punt is waar het gesprek ophoudt.

[..]

Dit klinkt helemaal niet alsof je weet wat je gezien hebt. Als je het mij vraagt heb je geen flauw idee wat je gezien hebt. Alleen dat je iets gezien hebt. Big deal.
Ja als het stil was blijven hangen zou het gewoon goed een weer ballon kunnen zijn geweest.
Ballon reflecteerd in de zon, Het schoot weg dus dan is het in mijn ogen een UFO!
Wat het ook was? ik heb er geen verklaring verder voor, het zou buitenaards kunnen zijn geweest.
Het kan ook een weer abnormaliteit kunnen zijn geweest maar ik weet het niet, ik weet wel het bewoog daadwerkelijk in een manier dat het niet snel te verklaren was.
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:11:48 #212
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_132793010
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:43 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Fout.

Men neemt "iets" waar, wat volgens ons brein LIJKT OP een "vliegende schotel" (die naam alleen zou je al tot nadenken moeten zetten.) - Daarmee is totaal niet vastgesteld dat het dat ook IS.

[..]

Fout. Die conclusie mag je geheel niet trekken.
Daarbij maak je de fout te denken dat het wel intelligent en daarmee buitenaards MOET zijn.
LIJKT OP, is niet gelijk aan IS.

Vroeger wist men ook niet wat bliksem was, dus logisch om het dan maar aan buitenaardse invloeden van goden toe te kennen. Vervolgens blijkt het toch hartstikke aards. Oeps.
ja jij mag geen enkele conclusie trekken .. vertel dat even aan Generaal Winfried de brouwer die op dat moment moest handelen en zijn f-16's de lucht in liet gaan om 2 ufo's te scrambelen .

de f-16 konden de snelheid en manoevres van deze ufo's echter niet bijhouden .

ufo waarnemning met radar confirmatie en vertonen van intelligent gedrag door uitwijk manoevres ( belgiesche ufo flap begin jaren 90 )

maar hey ? trek aub geen conclusies :')

vrees dat de mens op deze manier nog in het stenen tijdperk zou leven !
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:13:31 #213
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_132793062
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:37 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat het de smurfen niet geweest kunnen zijn?

Verdiep je eerst eens in de materie voordat je maar wat kraait. :{w
ga lekker met je smurfen spelen zou ik zeggen en zodra je met wat feitenkennis komt spreek ik je wel weer :W
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:15:05 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132793109
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Weekend!!! *O*
Om 15:00 voor mij pas.
geniet er van :W
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:15:39 #215
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_132793125
stanton friedman - debunking the debunkers

pi_132794303
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:13 schreef huupia het volgende:

[..]

ga lekker met je smurfen spelen zou ik zeggen en zodra je met wat feitenkennis komt spreek ik je wel weer :W
Prima hoor. En zou gauw jij feitenkennis hebt van kleine groene mannetjes dan hoor ik dat ook graag.

(Tot die tijd permitteer ik het me om te zeggen dat het niet interessant is.)
pi_132794319
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Weekend!!! *O*
Nog 3 uur voor mij, maar we zijn er bijna! *O*
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:58:39 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132794397
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

Prima hoor. En zou gauw jij feitenkennis hebt van kleine groene mannetjes dan hoor ik dat ook graag.

(Tot die tijd permitteer ik het me om te zeggen dat het niet interessant is.)
oeh oeh mag ik?

Feit = groene mannetjes, mars atacks

mja, ik ga naar huis toedels...
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:12:02 #219
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_132794800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:11 schreef huupia het volgende:
ja jij mag geen enkele conclusie trekken .. vertel dat even aan Generaal Winfried de brouwer die op dat moment moest handelen en zijn f-16's de lucht in liet gaan om 2 ufo's te scrambelen .

de f-16 konden de snelheid en manoevres van deze ufo's echter niet bijhouden .

ufo waarnemning met radar confirmatie en vertonen van intelligent gedrag door uitwijk manoevres ( belgiesche ufo flap begin jaren 90 )

maar hey ? trek aub geen conclusies :')

vrees dat de mens op deze manier nog in het stenen tijdperk zou leven !
:')

Dat een generaal z'n F16's scrambled voor een ongeidentificeerd vliegend object wat het luchtruim binnendringt is uiteraard hartstikke gek. Dat doe je natuurlijk alleen als je weet dat het buitenaardsen zijn. </sarcasme>

De enige valide conclusie in deze is: Er is een UFO (je weet wel, unidentified !) waargenomen welke ook op de radar zichtbaar was en deze lijkt intelligent gedrag te vertonen, met snelheden en manoeuvreerbaarheid die ons (de waarnemer) niet bekend is.

Wat het is en waar het vandaan komt valt op basis van deze info NIET te zeggen.
Je kunt er slechts over speculeren, binnen je beperkte kennis & begrip.
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:50:10 #220
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_132795868
quote:
Weekend!!! *O*
Met al dat geOH hier, zou je bijna denken dat dit de OH is. :P
...maar, hetzelfde ;)
pi_132796553
Die vergissing maakte ik dus idd.. Oeps :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Met al dat geOH hier, zou je bijna denken dat dit de OH is. :P
...maar, hetzelfde ;)
pi_132799349
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:12 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Je kunt er slechts over speculeren, binnen je beperkte kennis & begrip.
Oh in dat geval speculeer ik liever dat landen als Amerika in het geheim technologoisch veel verder zijn dan we denken.
En aangezien het geheim is dan vind ik het niet zo vreemd dat generaals en ander personeel van een overheid het hele verhaal nog eens vager maken door getuigen verklaringen. typisch verdeel en heers tactiek. Het voeden van geruchten waarmee je de aandacht van het werkelijke item wegneemt :p
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:41:16 #223
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_132802521
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:59 schreef Tengu het volgende:
Oh in dat geval speculeer ik liever dat landen als Amerika in het geheim technologoisch veel verder zijn dan we denken.
En aangezien het geheim is dan vind ik het niet zo vreemd dat generaals en ander personeel van een overheid het hele verhaal nog eens vager maken door getuigen verklaringen. typisch verdeel en heers tactiek. Het voeden van geruchten waarmee je de aandacht van het werkelijke item wegneemt :p
Dat is geen speculatie... :P
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:15:51 #224
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_132808364
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 04:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hier een leuk plaatje om alles een beetje in perspectief te zetten:

[ afbeelding ]
Ken m ja,..krankzinnig. En dan nog heb je hiermee 0,0 perspectief. Zoals je al zei, een beetje :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:34:47 #225
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_132818896
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:59 schreef Tengu het volgende:

[..]

je wilt niet weten hoeveel duizenden miljarden er in black budget projecten worden gestopt in de VS ..

check dit filmpje : 2300 miljard is zoek !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')