Malle jongenquote:
Flikker.quote:
Hij snapt 't niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heeft niets met kleur te maken man, bier wordt donker door de soort mout die je gebruikt
Oh dan faal ik weer eens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heeft niets met kleur te maken man, bier wordt donker door de soort mout die je gebruikt
Spekvetquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dan faal ik weer eens.
Gebruik zelf meestal ook donker bier maar je krijg het lekkerste vlees door voldoende vet, meen zelfs ganzenvet te gebruiken bij het aanbraden.
Kweenie, ik hou het nog bij FM13.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
drizz is fm14 (beta, demo?) al gelekt?
zin om te spelen
Bakkali, Depay, Rekik, Willems, Zoet en Locadia sowieso -10quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, ik hou het nog bij FM13.
Ik zit serieus te overwegen om even de supermarkt in te lopen voor een bak chocolade mousse of chocolade ijs. Hou me tegen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit naar Anthony Bourdain te kijken dus ik heb zin in drank en vet eten
Denk aan je gainsquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om even de supermarkt in te lopen voor een bak chocolade mousse of chocolade ijs. Hou me tegen.
Is de supermarkt niet allang dicht?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om even de supermarkt in te lopen voor een bak chocolade mousse of chocolade ijs. Hou me tegen.
22:00quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is de supermarkt niet allang dicht?
Je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dikke zeug. Geen wonder dat niemand van je houdt.quote:
Ow ja dat is waar ook, bij ons is de supercoop tot 22:00 uur openquote:
Ik ga gelijk een boterham maken. Ik heb toch niemand om tevreden te houden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikke zeug. Geen wonder dat niemand van je houdt.
Hopelijk hielp dit.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien in dat gereformeerde dorp waar jij woont.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is de supermarkt niet allang dicht?
Dit klonk behoorlijk homofiel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is mooiquote:
zelf maken,quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ganzenvet is meen ik vooral voor aardappelquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dan faal ik weer eens.
Gebruik zelf meestal ook donker bier maar je krijg het lekkerste vlees door voldoende vet, meen zelfs ganzenvet te gebruiken bij het aanbraden.
Als ik alles zelf moet maken wat jij vindt dat ik zelf moet maken sta ik een hele dag in de keuken.quote:
Die is toch helegaar niet van hem?quote:
dat is ook wel weer waar. al kwam ik er laatst achter dat het wel echt achterlijk makkelijk is om te maken. goede tip voor als je weer een date hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik alles zelf moet maken wat jij vindt dat ik zelf moet maken sta ik een hele dag in de keuken.
Ik woon niet in Ridderkerk hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien in dat gereformeerde dorp waar jij woont.
geen abeltje neequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is toch helegaar niet van hem?
Oh wacht laat maar, ik dacht aan een nieuwere film
niet haten op ridderkerkquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik woon niet in Ridderkerk hoor
Daarom is sporten ook een absolute must bij mijn aanstaande. Dan kan het zonder dik te worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar. al kwam ik er laatst achter dat het wel echt achterlijk makkelijk is om te maken. goede tip voor als je weer een date hebt.
kan je gelijk zien of het wel een levensgenieter is, of zo'n kut die hele dag aan calorieën denkt
Tuurlijk, dat is precies iets wat iemand uit Ridderkerk zou zeggen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spykri toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sukkels eerste klas!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen uit Ridderkerk zijn sukkels!
je bent zelf een ridderkerkquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
manmanman, waar heb ik dit nou weer aan te dankenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
Je bent zelf een sukkelquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Happel het volgende:
Alles en iedereen uit Zuid-Holland zijn sukkels.
mijn vader komt er vandaan, rest van de familie woont er nog steeds. of sommigen dan in sliedrecht, alblasserdam, hia, etcquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Woon je in Ridderkerk?
Even bubbelen
Nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Happel het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Happel het volgende:
Ieuwquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn vader komt er vandaan, rest van de familie woont er nog steeds. of sommigen dan in sliedrecht, alblasserdam, hia, etc
okquote:
2.4quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Filmtip.
The Hooligan Wars (2012) - IMDb
oh tering, ik dacht dat ik de dieptepunten al had gezienquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Filmtip.
The Hooligan Wars (2012) - IMDb
Is Rotterdam-Zuid recentelijk verplaatst? Of moet ik je komen djoeken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Happel het volgende:
Happel is een beetje in de war.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is Rotterdam-Zuid recentelijk verplaatst? Of moet ik je komen djoeken?
Ik merk het, eerst noemde hij GGMM al een baas...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is een beetje in de war.
Wanneer was dat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik merk het, eerst noemde hij GGMM al een baas...
quote:
Oké. Maar Jason Rugaard, een erkend filmcriticus, geeft maar liefst 3,5 ster.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
oh tering, ik dacht dat ik de dieptepunten al had gezien
Kan jij dat niet?quote:
Wat een ecto.quote:
zowel moviemeter als rottentomatoes kent hem nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Oké. Maar Jason Rugaard, een erkend filmcriticus, geeft maar liefst 3,5 ster.
http://moviemavericks.com/2013/02/the-hooligan-wars-2012-review/
Dus ik raad jullie toch aan deze te gaan kijken. Toppertje in zijn genre.
Dat is wel vaker met dit soort arthouse films.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
zowel moviemeter als rottentomatoes kent hem niet
dan voeg ik hem maar zelf toequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wel vaker met dit soort arthouse films.
Waarvan akte.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben uit verveling maar Expeditie Robinson terug gaan kijken. Het was veel leuker toen er nog onbekende mensen aan meededen. Zo herinner ik me nog den Bjorn. Wat een geniale vent was dat.
ik heb dat al 2 keer geprobeerd, maar vervolgens ben ik het na een paar minuten zat en zet een echte serie opquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben uit verveling maar Expeditie Robinson terug gaan kijken. Het was veel leuker toen er nog onbekende mensen aan meededen. Zo herinner ik me nog den Bjorn. Wat een geniale vent was dat.
Ik ga nu ook maar Suits opzetten. Kutavond in alle opzichten. Alleen m'n eten was lekker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dat al 2 keer geprobeerd, maar vervolgens ben ik het na een paar minuten zat en zet een echte serie op
Wat Kapo zegt. Dat soort dingen moet je juist met onbekenden doen. Nu zijn ze allemaal al direct zo camerabewust. Kan daar ook moeilijk naar kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dat al 2 keer geprobeerd, maar vervolgens ben ik het na een paar minuten zat en zet een echte serie op
maar inso is jarig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga nu ook maar Suits opzetten. Kutavond in alle opzichten. Alleen m'n eten was lekker.
Nog niet afgekekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga nu ook maar Suits opzetten. Kutavond in alle opzichten. Alleen m'n eten was lekker.
Vroeger was het echt geniaal man. Had je ook altijd van die vreemde snoeshanen er tussen zitten. Heerlijk. Toen ging 't ook meer om 't 'overleven' en niet om van die ultra ingewikkelde spelletjes tussendoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat Kapo zegt. Dat soort dingen moet je juist met onbekenden doen. Nu zijn ze allemaal al direct zo camerabewust. Kan daar ook moeilijk naar kijken.
Doe normaal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
ik pleur die kanjer piano uit het raam.
Erg goede editie dezequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry.
ik ben ziek goed in deze fifa.
ik ga morgen kopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry.
ik ben ziek goed in deze fifa.
Die teamgeeststijlen zijn heel simpel man.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg goede editie deze.
Veel beter dan 13 al snap ik in FUT nog niet helemaal wat die Teamgeeststijlen zijn (jaja Nederlands) .
Jij hebt al aardig wat winst uit handel dude.
ik wil binnenkort een potje tegen je.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg goede editie deze.
Veel beter dan 13 al snap ik in FUT nog niet helemaal wat die Teamgeeststijlen zijn (jaja Nederlands) .
Jij hebt al aardig wat winst uit handel dude.
Wat is het dan, je hebt gewoon voor elke positie een favoriet of zo toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die teamgeeststijlen zijn heel simpel man.
Ja ik wilde zaterdag wel maar zat in potje tegen Ajacied4life weer daarna was je loos gegaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil binnenkort een potje tegen je.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga morgen kopen
kan alleen niet tegen jullie spelen helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |