Tuurlijk, dat is precies iets wat iemand uit Ridderkerk zou zeggen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik woon niet in Ridderkerk hoor
Spykri toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik woon niet in Ridderkerk hoor
Sukkels eerste klas!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen uit Ridderkerk zijn sukkels!
je bent zelf een ridderkerkquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
manmanman, waar heb ik dit nou weer aan te dankenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
Je bent zelf een sukkelquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Happel het volgende:
Alles en iedereen uit Zuid-Holland zijn sukkels.
mijn vader komt er vandaan, rest van de familie woont er nog steeds. of sommigen dan in sliedrecht, alblasserdam, hia, etcquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Woon je in Ridderkerk?
Even bubbelen
Nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Happel het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Happel het volgende:
Ieuwquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn vader komt er vandaan, rest van de familie woont er nog steeds. of sommigen dan in sliedrecht, alblasserdam, hia, etc
okquote:
2.4quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Filmtip.
The Hooligan Wars (2012) - IMDb
oh tering, ik dacht dat ik de dieptepunten al had gezienquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Filmtip.
The Hooligan Wars (2012) - IMDb
Is Rotterdam-Zuid recentelijk verplaatst? Of moet ik je komen djoeken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Happel het volgende:
Happel is een beetje in de war.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is Rotterdam-Zuid recentelijk verplaatst? Of moet ik je komen djoeken?
Ik merk het, eerst noemde hij GGMM al een baas...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is een beetje in de war.
Wanneer was dat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik merk het, eerst noemde hij GGMM al een baas...
quote:
Oké. Maar Jason Rugaard, een erkend filmcriticus, geeft maar liefst 3,5 ster.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
oh tering, ik dacht dat ik de dieptepunten al had gezien
Kan jij dat niet?quote:
Wat een ecto.quote:
zowel moviemeter als rottentomatoes kent hem nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Oké. Maar Jason Rugaard, een erkend filmcriticus, geeft maar liefst 3,5 ster.
http://moviemavericks.com/2013/02/the-hooligan-wars-2012-review/
Dus ik raad jullie toch aan deze te gaan kijken. Toppertje in zijn genre.
Dat is wel vaker met dit soort arthouse films.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
zowel moviemeter als rottentomatoes kent hem niet
dan voeg ik hem maar zelf toequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wel vaker met dit soort arthouse films.
Waarvan akte.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben uit verveling maar Expeditie Robinson terug gaan kijken. Het was veel leuker toen er nog onbekende mensen aan meededen. Zo herinner ik me nog den Bjorn. Wat een geniale vent was dat.
ik heb dat al 2 keer geprobeerd, maar vervolgens ben ik het na een paar minuten zat en zet een echte serie opquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben uit verveling maar Expeditie Robinson terug gaan kijken. Het was veel leuker toen er nog onbekende mensen aan meededen. Zo herinner ik me nog den Bjorn. Wat een geniale vent was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |