dan voeg ik hem maar zelf toequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wel vaker met dit soort arthouse films.
Waarvan akte.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben uit verveling maar Expeditie Robinson terug gaan kijken. Het was veel leuker toen er nog onbekende mensen aan meededen. Zo herinner ik me nog den Bjorn. Wat een geniale vent was dat.
ik heb dat al 2 keer geprobeerd, maar vervolgens ben ik het na een paar minuten zat en zet een echte serie opquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben uit verveling maar Expeditie Robinson terug gaan kijken. Het was veel leuker toen er nog onbekende mensen aan meededen. Zo herinner ik me nog den Bjorn. Wat een geniale vent was dat.
Ik ga nu ook maar Suits opzetten. Kutavond in alle opzichten. Alleen m'n eten was lekker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dat al 2 keer geprobeerd, maar vervolgens ben ik het na een paar minuten zat en zet een echte serie op
Wat Kapo zegt. Dat soort dingen moet je juist met onbekenden doen. Nu zijn ze allemaal al direct zo camerabewust. Kan daar ook moeilijk naar kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dat al 2 keer geprobeerd, maar vervolgens ben ik het na een paar minuten zat en zet een echte serie op
maar inso is jarig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga nu ook maar Suits opzetten. Kutavond in alle opzichten. Alleen m'n eten was lekker.
Nog niet afgekekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga nu ook maar Suits opzetten. Kutavond in alle opzichten. Alleen m'n eten was lekker.
Vroeger was het echt geniaal man. Had je ook altijd van die vreemde snoeshanen er tussen zitten. Heerlijk. Toen ging 't ook meer om 't 'overleven' en niet om van die ultra ingewikkelde spelletjes tussendoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat Kapo zegt. Dat soort dingen moet je juist met onbekenden doen. Nu zijn ze allemaal al direct zo camerabewust. Kan daar ook moeilijk naar kijken.
Doe normaal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
ik pleur die kanjer piano uit het raam.
Erg goede editie dezequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry.
ik ben ziek goed in deze fifa.
ik ga morgen kopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry.
ik ben ziek goed in deze fifa.
Die teamgeeststijlen zijn heel simpel man.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg goede editie deze.
Veel beter dan 13 al snap ik in FUT nog niet helemaal wat die Teamgeeststijlen zijn (jaja Nederlands) .
Jij hebt al aardig wat winst uit handel dude.
ik wil binnenkort een potje tegen je.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg goede editie deze.
Veel beter dan 13 al snap ik in FUT nog niet helemaal wat die Teamgeeststijlen zijn (jaja Nederlands) .
Jij hebt al aardig wat winst uit handel dude.
Wat is het dan, je hebt gewoon voor elke positie een favoriet of zo toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die teamgeeststijlen zijn heel simpel man.
Ja ik wilde zaterdag wel maar zat in potje tegen Ajacied4life weer daarna was je loos gegaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil binnenkort een potje tegen je.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga morgen kopen
kan alleen niet tegen jullie spelen helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |