Malle jongenquote:
Flikker.quote:
Hij snapt 't niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heeft niets met kleur te maken man, bier wordt donker door de soort mout die je gebruikt
Oh dan faal ik weer eens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heeft niets met kleur te maken man, bier wordt donker door de soort mout die je gebruikt
Spekvetquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dan faal ik weer eens.
Gebruik zelf meestal ook donker bier maar je krijg het lekkerste vlees door voldoende vet, meen zelfs ganzenvet te gebruiken bij het aanbraden.
Kweenie, ik hou het nog bij FM13.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
drizz is fm14 (beta, demo?) al gelekt?
zin om te spelen
Bakkali, Depay, Rekik, Willems, Zoet en Locadia sowieso -10quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, ik hou het nog bij FM13.
Ik zit serieus te overwegen om even de supermarkt in te lopen voor een bak chocolade mousse of chocolade ijs. Hou me tegen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit naar Anthony Bourdain te kijken dus ik heb zin in drank en vet eten
Denk aan je gainsquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om even de supermarkt in te lopen voor een bak chocolade mousse of chocolade ijs. Hou me tegen.
Is de supermarkt niet allang dicht?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om even de supermarkt in te lopen voor een bak chocolade mousse of chocolade ijs. Hou me tegen.
22:00quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is de supermarkt niet allang dicht?
Je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dikke zeug. Geen wonder dat niemand van je houdt.quote:
Ow ja dat is waar ook, bij ons is de supercoop tot 22:00 uur openquote:
Ik ga gelijk een boterham maken. Ik heb toch niemand om tevreden te houden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikke zeug. Geen wonder dat niemand van je houdt.
Hopelijk hielp dit.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien in dat gereformeerde dorp waar jij woont.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is de supermarkt niet allang dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |