quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:05 schreef s0ul1991 het volgende:
Het is een beetje raar dat je een 3DS kunt winnen alleen als je al een 3DS hebt
Dit dus...quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:05 schreef knoffel het volgende:
Wel jammer dat alleen mensen kunnen meedoen die al een 3DS en/of animal crosing hebben.
Koop hem snel op de 3ds en doe mee!!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:13 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Dit dus...
Heb wel Animal crossing , maar niet op de 3ds
Ja want laat ik een 3ds kopen zodat ik een 3ds kan winnenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Koop hem snel op de 3ds en doe mee!!!
Ja maar handtekening van eguchiquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja want laat ik een 3ds kopen zodat ik een 3ds kan winnen
Dat is zo, maar misschien heb je familie die mee kan doen? Deze prijs is speciaal voor mensen die Animal Crossing tof vinden, vandaar dat we deze insteek hebben genomen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:05 schreef knoffel het volgende:
Wel jammer dat alleen mensen kunnen meedoen die al een 3DS en/of animal crosing hebben.
Snap ik. Maar dit had uiteraard ook een erg leuke kans geweest om kennis te maken met het spel en/ of de DS voor mensen die deze nog niet hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is zo, maar misschien heb je familie die mee kan doen? Deze prijs is speciaal voor mensen die Animal Crossing tof vinden, vandaar dat we deze insteek hebben genomen.
Het is niet dat we voor console/pc-gamers niets hebben. Sterker nog, daar komt eind deze week weer wat voor.
Pheno, zijn dit trouwens originele handgeschreven handtekening of staan ze op elke AC3ds?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is zo, maar misschien heb je familie die mee kan doen? Deze prijs is speciaal voor mensen die Animal Crossing tof vinden, vandaar dat we deze insteek hebben genomen.
Het is niet dat we voor console/pc-gamers niets hebben. Sterker nog, daar komt eind deze week weer wat voor.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef Pheno het volgende:
Ik zie herm hier er niet opstaan
[ afbeelding ]
handgetekend dus.
Ik ben in die kamer geweest!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaa, Hier doe ik graag aan mee![]()
Dit is mijn 1950 Londonse detective/studeerkamer.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke insteek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook maar dan met alle wel leuke souvenirs erinquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik eerst ook maar dan in mijn grote kamer, maar het zag er gewoon niet gezellig uit, zeker niet met 3 gaten voor de deuren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:39 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook maar dan met alle wel leuke souvenirs erin
Alice heb je al pokemon inmiddels?quote:
En wat voor een stoute dingen we daar hebben gedaan, zeker op die sofaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef Yachiru het volgende:
Leuke prijsvraag, ben benieuwd naar alle inzendingen!
[..]
Ik ben in die kamer geweest!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Alice heb je al pokemon inmiddels?
Eeeennn daar ging mijn kansquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:37 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb speciaal voor Halloween deze maand een Halloween kamer gemaakt, inclusief zwarte rozen! Ik heb speciaal voor jullie mijn mummiepak aangetrokken!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Eeeennn daar ging mijn kans![]()
Leuke kamer Lyssa
Ik twijfelde of het wel zin had om mee te doen toen ik jouw kamer zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik speel op de 3DS van mn schoonpa speciaal voor AC, dus kan een eigen 3DS goed gebruiken, dus besloot toch maar mee te doen![]()
Veel succes gewenst iig Lyssa, je maakt een zeer goede kansquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik twijfelde of het wel zin had om mee te doen toen ik jouw kamer zag
Maar ik speel op de 3DS van mn schoonpa speciaal voor AC, dus kan een eigen 3DS goed gebruiken, dus besloot toch maar mee te doen
We zullen nog zien wie er nog meer mee gaat doen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Veel succes gewenst iig Lyssa, je maakt een zeer goede kans
Haha nice! Was ook hard opweg met zo'n kamer. Even wat nieuws bedenkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:37 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb speciaal voor Halloween deze maand een Halloween kamer gemaakt, inclusief zwarte rozen! Ik heb speciaal voor jullie mijn mummiepak aangetrokken!
[ afbeelding ]
Maar is deelname met meerdere kamers toegestaan? De beschrijving zegt "je tofste kamer" enkelvoud.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:10 schreef Pheno het volgende:
Dat zet ik dit weekend op, nu al laten stemmen zou wat oneerlijk zijn
Hoe kan ik stemmen kopen pheno?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:15 schreef Pheno het volgende:
Dan zal Ayra er 1 moeten kiezen om mee te laten dingen.
Hoe ben je aan die kerstboom gekomen dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:24 schreef Ayra het volgende:
Dan wil ik graag mijn Princess kamer mee laten doen, met kerstboom. Beetje vroeg maar ben dol op kerst.
PM me voor de details.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoe kan ik stemmen kopen pheno?
Je zou het aan niemand doorvertellen omg!!!1!!1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En wat voor een stoute dingen we daar hebben gedaan, zeker op die sofa
Woekerleningen? Je hoeft niet eens rente te betalen man!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Zyler het volgende:
Nou ik ga ook een poging wagen.
Ik ben nog niet verder gekomen dan de tent die ik van ome tom nook heb gekregen. (die vieze uitbuiter met zijn woeker leningen)
En voorlopig ga ik ook niet verder komen want mijn nieuwe Nintendo 2ds is vandaag op de post gegaan voor reparatie.
Ach ik heb er het beste van gemaakt.
Het heeft wel iets warms en gezelligs.
Nu nog een kampvuur buiten en een paar spekkies er bij en we zijn helemaal klaar.
En met spekkie bedoel ik niet het nieuwe blauwe varkentje die kennelijk mijn buurman is.
[ afbeelding ]
Wat reparatie? Ding is een paar dagen oud en tenzij het je eigen fout is moet de winkel hem gewoon omruilen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Zyler het volgende:
En voorlopig ga ik ook niet verder komen want mijn nieuwe Nintendo 2ds is vandaag op de post gegaan voor reparatie.
Ik zou er geen problemen mee gehad hebben eigenlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:10 schreef Pheno het volgende:
Dat zet ik dit weekend op, nu al laten stemmen zou wat oneerlijk zijn
Mijn stem heb jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Zyler het volgende:
Nou ik ga ook een poging wagen.
Ik ben nog niet verder gekomen dan de tent die ik van ome tom nook heb gekregen. (die vieze uitbuiter met zijn woeker leningen)
Ach ik heb er het beste van gemaakt.
Het heeft wel iets warms en gezelligs.
Nu nog een kampvuur buiten en een paar spekkies er bij en we zijn helemaal klaar.
En met spekkie bedoel ik niet het nieuwe blauwe varkentje die kennelijk mijn buurman is.
[ afbeelding ]
Er is kennelijk iets mis met het onderste scherm.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat reparatie? Ding is een paar dagen oud en tenzij het je eigen fout is moet de winkel hem gewoon omruilen.
Het onderste scherm is hetzelfde als het bovenste scherm, bij een 2DS is het stiekem één scherm. Maar goed, in het geval van een online webshop begrijp ik het wel aangezien je sowieso moet verzenden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Zyler het volgende:
[..]
Er is kennelijk iets mis met het onderste scherm.
Ik had de 2DS voor Pokemon gekocht en nog 2 andere games waaronder animal crossing new leaf.
Ze zeiden dat ik hem snel terug zal hebben, dus daar ga ik van uit.
Ik had het bij een online winkel gekocht en Nintendo zei dat het sneller gaat als ik het direct naar hun op stuur. Vandaar
Er zijn genoeg mensen die Animal Crossing zeer tof vinden maar gewoon geen 3ds hebben. Dit was een prima kans geweest voor hun!quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:49 schreef Ayra het volgende:
Wanneer is de uitslag zie nergens iets waar je kan stemmen.
quote:Meedoen kan tot en met 21 oktober 2013.
moet ik je nu serieus diskwalificeren omdat je op je eigen stemtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef Lollertrolle het volgende:
100 punten op #1
Alvast bedankt voor eenieder die mij puntjes geeft![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
moet ik je nu serieus diskwalificeren omdat je op je eigen stemt
Ik heb mijn +100 ook alweer weggehaaldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef Zyler het volgende:
3 punten #10
2 punten #8
1 punt #13
Uiteraard ga ik er van uit dat als mensen op zich zelf stemmen die punten niet meegenomen worden.
Er komt een klooncheck, anders ga ik niet melden dat je niet mag klonen. Is er een hit, dan is diegene gediskwalificeerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef NitraatPoep het volgende:
Hmm. Beetje dubieuze stemronde lijkt dit te worden.
Misschien een idee voor aankomende stemwedstrijden; alleen users met een X aantal posts mogen stemmen, oid.
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt een klooncheck, anders ga ik niet melden dat je niet mag klonen. Is er een hit, dan is diegene gediskwalificeerd.
Gelukkig. Het aantal posts van een user checken is ook een kuttaak, want dan krijg je dat ze eerst twintig posts ergens gaan maken en dan pas stemmen. Dat is voor mij niet te doen om te checken. Tenminste, ik heb weinig zin om van iedere stem de posthistorie te gaan doorspittenof het een serieus account is of niet. En hoe bepaal je dat? Gepost in 6 verschillende fora of zo? Dan is een scan wat sneller denk ikquote:
Misschien van de volgende prijsvraag een creatieve opdracht maken. Iets in de trent van "Laat zien d.m.v. een tekening, borduurwerkje, taartbak, geknutselde doos hoe graag jij xx wilt hebben." En dan wordt er door wat objectieve mods een winnaar gekozen ipv de users zelfquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig. Het aantal posts van een user checken is ook een kuttaak, want dan krijg je dat ze eerst twintig posts ergens gaan maken en dan pas stemmen. Dat is voor mij niet te doen om te checken. Tenminste, ik heb weinig zin om van iedere stem de posthistorie te gaan doorspittenof het een serieus account is of niet. En hoe bepaal je dat? Gepost in 6 verschillende fora of zo? Dan is een scan wat sneller denk ik
Ik probeerde alleen maar mee te denkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef Pheno het volgende:
Ik vind dit creatief zat. En wat zijn objectieve mods? Hoe kan ik zien dat niemand bevriend is met een user? Dan krijg je weer het "vriendjespolitiek"-argument. Zo is het prima.
Voor de rest wat die Mario-pet hierboven me zegt
Ik vind dit hartstikke tof gedaan. Normaal gesproken beantwoord je een makkelijke prijsvraag en is er een random loting.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Misschien van de volgende prijsvraag een creatieve opdracht maken. Iets in de trent van "Laat zien d.m.v. een tekening, borduurwerkje, taartbak, geknutselde doos hoe graag jij xx wilt hebben." En dan wordt er door wat objectieve mods een winnaar gekozen ipv de users zelf
Ja dat zeker. Waardeer de extra moeite die Pheno gedaan heeft zeer zeker hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dit hartstikke tof gedaan. Normaal gesproken beantwoord je een makkelijke prijsvraag en is er een random loting.
Denk niet dat ze je zullen disqualificeren hoor ayra. Denk wel dat ze eventuele kloonaccounts gewoon niet meetellen in de eindtellingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef Ayra het volgende:
Ik heb echt eerlijk meegedaan, enige is dat mijn man een keer gestemd heeft en hij niet wist dat dat niet mocht. Dus zou het niet leuk vinden als ik daarom gediskwalificeerd werd. Er staat ook niet dat dat niet mocht. Verder is er niet gestemd met weet ik veel wat voor accounts voor mij.
Ik deed mee omdat ik het een superleuke wedstrijd vind, er zitten prachtige kamers bij. Succes allemaal.
Waar zie je de speeluren?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:58 schreef Ayra het volgende:
Zou het echt jammer vinden, vond het zo leuk ook al die foto's zien van mensen die hun best doen. Ben fanatieke ac speler. Vorige ac ook zolang gespeeld. Heb nu al 917 speeluren. Samen met vriendin shop op belltree. Hoezo verslaafd))
Maar geen animal crossing ds, wilde hem echt graag winnen.
Maar vertrouw erop dat het eerlijk zal gaan.
Oeh dank je.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
In je activity log!in je home menu.
Daar zit al die 'verloren' dagen, weken! Erg confronterend hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Oeh dank je.
Maar ben wel een beetje bang om te kijken nu
Een klein beetje maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Daar zit al die 'verloren' dagen, weken! Erg confronterend he
Denk dat je dat gevoel vrij gauw krijgt als je iedere dag met 1 spelletje bezig bentquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zit 'pas' op 140 uur of zo. En ik speel het voor mijn gevoel al eeuwen!
Haha nerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
3 punten: #1
2 punten: #2
1 punt: #11
Tja en dan moet ik hard zijn: het is 25 oktoberquote:
Dit!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:52 schreef Reintji het volgende:
Leuke wedstrijd Pheno, spannend tot de laatste dag! Bedankt iedereen voor het stemmen!
Waarom? Je kunt zelf toch ook gewoon tellen hoeveel punten je hebt en of je gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:54 schreef Lollertrolle het volgende:
Bedankt voor de wedstrijd Pheno. Ben wel nog steeds bloednerveus
Ik weet niet of mensen met 1 postcount meegeteld worden en hoeveel kloontjes er zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt zelf toch ook gewoon tellen hoeveel punten je hebt en of je gewonnen hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen met 1 postcount meegeteld worden en hoeveel kloontjes er zijn
Je bent zelf vergeten te stemmen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen met 1 postcount meegeteld worden en hoeveel kloontjes er zijn
Het is allemaal vrij eenvoudig: twee keer stemmen op je eigen account kan niet. Klonen is het geval als iemand een tweede account opent, dus twee keer registreert. Dat zou unfair zijn, want dan maak je bv tien users aan en ga je tien keer op jezelf stemmen. Kennissen, familie, vrienden, de buurman, ze mogen allemaal stemmen, maar wel onder een eigen account. En dat is nu gecheckt, ik ga nu nog even iets anders nalopen, of ik zelf geen telfout heb gemaakt, en dan komt de uitslagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:13 schreef Ayra het volgende:
Dat zit ik dus ook, hoop dat het wel word meegeteld.
Thx Lollertroller voor je puntmaarre ReintJi 2 keer punten geven, ohoho. Mag vast niet.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ga wel in een hoekje zitten wachten.
Die PM lijkt me niet de bedoeling inderdaad, dat is niet aan hem, maar aan Pheno. Jammer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef Ayra het volgende:
Maar ik heb een vraag, mochten mensen die op een of andere manier iets te maken hebben met dit forum zelf meedoen? Want mijn man kreeg namelijk een pm van Lollertrol dat het niet de bedoeling was dat ik mezelf punten gaf, was dus niet zo maar mijn man heeft zelfde ip als ik. Hoe weet Lollertrol dat? Hoe kon hij dat weten?
Aan de hand van die pm heb ik tegen mijn zonen gezegd dat ze niet mee mochten stemmen. En nu staat er dat familie wel mocht stemmen.
Had wel iets duidelijker gemogen vind ik.
Maar gun het je van harte hoor. Goed gedaan.
Ik ging er destijds vanuit dat die man een kloonaccount was. Had ik ook gezegd tegen hem. Ook dat ik niet wist of familie en vrienden meemochten stemmenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die PM lijkt me niet de bedoeling inderdaad, dat is niet aan hem, maar aan Pheno. Jammer.
Ik snap dat je wilt dat het eerlijk gaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ging er destijds vanuit dat die man een kloonaccount was. Had ik ook gezegd tegen hem. Ook dat ik niet wist of familie en vrienden meemochten stemmen
Niemand wist dan ook of dat mocht. Zelfde reden dat mijn vrienden en familie niet hebben gestemd op mij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:59 schreef Ayra het volgende:
Er stond in dat het niet leuk was dat ik op mezelf stemde, dus ik heb meteen hier gereageerd dat mijn man niet wist dat dat niet mocht. Was nog bang dat ik gediskwalificeerd zou worden.
Had je natuurlijk hier kunnen vragen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Niemand wist dan ook of dat mocht. Zelfde reden dat mijn vrienden en familie niet hebben gestemd op mij.
Het gaat mij nu meer om het idee dat iedereen dadelijk denkt dat ik mensen dingen op de mouw heb liggen spelden om te zorgen dat ik een voordeel zou hebben. Iets wat ik niet heb gedaan, en in het geval van ayra niet bewust of moedwilligquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Had je natuurlijk hier kunnen vragen.Het aanmaken van accounts om te stemmen vind ik ook niet helemaal de bedoeling, maar er was geen regel tegen.
Hebben jouw zoons al accounts of had je die dan aan laten maken om op je te stemmen? Want veel van de stemmers hier zijn gewoon al lang lid van dit forum en om allemaal nieuwe mensen lid te laten worden alleen om te stemmen is misschien ook niet helemaal eerlijk, vind ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:05 schreef Ayra het volgende:
Dat bedoel ik dus. Mijn man stemde echt zonder te weten van zelfde ip, heeft daar geen eens verstand van.
Maar ik heb wel meteen mijn zonen gezegd dat ze niet mochten stemmen. Terwijl ze dat best wilden.
Heel vervelend dit, ik snap wat je bedoelt. Maar bekijk het eens vanuit dit perspectief;quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef Ayra het volgende:
Eerlijk gezegd Lyssa heb ik geen idee, ze zitten op allerlei forums, en het was 1 van mijn zonen die mij op deze wedstrijd wees en vertelden dat ik moest registreren om mee te doen. Kan dus best dat ze lid zijn. Dat heeft mijn man ook gedaan om te mogen stemmen. stond nergens dat je bepaalde tijd lid moest zijn.
Het gaat mij er gewoon om dat wij dus begrepen dat familie met zelfde ip niet mocht stemmen. Niet hoelang ze geregistreerd zijn.
Dit is waar, maar het is niet aan een andere deelnemer van de wedstrijd om dan via DM daar iets over te zeggen, vind ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:35 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Heel vervelend dit, ik snap wat je bedoelt. Maar bekijk het eens vanuit dit perspectief;
Ik doe als nitraatpoep mee aan een wedstrijd, met ipadres X.
Vervolgens als ik wil winnen, maak ik een extra account aan, wederom met ipadres X. Met dat account stem ik op mezelf.
Jij doet mee aan dezelfde wedstrijd, met ipadres Y.
Jouw man wil graag op je stemmen, dus hij maakt een account aan, op ipadres Y, en stemt op jou.
Twee heel verschillende situaties, maar voor een moderator onmogelijk om in te schatten wie met een kloonaccount op zichzelf stemt, en wie werkelijk een eerlijke stem van partner of familie kreeg.
Ik vermoed dat hij dat een beetje te impulsief heeft gedaan, en er goed voor op z'n donder gaat krijgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dit is waar, maar het is niet aan een andere deelnemer van de wedstrijd om dan via DM daar iets over te zeggen, vind ik.
Lijkt me anders ook niet helemaal de bedoeling om je hele familie maar op te trommelen om op je te stemmen. Dan is het geen "wie heeft de mooiste kamer" maar "wie kent het meeste mensen" wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef Ayra het volgende:
Maar ik heb een vraag, mochten mensen die op een of andere manier iets te maken hebben met dit forum zelf meedoen? Want mijn man kreeg namelijk een pm van Lollertrol dat het niet de bedoeling was dat ik mezelf punten gaf, was dus niet zo maar mijn man heeft zelfde ip als ik. Hoe weet Lollertrol dat? Hoe kon hij dat weten?
Aan de hand van die pm heb ik tegen mijn zonen gezegd dat ze niet mee mochten stemmen. En nu staat er dat familie wel mocht stemmen. Dan krijg je toch dat zelfde ip gedoe? Had wel iets duidelijker gemogen vind ik.
Maar gun het je van harte hoor. Goed gedaan.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Lollertrolle het volgende:
Nee echt, ben je serieus pheno? Ik had zo verwacht dat ik had verloren tegen #3
Superbedankt iedereen die op mij gestemd heeft!!![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |