Denk niet dat ze je zullen disqualificeren hoor ayra. Denk wel dat ze eventuele kloonaccounts gewoon niet meetellen in de eindtellingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef Ayra het volgende:
Ik heb echt eerlijk meegedaan, enige is dat mijn man een keer gestemd heeft en hij niet wist dat dat niet mocht. Dus zou het niet leuk vinden als ik daarom gediskwalificeerd werd. Er staat ook niet dat dat niet mocht. Verder is er niet gestemd met weet ik veel wat voor accounts voor mij.
Ik deed mee omdat ik het een superleuke wedstrijd vind, er zitten prachtige kamers bij. Succes allemaal.
Waar zie je de speeluren?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:58 schreef Ayra het volgende:
Zou het echt jammer vinden, vond het zo leuk ook al die foto's zien van mensen die hun best doen. Ben fanatieke ac speler. Vorige ac ook zolang gespeeld. Heb nu al 917 speeluren. Samen met vriendin shop op belltree. Hoezo verslaafd))
Maar geen animal crossing ds, wilde hem echt graag winnen.
Maar vertrouw erop dat het eerlijk zal gaan.
Oeh dank je.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
In je activity log!in je home menu.
Daar zit al die 'verloren' dagen, weken! Erg confronterend hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Oeh dank je.
Maar ben wel een beetje bang om te kijken nu
Een klein beetje maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Daar zit al die 'verloren' dagen, weken! Erg confronterend he
Denk dat je dat gevoel vrij gauw krijgt als je iedere dag met 1 spelletje bezig bentquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zit 'pas' op 140 uur of zo. En ik speel het voor mijn gevoel al eeuwen!
Haha nerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
3 punten: #1
2 punten: #2
1 punt: #11
Tja en dan moet ik hard zijn: het is 25 oktoberquote:
Dit!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:52 schreef Reintji het volgende:
Leuke wedstrijd Pheno, spannend tot de laatste dag! Bedankt iedereen voor het stemmen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |