Er komt een klooncheck, anders ga ik niet melden dat je niet mag klonen. Is er een hit, dan is diegene gediskwalificeerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef NitraatPoep het volgende:
Hmm. Beetje dubieuze stemronde lijkt dit te worden.
Misschien een idee voor aankomende stemwedstrijden; alleen users met een X aantal posts mogen stemmen, oid.
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt een klooncheck, anders ga ik niet melden dat je niet mag klonen. Is er een hit, dan is diegene gediskwalificeerd.
Gelukkig. Het aantal posts van een user checken is ook een kuttaak, want dan krijg je dat ze eerst twintig posts ergens gaan maken en dan pas stemmen. Dat is voor mij niet te doen om te checken. Tenminste, ik heb weinig zin om van iedere stem de posthistorie te gaan doorspittenof het een serieus account is of niet. En hoe bepaal je dat? Gepost in 6 verschillende fora of zo? Dan is een scan wat sneller denk ikquote:
Misschien van de volgende prijsvraag een creatieve opdracht maken. Iets in de trent van "Laat zien d.m.v. een tekening, borduurwerkje, taartbak, geknutselde doos hoe graag jij xx wilt hebben." En dan wordt er door wat objectieve mods een winnaar gekozen ipv de users zelfquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig. Het aantal posts van een user checken is ook een kuttaak, want dan krijg je dat ze eerst twintig posts ergens gaan maken en dan pas stemmen. Dat is voor mij niet te doen om te checken. Tenminste, ik heb weinig zin om van iedere stem de posthistorie te gaan doorspittenof het een serieus account is of niet. En hoe bepaal je dat? Gepost in 6 verschillende fora of zo? Dan is een scan wat sneller denk ik
Ik probeerde alleen maar mee te denkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef Pheno het volgende:
Ik vind dit creatief zat. En wat zijn objectieve mods? Hoe kan ik zien dat niemand bevriend is met een user? Dan krijg je weer het "vriendjespolitiek"-argument. Zo is het prima.
Voor de rest wat die Mario-pet hierboven me zegt
Ik vind dit hartstikke tof gedaan. Normaal gesproken beantwoord je een makkelijke prijsvraag en is er een random loting.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Misschien van de volgende prijsvraag een creatieve opdracht maken. Iets in de trent van "Laat zien d.m.v. een tekening, borduurwerkje, taartbak, geknutselde doos hoe graag jij xx wilt hebben." En dan wordt er door wat objectieve mods een winnaar gekozen ipv de users zelf
Ja dat zeker. Waardeer de extra moeite die Pheno gedaan heeft zeer zeker hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dit hartstikke tof gedaan. Normaal gesproken beantwoord je een makkelijke prijsvraag en is er een random loting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |