Nee Latert.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goed, Peunage en de pics van Whiskers poes dus......
MORGEN ALLEMAAL PINNEN !! WE GAAN ERAAN !!quote:Voor de eerste keer ooit gaat de VS defaulten op zijn bonds, het land met de reserve currency. Het lijkt me dan een illusie om te denken dat er een "veilige" plek ergens op de wereld bestaat.
Ik weet dat dit gaat gebeuren want degen die zegt dat de VS gaat defaulten (op zijn minst geherstructureerd a-la griekenland) is ook degene die de flashcrash in 2010 heeft voorspeld. Hij zegt als het huidige trend woord voortgezet, met de deficits is dit onvermijdelijk.
Hij zegt ook de recovery killt zichzelf. Als er een recovery komt dan zal de private sector kapitaal nodig hebben, deze kapitaal wordt ontrokken aan de regering -> rates gaan omhoog -> recovery stopt
gedownload?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo het boek van Jan Boskamp lezen
tribalquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
MORGEN ALLEMAAL PINNEN !! WE GAAN ERAAN !!
Ga je nog wat doen voor je verjaardag?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Leugens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goed, Peunage en de pics van Whiskers poes dus......
Heb er zo'n 40 verkocht vorige weekquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet echt, al gedaan. Misschien morgenavond nog watquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen voor je verjaardag?
Ja, 255 posts. Iets duidelijker dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:04 schreef Latert het volgende:
KLB / Pauper studentje
Hier was Whiskas actief.
waar verkoop je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb er zo'n 40 verkocht vorige week
quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, had besteld. Duurde week ofzo
En is het wat geworden?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:04 schreef Latert het volgende:
KLB / Pauper studentje
Hier was Whiskas actief.
ohh daar verkoopt ie vast goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Boekhandel in Barendrecht.
Nieuws voor je: in winkels verkoopt men producten.quote:
ze had ook een topic van dat ze wilde stoppen met werken en dat haar ouders meer geld moesten geven, toen zei ik.. dan had je thuis moeten blijven wonen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:04 schreef Latert het volgende:
KLB / Pauper studentje
Hier was Whiskas actief.
Ja, vorige week voornamelijk kinderboeken uiteraardquote:
Klanten pakken producten uit de schappen en bij de kassa reken je af en pak je het in...quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nieuws voor je: in winkels verkoopt men producten.
Leukquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt, al gedaan. Misschien morgenavond nog wat
Wij hebben geen ' adviseur' . Soms zit ik bij de balie, soms loop ik door de winkel en soms sta ik achter de kassa. Bij de kassa heb je vaak niet de mogelijkheid om goed advies te geven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Klanten pakken producten uit de schappen en bij de kassa reken je af en pak je het in...
of..
je bent adviseur...
whaha
Makkelijker. En je kreeg je motorrijbewijs er gratis bij vroeger. Tenminste, mijn vader had dat, maar die was wel ouder.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
lol johan cruijff heeft in 9 rijlessen rijbewijs gehaald, was dat vroeger makkelijker of moeilijker?
jammer vind ik dat tegenwoordig bij boekhandels.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wij hebben geen ' adviseur' . Soms zit ik bij de balie, soms loop ik door de winkel en soms sta ik achter de kassa. Bij de kassa heb je vaak niet de mogelijkheid om goed advies te geven.
Liever niet dat je mensen vanuit andere topics hier gaat quoten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
MORGEN ALLEMAAL PINNEN !! WE GAAN ERAAN !!
Paard en wagen gebeuren ook minder erge ongelukken mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Makkelijker. En je kreeg je motorrijbewijs er gratis bij vroeger. Tenminste, mijn vader had dat, maar die was wel ouder.
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
En op Peunage... Jammerlijke uitzondering..
quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Paard en wagen gebeuren ook minder erge ongelukken mee.
ook voor honden?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:15 schreef Karina het volgende:
[..]Leuk schat.
Bij mij wel, want ik ben bang voor paarden.
Ja, ze is alleen bang voor die kleintjes maar niet voor die grote vertelde ze vorige keer.quote:
Als ik bij de balie zit of rondloop dan help ik graag uitgebreid klanten die advies vragen, vind ik juist 1 van de leukere aspecten van het werk. Bij de kassa stuur ik die mensen meestal door met zo'n vraag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer vind ik dat tegenwoordig bij boekhandels.
vaak wil ik iets vragen maar kan dat niet of weten ze het niet goed
Nee ik vind de kleintjes enger dan de grote, maar voor de grote ben ik OOK bang.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ze is alleen bang voor die kleintjes maar niet voor die grote vertelde ze vorige keer.
Corrie,.
Whiskers postte hier al soms, dan is het niet zo erg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:15 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat quoten is al helemaal niet zo handig
quote:
moeten jullie keer mijn hond ontmoeten, vandaag had ze hele dag gespeeld met kinderen van 2 tot 4 en zelfs die waren na tijdje niet bang meer voor onze hond.quote:
Je bent toch geen postbezorger ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind de kleintjes enger dan de grote, maar voor de grote ben ik OOK bang.
Mjah het is maar hoe je het bekijkt he?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whiskers postte hier al soms, dan is het niet zo erg.
Als een hondje in je handtas past kan je hem beter meteen uit het raam gooien.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ze is alleen bang voor die kleintjes maar niet voor die grote vertelde ze vorige keer.
Corrie,.
Ik zoek een boek maar kan hem nergens vinden in veel winkelsquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ik bij de balie zit of rondloop dan help ik graag uitgebreid klanten die advies vragen, vind ik juist 1 van de leukere aspecten van het werk. Bij de kassa stuur ik die mensen meestal door met zo'n vraag.
Nee gaat niet helpen. Weet ik nou al.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
moeten jullie keer mijn hond ontmoeten, vandaag had ze hele dag gespeeld met kinderen van 2 tot 4 en zelfs die waren na tijdje niet bang meer voor onze hond.
jammerquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gaat niet helpen. Weet ik nou al.
Als het om mensen gaat die verder nooit in NWS komen vind ik het minder netjes.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah het is maar hoe je het bekijkt he?
hoe heettiequote:Op maandag 14 oktober 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
moeten jullie keer mijn hond ontmoeten, vandaag had ze hele dag gespeeld met kinderen van 2 tot 4 en zelfs die waren na tijdje niet bang meer voor onze hond.
Welke?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zoek een boek maar kan hem nergens vinden in veel winkels
Goeie instelling ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje exposure therapie, gaat prima joh.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het om mensen gaat die verder nooit in NWS komen vind ik het minder netjes.
Novel with Cocaine of de Nederlandse vertaling Roman met Cocainequote:
Nee ik heb het wel vaker gehad met mensen die honden hadden die er best lief uit zagen, hier bij de buren al 2, maar ik ben als de dood.quote:
Ik ken wel meer mensen zonder hond hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:20 schreef arjan1112 het volgende:
Ben je zeker wel blij met Moslims want die hebben geen hond
Zo denkt Whiskas er ook over.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:20 schreef arjan1112 het volgende:
Ben je zeker wel blij met Moslims want die hebben geen hond
Is gewoon leverbaar. Meeste winkels zullen hem alleen niet in huis hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Novel with Cocaine of de Nederlandse vertaling Roman met Cocaine
in het engels of nederlands?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is gewoon leverbaar. Meeste winkels zullen hem alleen niet in huis hebben.
Als jij een hond had bleef ik ver uit de buurt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:22 schreef Specularium het volgende:
Als ik een hond had zou ik hem Whiskas noemen.
Nederlands. Engelse gaat via andere leveranciers, en ik zal nooit iemand aanraden via bol.com te bestellen.quote:
Dat lijkt me niet verstandigquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:28 schreef arjan1112 het volgende:
ze zeggen altijd dat je die hond dan moet aaien of zo
Dan kan je je hand uitsteken en als ze daar op afkomen dan kan je ze aaien. Ik zal nooit uit mezelf een hond aaien die druk is/ op me afkomt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:29 schreef arjan1112 het volgende:
als ze naar je toekomen en om je heen lopen enz
Met je panterbadjas zou ik helemaal oppassen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:30 schreef Karina het volgende:
Oh dat durf ik echt niet. En wat Inso zegt klopt wel: op mij komen ze ook altijd af. Kennis van mij had een herder, als ik binnenkwam, hup daar was die hond al. Keihard blaffend.
Corrie werd gewoon getrolled door een hond.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:30 schreef Karina het volgende:
Oh dat durf ik echt niet. En wat Inso zegt klopt wel: op mij komen ze ook altijd af. Kennis van mij had een herder, als ik binnenkwam, hup daar was die hond al. Keihard blaffend.
Volgens mij zijn ze daar bang voorquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Met je panterbadjas zou ik helemaal oppassen.
Ik zet die ook altijd aan, maar ik heb wat extra's nodig omdat hij om 6 uur afgaat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:41 schreef Karina het volgende:
Als ik dat doe dan ga ik elke keer als ik wakker word op FOK! kijken, geen goed idee. Ik zet de wekker op mijn telefoon altijd. Nu niet natuurlijk, waarom zou ik.
Jeetje man! Ga je nest in gek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zet die ook altijd aan, maar ik heb wat extra's nodig omdat hij om 6 uur afgaat.
Jij moest toch sjoelen morgen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:38 schreef Karina het volgende:
Ik moet zo ook maar eens gaan slapen. Kan ik morgen nog iets doen.
Nee dat is om de week. Volgende week weer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moest toch sjoelen morgen?
Trustenquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik lig nu op bed, alleen nog even wekker instellen en licht uit.
Corrie gaat je nu dm'en voor pics in je onderbroek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik lig nu op bed, alleen nog even wekker instellen en licht uit.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat je nu dm'en voor pics in je onderbroek.
Ga slapen jij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Danku, jij ook. Geen pics vanavond trouwens, geen tijd voor.
Corrie niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat lullen jullie altijd lang door.
Hebben jullie allemaal geen neuk te doen in de ochtend?
Nee, dat ben ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie,.
Drukke dag? Succes!quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:52 schreef Peunage het volgende:
Gewoon tot bijna 10 uur uitgeslapen. Dafuq. Nu moet ik helemaal actief gaan doen om nog op tijd te kunnen slapen.
Oh dat is wel lekker zo na het weekend.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vandaag niet, maar morgen weer van 08:30 tot 17:00 of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:14 schreef Specularium het volgende:
Lekker hoor.Wat? Is toch fijn als je na het weekend een beetje rustige maandag hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
#drukke leven van ridder Peunagequote:Op maandag 14 oktober 2013 10:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vandaag niet, maar morgen weer van 08:30 tot 17:00 of zo.
#diedrukkeleventje #jwzquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
#drukke leven van ridder Peunage
Paard schijnt lekker te zijn.quote:
Sportief, sportief. Maar een cougar is niets voor jou?quote:
Die vraag komt ook uit het nietsquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sportief, sportief. Maar een cougar is niets voor jou?
Ik bedoelde Whiskas nav dat topic van gisteren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die vraag komt ook uit het niets
Misschien wel, heb je er 1 dan?
Haha geen idee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Whiskas nav dat topic van gisteren.
Lees dat topic maar eens door. Ze ligt aan je voeten.quote:
En ze zuigt beter dan je stofzuiger.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lees dat topic maar eens door. Ze ligt aan je voeten.
True.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:04 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben een domme idioot die zijn leven totaal heeft verkloot
Meen je dat echt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:04 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:04 schreef arjan1112 het volgende:
Zijn er doden bij gevallen? Zoja, inderdaad. Zo nee, dan is het misschien hard werken, maar dan kun je er vast wel weer wat van maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:04 schreef arjan1112 het volgende:
Vanwaar ineens dit inzicht?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:19 schreef arjan1112 het volgende:
het is de me ouders het goed met me voor hadden anders was ik nu een verwarde zwerver ofzo
dat heeft ggmm ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:19 schreef arjan1112 het volgende:
het is de me ouders het goed met me voor hadden anders was ik nu een verwarde zwerver ofzo
Verwarrende switch van onderwerpquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef arjan1112 het volgende:
wtf ???
Een 20-jarige vrouw uit IJmuiden die zei mishandeld te zijn door zes mannen in Haarlem, blijkt dat verhaal te hebben verzonnen. Dat heeft de politie maandag gemeld.
Ze deed aangifte van de mishandeling die vrijdagavond 4 oktober zou zijn gebeurd. Het verhaal was dat ze werd achtervolgd na een busritje. Na een discussie met twee mannen zou ze later op straat in elkaar zijn geschopt door deze twee en vier anderen, die kennelijk bij het duo hoorden.
Het politieonderzoek, camerabeelden en diverse getuigenverklaringen bleken haar verhaal niet te ondersteunen, zo meldde de politie maandag. Ze bekende desgevraagd dat het verhaal is verzonnen
Maar waarom vind je je leven zo slecht dan?quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat heeft ggmm ook
binnen paar jaar ben je mod
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat heeft ggmm ook
binnen paar jaar ben je mod
Dit moet je dus nooit doen, achteraf dingen gaan beoordelen in je leven. Want alles wat iemand ooit gedaan had kon diegene vast anders/beter doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:27 schreef arjan1112 het volgende:
Het had allemaal veel beter gekund, heb zoveel dingen verprutst
Dan ga je met de trein of je neemt rijlessen (of gaat sparen voor rijlessen of wat dan).quote:
Jezus man. nu denk ik ook dat je iets gerookt hebt.quote:
Ik wel, maar ik doe er weinig mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook geen rijbewijs.
Wat een kutleven heb ik.
Dat is best baasquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:31 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een studenten ov waarmee ik doordeweeks overal gratis kan komen, én ik heb een rijbewijs. Hoe baas is dat? He arjan?
Nee man, op mijn 4e vond ik er nog maar weinig aan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:31 schreef arjan1112 het volgende:
De beste tijd is eigenlijk als je klein bent
jaar of 4 ofzo
Ik heb geen gratis ov meer...quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:31 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een studenten ov waarmee ik doordeweeks overal gratis kan komen, én ik heb een rijbewijs. Hoe baas is dat? He arjan?
Toen je nog helemaal niets zelf mocht beslissen...nee doe dan 10 of 11 jaar, als je in groep 8 zit, leuke dingen doet en nog geen huiswerk hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:31 schreef arjan1112 het volgende:
De beste tijd is eigenlijk als je klein bent
jaar of 4 ofzo
Ik heb een bijna gratis auto.quote:
Precies, en op zaterdag en zondag ochtend tekenfilms / series kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen je nog helemaal niets zelf mocht beslissen...nee doe dan 10 of 11 jaar, als je in groep 8 zit, leuke dingen doet en nog geen huiswerk hebt.
Nou...soms doe ik dat nog steedsquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Precies, en op zaterdag en zondag ochtend tekenfilms / series kijken
Ik heb het over foxkids / cartoon network.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:35 schreef arjan1112 het volgende:
ow is wel heel lang geleden.... als south park enzo niet meetelt
Ik heb van mijn reiskostenvergoeding voor 80% een NS-kortingskaart kunnen kopenquote:
Power Rangers. Power Puff girls. Johnny Bravo. Cow And Chicken. Dexter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb het over foxkids / cartoon network.
Tom & Jerryquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Power Rangers. Power Puff girls. Johnny Bravo. Cow And Chicken. Dexter.
Dat is wel fijn, ik heb een leaseauto. Maar ik moet eerlijk zeggen, als mijn baas die niet zou betalen zou ik er denk ik geen eentje hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb van mijn reiskostenvergoeding voor 80% een NS-kortingskaart kunnen kopen
Nou als je het dagelijks doet en elke dag 2x in de file staat is de lol er snel vanaf hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Chill. Autorijden is veel beter dan het OV.
Nee verre van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:42 schreef arjan1112 het volgende:
een lease auto vertegewoordiger uccie
In Arnhem wil je niet dood gevonden worden inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als je het dagelijks doet en elke dag 2x in de file staat is de lol er snel vanaf hoor.
Zeker als de bestemming Eindhoven, Arnhem of Zwolle is.
Ik kan prima af zonder auto. Ga meestal op de fiets naar mijn werk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, ik heb een leaseauto. Maar ik moet eerlijk zeggen, als mijn baas die niet zou betalen zou ik er denk ik geen eentje hebben.
Filerijdenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als je het dagelijks doet en elke dag 2x in de file staat is de lol er snel vanaf hoor.
Zeker als de bestemming Eindhoven, Arnhem of Zwolle is.
Ik ben er nooit zo een fan van geweest, is misschien ook een mannending, maar ik word er doodmoe van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Filerijden
Maar ik bedoel meer het autorijden op zich, ik vind dat echt geweldig.
Bedanktquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed, ik ben even weg. Sterkte Arjan....begin maar eens met minderen van je sigarettengebruik, dan voel je je al snel wat beter.
Af en toe klagen is prima hoor...zolang je er niet in blijft hangen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Bedankt
Maar het hoeft niet allemaal over mij te gaan
..
Ik ken ook mannen die het vreselijk vinden. Het is meer een hobbyding denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er nooit zo een fan van geweest, is misschien ook een mannending, maar ik word er doodmoe van.
Heb nu na 10jr ook eindelijk een automaat ipv schakel, omdat iedereen in mijn omgeving zei dat ik dan ook minder moe ervan wordt. Maar goed ik rijd voornamelijk ook in de spits.
Daarom probeer ik hobby's te hebben...waar ik ook alleen maar wat mee doe als ik ziek ben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef arjan1112 het volgende:
ow kan dat gerust elke dag doen
en dan heb ik het weer verneukt..
Bijna allemaal automaten inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef arjan1112 het volgende:
alle amerikaanse autos zijn toch automaten of i.i.g een andere schakelbak.. alle versnellingen boven elkaar
Ik rijd ook niet in mega spannende auto's. Nu in een hybride, lekker goedkoop.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ken ook mannen die het vreselijk vinden. Het is meer een hobbyding denk ik
Ik zou wel een keer een automaat willen proberen, maar ik zou er zelf niet in willen rijden denk ik.
Dat is waar het om gaat inderdaad, statusauto's vind ik niks.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik rijd ook niet in mega spannende auto's. Nu in een hybride, lekker goedkoop.
Maar hij is comfortabel en daar gaat het mij om.
Ik heb een auto die er alleen in 3-deurs was, maar mijn ouders zijn slecht ter been en rijden nog weleens mee, die kan ik toch niet tussen stoelen door laten kruipen. Nu een hybride, zijn mensen die me uitlachen, maar voor nog geen ¤100,- per maand netto rij ik een prima auto.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is waar het om gaat inderdaad, statusauto's vind ik niks.
Dat is best voordelig inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een auto die er alleen in 3-deurs was, maar mijn ouders zijn slecht ter been en rijden nog weleens mee, die kan ik toch niet tussen stoelen door laten kruipen. Nu een hybride, zijn mensen die me uitlachen, maar voor nog geen ¤100,- per maand netto rij ik een prima auto.
Voor wat het waard is: mij lijk je een toffe gozer hoor Arjanquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef arjan1112 het volgende:
ow kan dat gerust elke dag doen
en dan heb ik het weer verneukt..
Wil ik ook gaan kopen, maar ik wacht even tot de nieuwe console is verschenen.quote:
Wat is het verschilquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef sp3c het volgende:
volgende keer ga ik in mijn vakantie echt uitrusten ipv niets doen en bier drinken
Baas!quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:30 schreef sp3c het volgende:
fok die shit, ik ben halverwege koffie gaan halen en ben niet meer teruggekomen!
Ik wou al zeggen, niets doen is toch uitrusten?quote:
korsakof in stand houden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef sp3c het volgende:
volgende keer ga ik in mijn vakantie echt uitrusten ipv niets doen en bier drinken
Ontbijten, douchen, schoon ondergoed aantrekken en zulks?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:01 schreef Peunage het volgende:
Lol, moet nog allemaal shit doen wat ik dus overdag had moeten doen. Dat uitstelgedrag is dodelijk irritant.
Nee nee nee. Mensen bellen, afspraken maken, dat soort shit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ontbijten, douchen, schoon ondergoed aantrekken en zulks?
Juist, ik had dat probleem vandaag. Het douchen en ontbijten dan, maar aangezien ik vandaag vrij was gaat dat ook niet meer gebeuren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee nee nee. Mensen bellen, afspraken maken, dat soort shit.
Hoe kun je niet douchen en ontbijten dan? Het lijkt dat je op z'n minst honger krijgt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Juist, ik had dat probleem vandaag. Het douchen en ontbijten dan, maar aangezien ik vandaag vrij was gaat dat ook niet meer gebeuren.
Dagje niet douchen gebeurd weleens. Ook als ik wel moet werken en te laat opsta bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe kun je niet douchen en ontbijten dan? Het lijkt dat je op z'n minst honger krijgt?
Middag kan ik wel skippen, avondeten hoeft ook niet op dezelfde tijd, maar ontbijt is voor mij het belangrijkst. Ook al is het een broodje pindakaas of zo, er moet iets gegeten worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dagje niet douchen gebeurd weleens. Ook als ik wel moet werken en te laat opsta bijvoorbeeld.
En qua eten zit ik raar in elkaar, maar ik kan gerust een halve dag zonder.
Net uitgebreid en heerlijk gegeten
Ik heb een goede hoeveelheid haar. Meestal gebruik ik een bepaalde lotion en dan heb ik alleen wat warm water nodig om mijn haar in model te krijgen. Niet eens een kammetje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:13 schreef arjan1112 het volgende:
Niet Douche als je naar je werk gaat ben je kaal ?
als ik niet douche zit me haar heel raar, dan durf ik niet naar buiten of ik moet eerst 2 uur een petje op hebben
Damn son. Dat kan ik dus niet. Elke ochtend een kopje thee, een eitje of een tosti of zo. Anders werkt het niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef arjan1112 het volgende:
Je lijkt wel een Engelsman
ik heb het ontbijt al sinds me 12de afgeschaft ja op vakantie of soms op zondag
Gelijk heb je. Als je kan moet je dat nooit overslaan. Ik koop soms uit nood maar een broodje op het station als ik met de trein ga.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Damn son. Dat kan ik dus niet. Elke ochtend een kopje thee, een eitje of een tosti of zo. Anders werkt het niet.
Mijn ontbijt bestaat uit thee en kwark en in het weekend sinaasappelsap, soms doordeweeks ook, als ik zin heb die sinaasappels uit te persen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik eet 's morgens ook nooit. Hooguit nam ik snel een glas ontbijtdrank, maar eten krijg ik echt niet door mijn keel.
Minder roken: verbeterd je smaakquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik eet 's morgens ook nooit. Hooguit nam ik snel een glas ontbijtdrank, maar eten krijg ik echt niet door mijn keel.
Altijd? Weet je hoe geweldig goed brood kan zijn? Dus niet tijgerwit uit de supermarkt, maar echt brood.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ontbijt bestaat uit thee en kwark en in het weekend sinaasappelsap, soms doordeweeks ook, als ik zin heb die sinaasappels uit te persen.
Ik krijg het gewoon niet weg, gaat niet eens om de smaak.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Minder roken: verbeterd je smaak
Ik forceer het vaak, zonder vast voedsel ben ik een vaatdoek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon niet weg, gaat niet eens om de smaak.
Verbetert.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Minder roken: verbeterd je smaak
Ja, dat eet ik dan rond een uur of 9. Mijn maag functioneert niet voldoende en zeker net na het slapen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Altijd? Weet je hoe geweldig goed brood kan zijn? Dus niet tijgerwit uit de supermarkt, maar echt brood.
Ik eet meestal een uur of zo nadat ik uit bed ben iets. Nu heb ik van die cornflakes gekocht en op mijn werk nam ik een soort mueslireep. Maar geen brood. Nou ja later wel he, gewoon 's middags.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik forceer het vaak, zonder vast voedsel ben ik een vaatdoek.
Dat drinkontbijt helpt hooguit een kwartier.
Ben jij vuig dik?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:28 schreef Peunage het volgende:
Lol, ik kan bij het ontbijt net zo lang dooreten tot ik er bij neerval.
Ja, mijn nieuwe laptop is om de een of andere reden ingevoerd met engels. Elk woord wordt nu verbetert voor me, maar niet in de juiste taal.quote:
Ik kan het wel, maar dan moet ik eerst 2u wakker zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:28 schreef Peunage het volgende:
Lol, ik kan bij het ontbijt net zo lang dooreten tot ik er bij neerval.
Nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet eens dik. Jij wel?
Koop een klein afbakoventje. Zelf afgebakken brood/ croissantjes zijn erg makkelijk voor je maag. En alleen de geur zorgt er al voor dat het een genot is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat eet ik dan rond een uur of 9. Mijn maag functioneert niet voldoende en zeker net na het slapen.
Nee, ik heb mijn medicatie nodig en die werkt pas na 2u.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Koop een klein afbakoventje. Zelf afgebakken brood/ croissantjes zijn erg makkelijk voor je maag. En alleen de geur zorgt er al voor dat het een genot is.
Ow sorry, dan heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn medicatie nodig en die werkt pas na 2u.
Oh gewoon het fruit afwisselen, gaat mij erom dat ik niet op een nuchtere maag op pad ga.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niks mis met kwark en wat vers fruit trouwens. Alleen dat elke morgen eten, zou mij op den duur gaan vervelen.
Heb ik 's avonds, ik moet het nuchter innemen, maar mag ook 's avonds als je de hele avond niks hebt gegeten. Ik weet niet of wijn telt trouwensquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn medicatie nodig en die werkt pas na 2u.
Tja, dat lijkt mij nu juist geen topshow.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben één keer in engeland op vakantie geweest en daar deed ik wel mee met het ontbijt... fakkin lekker jongen.. worsten gebakken aardappels enz
Dat kan je toch gewoon zelf maken jong.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben één keer in engeland op vakantie geweest en daar deed ik wel mee met het ontbijt... fakkin lekker jongen.. worsten gebakken aardappels enz
Dat eet ik nou weleens op zondagquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt mij nu juist geen topshow.
Staat vast niets in over pakken Liebfraumilch, gewoon doortikken dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik 's avonds, ik moet het nuchter innemen, maar mag ook 's avonds als je de hele avond niks hebt gegeten. Ik weet niet of wijn telt trouwensStaat niets over alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |