Dan had je niet mee moeten doen. Dat programma is altijd al leedvermaak.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:21 schreef clasien1 het volgende:
goed, ik heb al veel meer gezegd dat ik van plan was, maar ik ben die rare reakties spuugzat.
Er is geen hol aan als het goed gaat zeg ik. leedvermaak is het leukste vermaak. Dan is het heerlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:34 schreef clasien1 het volgende:
dus zo'n programma kan nou nooit eens gezien worden als gewoon entertainment Godtje? En als je er geen "hol aan vind", waarom zap je dan niet gewoon door naar een ander programma?
Je weet van te voren dat wanneer je meewerkt aan een Tv-programma daar commentaar op zal komen. Positief of negatief. Dat is nou eenmaal de consequentie van publiciteit zoeken. Dat je daar verbaast over bent vind ik weer vreemd. Was dat niet van te voren door de productie en begeleiding aan jullie verteld?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:51 schreef clasien1 het volgende:
Golfer, ik maak me niet druk hoor. Verbaas me alleen over het feit dat er zoveel mensen reageren op een programma, over mensen die ze niet kennen, nooit zullen leren kennen etc.etc.
Nou dan. Maak je niet druk verder.quote:Je hebt gelijk dat dit soort mensen nooit onze gasten zullen zijn of worden, hoeft ook niet, we hebben het afgelopen seizoen een heleboel leuke mensen ontmoet, van overal uit de wereld, met heel leuke verhalen.... Dit was niet in de planning, maar heeft het nog leuker gemaakt om hier te wonen...
En dat ze uit 180 uur een eigen programma zouden monteren had je niet van tevoren kunnen bedenken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:21 schreef clasien1 het volgende:
goedemorgen, ik zou toch wel graag even willen reageren op de aanmatigende opmerkingen van 28 september j.l., naar aanleiding van onze uitzending bij Ik Vertrek......
zijn jullie lezers nou zo dom om niet te zien dat die hele uitzending in elkaar gezet is door de makers? Er is 180 uur bij ons gefilmd, en er wordt 45 minuten uitgezonden...Geen enkel shot is "natuurlijk"...alle opmerkingen zijn antwoorden op vragen die gesteld wordt door het team...
Wat denk je dan dat er aan elkaar gemonteerd wordt????
en dan nog even voor de jaloerse opmerkingen: Mijn Daan heeft zijn hele levebn inderdaad in de IT wereld gewerkt. vanaf zijn zeventiende tot aan zijn 53e. Nooit een keer zijn hand opgehouden bij welke instantie dan ook. Ik zelf heb gewerkt vanaf mijn 16e jaar. Ook non stop, altijd gewerkt, nooit een uitkering gehad, zoals misschien velen van jullie. En ja, als je dat geld wat je verdiend dan niet uitgeeft aan onnodige dingen , maar spaart, dan kun je op een gegeven moment de dingen doen die wij dus nu gedaan hebben!!!
Wij waren inderdaad niet van plan een B&B te beginnen, maar aangezien we verliefd werden op dit huis, veel te groot voor ons twee, hebben we gastenkamers ingericht. En nee, die gasten komen niet omdat we geen brood hebben! De prijzen die we vragen zijn gewoon Marktconform,
en ja, we zitten midden in het cdentrum van een stad, met de bijbehorende geluiden. Geweldig. Maar blijkbaar mag dat wel in Parijs en New York, waar jullie wel graag naar toe gaan...of heel graag naar toe zouden willen gaan....
goed, ik heb al veel meer gezegd dat ik van plan was, maar ik ben die rare reakties spuugzat. Gelukkig waren er ruim 2000 positieve mails, van mensen die het wel leuk vonden.....
En wij hebben meegedaan met Ik Vertrek omdat het ons lollig leek, that's all Folks....
Je verkneukelt jezelf nooit op tv om mensen, zelfs niet bij Man Bijt Hond, Boer zoekt vrouw etc?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:51 schreef clasien1 het volgende:
Golfer, ik maak me niet druk hoor. Verbaas me alleen over het feit dat er zoveel mensen reageren op een programma, over mensen die ze niet kennen, nooit zullen leren kennen etc.etc.
.
Ik heb 2 uitdrukkingen voor jequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:33 schreef clasien1 het volgende:
Danos en Opgebaarde, natuurlijk heb ik die positieve dingen ook gelezen. Maar ik reageer alleen op die rare negatieve ;-)
Grappig trouwens wat je zegt over die foto's.... Die op Booking heb ik zelf gemaakt, met mijn I-phone, onze website is in elkaar gezet door een professionele Franse webbouwer, die pakweg 200 sites voor Chambre d'Hotes heeft gemaakt, en een professionele fotograaf in dienst heeft....Maar die foto's vond Booking te groot, kon ze niet gebruiken helaas...
en dan nog graag 1 ding.....men heeft in Nederland zijn mond vol over de jeugd, die geen normen en waarden meer kent, maar hoe kan het ook anders als volwassenen op Twitter en andere topics ook maar zeggen wat ze denken? Laten we daar eens bij stilstaan.
Welkom in 2013.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:33 schreef clasien1 het volgende:
en dan nog graag 1 ding.....men heeft in Nederland zijn mond vol over de jeugd, die geen normen en waarden meer kent, maar hoe kan het ook anders als volwassenen op Twitter en andere topics ook maar zeggen wat ze denken? Laten we daar eens bij stilstaan.
Maar gelukkig maak je je er totaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet druk om!quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:35 schreef clasien1 het volgende:
sunchaser, die programma's bekijk ik nooit, en ja, ik denk ook wel eens: tjonge.....maar denk je dan dat ik een opmerking ga plaatsen op een of andere site? Nee, sorry....
en natuurlijk wist ik dat ze uit 180 uur het grootste gedeelte weg zouden halen, maar is dat een reden om te reageren???
Het programma bestaat al 9 jaar, je hebt moeten weten dat ze bijna altijd gezeur en gezeik monteren, zelden gaat het goed. Hoe zijn jullie erin gestapt, zonder dat te realiseren?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:35 schreef clasien1 het volgende:
sunchaser, die programma's bekijk ik nooit, en ja, ik denk ook wel eens: tjonge.....maar denk je dan dat ik een opmerking ga plaatsen op een of andere site? Nee, sorry....
en natuurlijk wist ik dat ze uit 180 uur het grootste gedeelte weg zouden halen, maar is dat een reden om te reageren???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |