In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Ribery.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gillet Trainer van de Week.
Lekker glad
Gillet.
Chickie hoor, naast Schweini.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker glad
Gillet.
Draw me like one of your French girlsquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker glad
Gillet.
Ik hoop dat hij zijn CITO-toets beter maakt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Straf. Heeft net z'n rapport binnen.
Was dat die in de regen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er schijnen meer gifjes van die wedstrijd te zijn.
Was dat die regenwedstrijd? Met die dansende Oekraïeners op de tribune?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er schijnen meer gifjes van die wedstrijd te zijn.
Ozil had eerder naar Arsenal moeten gaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
Van Persie had eerder bij Arsenal weg moeten gaan
Beste gifje tot nu toequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:35 schreef Grifte het volgende:
[ http://desmond.imageshack.us/Himg685/scaled.php?server=685&filename=1339776953552.gif&res=landing (copy/paste deze link) ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ozil had eerder naar Arsenal moeten gaan
Okéquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
We moeten blij zijn als we de groepsfase doorkomen.
Die clubs uit Midden Amerika & Azië en Afrika kunnen er ook geen kloten van.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Ligt geheel aan de lotingquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Goal tegen Ivoorkust was niet onbelangrijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjek
Allemaal RVP goals die er niet toe doen
Nou de enige danquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:44 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Goal tegen Ivoorkust was niet onbelangrijk
Meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:43 schreef Shreyas het volgende:
Huntelaar zou al op 42 goals zitten als hij net zo veel wedstrijden had gespeeld als Van Persie
Die noeste vissersjongen, die dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk, goeie genade wat een klasbak is dat ho ho hooooooquote:
Vermeulen is in love met hemquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die noeste vissersjongen, die dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk, goeie genade wat een klasbak is dat ho ho hoooooo
Gek inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier kijken we vaak naar dezelfde programma's.
Speelt dienstbaar in het teambelangquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vermeulen is in love met hem
[ afbeelding ]
Mee eens, of hij moet er 20 ofzo intrappen. Op dit moment kun je beter een Kuyt meenemen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
Huntelaar lekker thuis laten. Gaat toch alleen maar vervelend zitten doen en is bovendien een 13 in een dozijn spits.
Poept hij op het veld daar?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speelt dienstbaar in het teambelang
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon Pelle naturaliseren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, of hij moet er 20 ofzo intrappen. Op dit moment kun je beter een Kuyt meenemen.
Paar patsen gehad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gaat over lijken
demagoogquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwoah ze hebben wel al een goede materiaalman.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huntelaar is wat Arsenal mist.
Maria als verzorgster , Henk is Inzaghiquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Assen-Oost Cup.![]()
Bart op doel en Geert in de spits.
Hij heeft een headset op met live nieuwsflitsen uit Alkmaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Arno wil even inbreken hoor. Jongens even centraal.
Kriestien schenkt in de pauze koffiequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maria als verzorgster , Henk is Inzaghi
Beerke moet standaard de vrije trappen nemen , schiet altijd met scherpquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kriestien schenkt in de pauze koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anderhalf jaar geleden hebben ze zich wel jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:51 schreef rubbereend het volgende:
België groepshoofd maken en de vice wereldkampioen niet
Dat gehuil daarover. Het is toch het mooist om zwaar te loten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:51 schreef rubbereend het volgende:
België groepshoofd maken en de vice wereldkampioen niet
Als ik het goed zie kopt Kuyt op die foto de bal door naar kabouter Wesley die hem zo van zijn gladde pannetje in het doel laat glijden..quote:
Neequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gehuil daarover. Het is toch het mooist om zwaar te loten.
ach zwaar loten is ook altijd niet boeiend. Tegen kleine landen hebben we het eindtoernooien net zo goed moeilijk gehadquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gehuil daarover. Het is toch het mooist om zwaar te loten.
Als we loten tegen Braziliëquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
Hoop dat we in Beloe Hoerizontje spelen.
Dat zou wel leuker zijn dan Studio Voetbal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je zegt het met een toon alsof we in een Maigret-film zitten.
dat zou ideaal zijn...met een graadje of 20 ga je net iets minder snel kapot.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:53 schreef rubbereend het volgende:
Er is één poule die die in de omgeving van Zuid Brazilië blijft. Duimen dat je daarin komt
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou wel leuker zijn dan Studio Voetbal.
Vuurdwergquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef Grifte het volgende:
Altijd die keepers analyseren omdat Watergiant er zit
Precies.. heb mij stierlijk zitten vervelen bij de 3 groepspotjes in 2010.. sterke tegenstander erbij is leuker.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:53 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel best om geen groepshoofd te zijn. Ik heb echt geen zin in ploegen die zo bang zijn voor Nederland dat ze 89 minuten met 10 man op eigen helft en 6 man in de eigen zestien spelen.
Tja een toonaangevende keeper uit de Nederlandse historie he.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef Grifte het volgende:
Altijd die keepers analyseren omdat Watergiant er zit
Was me nog niet eens op gevallen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:57 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/search?q=arno%20beugel&src=typd&f=realtime
Davids had een boksbeugelquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:57 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:57 schreef Zipportal het volgende:
twitter:arno_2000 twitterde op woensdag 17-07-2013 om 21:32:07Hahahaha ik verstop mijn beugel http://t.co/ysmHRzbPRF
reageer retweet
Voor ons is plaatsing normaal in feite, voor hun niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel apart om die Belgen te zien feesten, alleen omdat ze geplaatst zijn voor een toernooi. Kan me niet heugen dat dit in Nederland is gebeurd..
Dus dat is nou de Chef Voetbal van de NOS.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:arno_2000 twitterde op woensdag 17-07-2013 om 21:32:07Hahahaha ik verstop mijn beugel http://t.co/ysmHRzbPRF[ afbeelding ] reageer retweet
Op een WK moet je in het toernooi groeien. Je kunt dan niet gelijk in de poulefase pieken. Daarom zou een gemakkelijke eerste ronde wel handig. Niet vergeten dat we in de breedte kwetsbaar zijn. Robben, Van Persie, De Jong en Strootman gaan echt geen 7 wedstrijden op topniveau spelen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. heb mij stierlijk zitten vervelen bij de 3 groepspotjes in 2010.. sterke tegenstander erbij is leuker.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:arno_2000 twitterde op woensdag 17-07-2013 om 21:32:07Hahahaha ik verstop mijn beugel http://t.co/ysmHRzbPRF[ afbeelding ] reageer retweet
Van Gaal zoekt redenen om de Jong niet te selecterenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op een WK moet in het toernooi groeien. Je kunt dan niet gelijk in de poulefase pieken. Daarom zou een gemakkelijke eerste ronde wel handig. Niet vergeten dat we in de breedte kwetsbaar zijn. Robben, Van Persie, De Jong en Strootman gaan echt geen 7 wedstrijden op topniveau spelen.
Ja maar ik geef die Nederlands elftal niet heel veel kans om ver te komen.. dan kan je maar beter een mooie pot hebben in het begin.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op een WK moet in het toernooi groeien. Je kunt dan niet gelijk in de poulefase pieken. Daarom zou een gemakkelijke eerste ronde wel handig. Niet vergeten dat we in de breedte kwetsbaar zijn. Robben, Van Persie, De Jong en Strootman gaan echt geen 7 wedstrijden op topniveau spelen.
België ook niet , Duitsland ook niet , Spanje ook niet hoor dat ze 7 wedstrijden op topniveau spelen. Dat kan nergens. Zelfs FC Bayern kan dat niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op een WK moet je in het toernooi groeien. Je kunt dan niet gelijk in de poulefase pieken. Daarom zou een gemakkelijke eerste ronde wel handig. Niet vergeten dat we in de breedte kwetsbaar zijn. Robben, Van Persie, De Jong en Strootman gaan echt geen 7 wedstrijden op topniveau spelen.
Een sterkhouder van Milan laat je niet thuis.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Gaal zoekt redenen om de Jong niet te selecteren
Van Gaal is wel zo gekquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een sterkhouder van Milan laat je niet thuis.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Filmpjes van 300 jaar geleden, wat leuk.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Shreyas het volgende:
Ik niet. Ik hoop dat België er zo snel mogelijk uitvliegt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Shreyas het volgende:
Lekker rellenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
Polen heeft 18.000 uittickets verkocht voor de wedstrijd op Wembley dinsdag, ze zijn al uitgeschakeld
België heeft de beste selectie ter wereld, daar krijgt Nederland het nog lastig tegen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Shreyas het volgende:
Vrij compleet en van redelijk hoge kwaliteit..quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
België heeft de beste selectie ter wereld, daar krijgt Nederland het nog lastig tegen.
fixedquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
België heeft de op een na beste selectie ter wereld, daar krijgt Nederland het nog lastig tegen.
Ik zie de hand van Louis van Gaal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik zie de hand van Robert Waseige.
en geen backsquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vrij compleet en van redelijk hoge kwaliteit..
Op de spits na
België heeft een aardige selectie maar geen echte sterren.. bovendien hebben Belgische voetballer vaak niet de mentaliteit om ver te komen.. ze pieken alleen tegen Nederland maar falen over het algemeen keihard tegen een of andere dreumes..quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
België heeft de beste selectie ter wereld, daar krijgt Nederland het nog lastig tegen.
Ja Toby de stoere belg die nog geen minuut heeft gespeeld bij zijn nieuwe clubquote:
Die chef is mij té cryptisch.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de tegenhanger van Arno
[ afbeelding ]
Wat ook komt door hun houding tegenover onsquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Shreyas het volgende:
Wat zongen ze toen hij met Ajax kampioen werd?quote:
En Australie wel wou je zeggen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Ik wist niet dat Iran in Noord-Amerika was?
Maakt de witte chinees die prulstatistiekjes?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een stukje Alkmaarse topografie.
You'll never walk alone?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat zongen ze toen hij met Ajax kampioen werd?
Hetzelfdequote:Op zondag 13 oktober 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat zongen ze toen hij met Ajax kampioen werd?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
You'll never walk alone?
Ik zag vrijdag Lee Towers.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
You'll never walk alone?
De publieke omroep bezuinig je niet 1,2,3 weg!!!!!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Australië en Iran kunnen best in Noord-Amerika liggen.
Laten we dat maar van de NOS aannemen.
Oh sorry, het moment van Arno om te shinen.
Gadverdamme lelijk wijfquote:
Zag je hem clearly now?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag vrijdag Lee Towers.
Ja ok daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je toch kiest tussen die 2 welke het vreemde is zou je toch Iran zeggen.
Nee, tegen Letland.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Zag je hem clearly now?
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
ZOMETEEN WEGZAPPEN
RAYMANN ALERT
Bedankt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
ZOMETEEN WEGZAPPEN
RAYMANN ALERT
Thnx net op tijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
ZOMETEEN WEGZAPPEN
RAYMANN ALERT
Goed dat je zegtquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
ZOMETEEN WEGZAPPEN
RAYMANN ALERT
Terwijl hij zich wel als vrouw aankleedt en een gek stemmetje opzet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Raymann gaat het vast hebben over hoe racistisch en beledigend Zwarte Piet wel niet is.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens als Cruijff en Van Hanegem mee waren gegaan in 1978 waren we wereldkampioen geworden.
Als Cruijff bondscoach was geweest ook. Wist je trouwens dat ik in 88 tegen Duitsland achter het doel zat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens als Cruijff en Van Hanegem mee waren gegaan in 1978 waren we wereldkampioen geworden.
Net als in 74quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |