ach zwaar loten is ook altijd niet boeiend. Tegen kleine landen hebben we het eindtoernooien net zo goed moeilijk gehadquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gehuil daarover. Het is toch het mooist om zwaar te loten.
Als we loten tegen Braziliëquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
Hoop dat we in Beloe Hoerizontje spelen.
Dat zou wel leuker zijn dan Studio Voetbal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je zegt het met een toon alsof we in een Maigret-film zitten.
dat zou ideaal zijn...met een graadje of 20 ga je net iets minder snel kapot.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:53 schreef rubbereend het volgende:
Er is één poule die die in de omgeving van Zuid Brazilië blijft. Duimen dat je daarin komt
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou wel leuker zijn dan Studio Voetbal.
Vuurdwergquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef Grifte het volgende:
Altijd die keepers analyseren omdat Watergiant er zit
Precies.. heb mij stierlijk zitten vervelen bij de 3 groepspotjes in 2010.. sterke tegenstander erbij is leuker.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:53 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel best om geen groepshoofd te zijn. Ik heb echt geen zin in ploegen die zo bang zijn voor Nederland dat ze 89 minuten met 10 man op eigen helft en 6 man in de eigen zestien spelen.
Tja een toonaangevende keeper uit de Nederlandse historie he.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef Grifte het volgende:
Altijd die keepers analyseren omdat Watergiant er zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |