quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Shreyas het volgende:
Ik niet. Ik hoop dat België er zo snel mogelijk uitvliegt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Shreyas het volgende:
Lekker rellenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
Polen heeft 18.000 uittickets verkocht voor de wedstrijd op Wembley dinsdag, ze zijn al uitgeschakeld
België heeft de beste selectie ter wereld, daar krijgt Nederland het nog lastig tegen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Shreyas het volgende:
Vrij compleet en van redelijk hoge kwaliteit..quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
België heeft de beste selectie ter wereld, daar krijgt Nederland het nog lastig tegen.
fixedquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
België heeft de op een na beste selectie ter wereld, daar krijgt Nederland het nog lastig tegen.
Ik zie de hand van Louis van Gaal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik zie de hand van Robert Waseige.
en geen backsquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vrij compleet en van redelijk hoge kwaliteit..
Op de spits na
België heeft een aardige selectie maar geen echte sterren.. bovendien hebben Belgische voetballer vaak niet de mentaliteit om ver te komen.. ze pieken alleen tegen Nederland maar falen over het algemeen keihard tegen een of andere dreumes..quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
België heeft de beste selectie ter wereld, daar krijgt Nederland het nog lastig tegen.
Ja Toby de stoere belg die nog geen minuut heeft gespeeld bij zijn nieuwe clubquote:
Die chef is mij té cryptisch.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de tegenhanger van Arno
[ afbeelding ]
Wat ook komt door hun houding tegenover onsquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef Shreyas het volgende:
Wat zongen ze toen hij met Ajax kampioen werd?quote:
En Australie wel wou je zeggen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Ik wist niet dat Iran in Noord-Amerika was?
Maakt de witte chinees die prulstatistiekjes?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een stukje Alkmaarse topografie.
You'll never walk alone?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat zongen ze toen hij met Ajax kampioen werd?
Hetzelfdequote:Op zondag 13 oktober 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat zongen ze toen hij met Ajax kampioen werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |