Brrr dat vind ik zelfs eng. Krijgt ook enorm hoge ratings op RYM, snap er niks van.quote:
Ik vind het behoorlijk bizar terwijl ik best nog wat gewend ben, maar ik ga wel een keer een album van haar proberen, want ja ik probeer alles voordat ik er iets definitiefs over kan zeggen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Z het volgende:
Vindt m'n dochtertje leuk. Het was vorig jaar critically acclaimed op sommige blogs. Ik vind het best aardig (en een tikkie bizar).
Misschien zijn ze het gewoon zelf (Crosby en Nash dus).quote:De invloeden zijn dan ook niet van de lucht. In de eerste plaats is dit te wijten aan de vele vocale en muzikale bijdragen van Wilsons vrienden en collegae Graham Nash, David Crosby, Jackson Browne, Josh Tillman ( Father John Misty), Patrick Sansone (Wilco), Dawes' Taylor Goldsmith, Mike Campbell en Benmont Tench van Tom Petty and The Heartbreakers. Voeg daar het geluid van John Lennon, Bob Dylan en een beetje The Doors aan toe en het recept van Fanfare is omschreven. Divers? Jazeker, maar dat zijn de tracks ook.
Lees meer : http://www.hifi.nl/artike(...)d.html#ixzz2hdRj1OLA
We're melt b-a-n-a-n-a from Japanquote:
Ik vind dat verreweg het beste nummer van ze, en het album waar die op staat de enige interessante van ze.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van Rilo Kiley? Vind dit al tijden een enorm fijn nummer, maar de rest niet echt geprobeerd:
Ik heb ze 4 of 5x gezien, echt geweldig. Op 1x na, in De Helling, toen was het veel te hard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:30 schreef brooklyndodger het volgende:
We're melt b-a-n-a-n-a from Japan. Gelukkig 2 keer live mogen mee maken wat een feest is dat zeg. Ohja ze deden de theme song voor een van de beste en idiote adult swim shows:
Patronaat en db's hier. beide keren prima geluid ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb ze 4 of 5x gezien, echt geweldig. Op 1x na, in De Helling, toen was het veel te hard.
DB's heb ik ze ook gezien, dat was prima uit te houdenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:51 schreef brooklyndodger het volgende:
Patronaat en db's hier. beide keren prima geluid ook
Downtempo, dat kon je toch wel verwachten met blake. Zelfs zijn meer elektronische tracks als CMYK zijn erg downtempo. Toen ik hem zag op pukkelpop was het ieder geval geweldig ook al liepen ook veel mensen weg omdat ze het te saai vonden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:07 schreef DeMessias het volgende:
James Blake zojuist gezien. Een van de minste concerten van het jaar voor mij. Heel langdradig, weinig beleving, erg downtempo en geen samenhang tussen de nummers.
Inderdaad. Ik vond hem beide keren ook geweldig deze zomer. Op festivals zijn er altijd de Limit To Your Love-fans die eigenlijk niets kennen, maar dat is bij elke act.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Downtempo, dat kon je toch wel verwachten met blake. Zelfs zijn meer elektronische tracks als CMYK zijn erg downtempo. Toen ik hem zag op pukkelpop was het ieder geval geweldig ook al liepen ook veel mensen weg omdat ze het te saai vonden.
Ik had geen downtempo versies verwacht van zijn eigen nummers. Op Pukkelpop vond ik het alvast ook veel beter.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Downtempo, dat kon je toch wel verwachten met blake. Zelfs zijn meer elektronische tracks als CMYK zijn erg downtempo. Toen ik hem zag op pukkelpop was het ieder geval geweldig ook al liepen ook veel mensen weg omdat ze het te saai vonden.
Doet me denken aan DMZ night eens tijdens 5 days off, Blake deed een dj set en er was geen running order die avond. En hij opende de avond dus, veels te veel mensen te laat en gefrustreerd hilarisch beeld. Zeker als je de rest van de lineup zag(Loefah, Darkstar, Spaceape+kode9(.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
e keren ook geweldig deze zomer. Op festivals zijn er altijd de Limit To Your Love-fans die eigenlijk niets kennen, maar dat is bij elke act.
Hahahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:13 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Doet me denken aan DMZ night eens tijdens 5 days off, Blake deed een dj set en er was geen running order die avond. En hij opende de avond dus, veels te veel mensen te laat en gefrustreerd hilarisch beeld. Zeker als je de rest van de lineup zag(Loefah, Darkstar, Spaceape+kode9(.
Ik vond het fantastisch gisterenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vond hem beide keren ook geweldig deze zomer. Op festivals zijn er altijd de Limit To Your Love-fans die eigenlijk niets kennen, maar dat is bij elke act.
Kwam de nieuwe plaat live tot zijn recht?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef Norrage het volgende:
En net terug van Gregory Porter (druk weekend ja).
Wat...een....held
Hm heb wat dingen gemist geloof, ik was nog niet verder dan Bambi's Dilemmaquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:06 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik vind de nieuwe melt banana trouwens geweldig, weer eens iets anders ook al vond ik dat lite album ook erg tof.
Uiteraard. Vind zijn platen sowieso weinig waard. Hij is van de live-act. Die band is gewoon te goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Kwam de nieuwe plaat live tot zijn recht?
Ik moet hem ook maar eens gaan luisterenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een genie die Black Milk ook he, lijkt het lied uit te gaan faden met een soulsample, komt er opeens een blaasinstrument met een vette drumsolo erachter die 30 seconden helemaal losgaat en dan gaat het weer terug naar de originele beat voor de laatste 20 seconden. Dat vergt lef.
Shit, hij komt dinsdag in Groningen, had kaarten willen kopen maar was het helemaal vergeten. Zie nu net dat het al uitverkocht is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uiteraard. Vind zijn platen sowieso weinig waard. Hij is van de live-act. Die band is gewoon te goed
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm heb wat dingen gemist geloof, ik was nog niet verder dan Bambi's Dilemma
Tronic vind ik zijn beste, maar No Poison No Paradise (GO TT) is vrijdagnacht gelekt, dus als je mee wil praten kan je beter voor die gaan. Vind ze allebei fantastisch, echt een hele eigen stijl heeft Black Milk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik moet hem ook maar eens gaan luisterenwelk album raad je aan?
Is dat dat Nikonreclamebandje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Heuh, ik zocht net even op youtube of er misschien al wat van het aankomende album van Radical Face opstond, und jawohl!
Nee, is eenmansproject van Ben Cooper. Desalniettemin is 't inderdaad bekend van de Nikon reclame.quote:
quote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Heuh, ik zocht net even op youtube of er misschien al wat van het aankomende album van Radical Face opstond, und jawohl!
Jazeker. Al jaren niet meer geluisterd, goeie reminderquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:32 schreef Norrage het volgende:
Kennen jullie deze klassieke avant-gardistische jazz band al, uit Belgie?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:40 schreef BoerBert het volgende:
Ok. Wat is die nieuwe Borsato heerlijk vernieuwend. Erg gewaagd om zomaar een moderne housebeat in zijn nummer te verstoppen. Zo veel genres in een nummer, want ook een stukje 'rap' is in deze song verborgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Koningslied was een voorbode van deze bagger. Ewbank kan weer beter covers van Italiaanse liedjes maken voor Marco, die waren nog enigszins te doen in de context van ideale schoonzoon met prima stem. Margarita, Dromen zijn Bedrog, Waarom Nou Jij, Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht etc. etc. .....allemaal coversquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |