SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILER![]()
Die van 205.000 heeft ideale locatie t.o.v. de snelweg, strand & LS customsquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef sjonnie1990 het volgende:
Heb nu 222k, welk appartement zal ik kopen? Iemand tips?![]()
mushi mushi !Dit!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Die van 205.000 heeft ideale locatie t.o.v. de snelweg, strand & LS customsoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Fuck ik irriteer me, ik hoor geen geluid in cutscene's(spreken) telefonisch(ook niet het overgaan)
maar wel headset, net die man van ammunation.
Iemand een idee?![]()
![]()
K hoop t nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:50 schreef S0nic het volgende:
Zouden de mensen die de bike glitch hebben gebruikt gereset/ban worden?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Kan je instellen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef Mr_Brownz het volgende:
Fuck ik irriteer me, ik hoor geen geluid in cutscene's(spreken) telefonisch(ook niet het overgaan)
maar wel headset, net die man van ammunation.
Iemand een idee?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Oh foeiquote:, naja denk niet dat ze dat gaan doen het blijft natuurlijk een fout van hun zelf.
Snelle Egel![]()
Toppie, doe ik datquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Die van 205.000 heeft ideale locatie t.o.v. de snelweg, strand & LS customs
MentionedDCMJ![]()
Weet je toevallig waar, kan ik dat controleren.quote:
Naar mijn weten heb ik niet iets met opzet uitgezet![]()
![]()
Audio? Ik had t volgens mij wel gezien daar!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar, kan ik dat controleren.
Naar mijn weten heb ik niet iets met opzet uitgezetOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet iemand trouwens waarom bij veel auto's geen afbeelding staat bij legendarymotorsport.net ?
Zo weet ik toch niet waar ik mijn geld aan uit besteed..![]()
Bike glitchquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef SchavuitPiet het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel geld lolquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
Oh foei, naja denk niet dat ze dat gaan doen het blijft natuurlijk een fout van hun zelf.
Voice Trough speakers is het niet iigquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Audio? Ik had t volgens mij wel gezien daar!![]()
![]()
Ja heb ik ook! Misschien nog niet unlocked?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom bij veel auto's geen afbeelding staat bij legendarymotorsport.net ?
Zo weet ik toch niet waar ik mijn geld aan uit besteed..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Fuck, ik dacht echt dat ik t had gezien maar zit momenteel niet op de PS3quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Voice Trough speakers is het niet iig
godver heb het, stond niet op TV ingesteld dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja heb ik ook! Misschien nog niet unlocked?
Thanks alot![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
godver heb het, stond niet op TV ingesteld dus
Thanks alot
Audio: output TV, moest het zijn stond op speakers op een of andere manier maar dat is waarschijnlijk gister gebeurd toen ik testte met een headsetquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
godver heb het, stond niet op TV ingesteld dus
Thanks alot![]()
![]()
Lijkt me niet, want je kan ze wel kopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja heb ik ook! Misschien nog niet unlocked?![]()
![]()
Werkt prima hierquote:
Sorry Marko ik wou je nog meenemen maar er stond een tank in de weg
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe zit het als je 2 auto's van je garage buiten hebt staan?
heb je dan twee auto icoontjes op de map?![]()
Ppffft, steeds als ik in een leuk groepje van de crew zit word ik gekickt door een andere speler...
Why?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Deze meneer joined net een survival weer met makaveli (fok) ?
moet wat geld verdienen voor mn 200k appartement was zo stom 1 van 137,00 te halen![]()
![]()
Laat maa:) heb al 3 mab"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Call of duty stijl,quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Olep het volgende:
Waarom ga ik direct in spectate wanneer een survival missie begint?
Je weet toch.Haha gay!![]()
Kan je ergens instellen dat je andere spelers niet hoort praten? Elke keer iedereen op mute zetten wordt redelijk irritant.![]()
Geluid van je tv uit doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef j95 het volgende:
Kan je ergens instellen dat je andere spelers niet hoort praten? Elke keer iedereen op mute zetten wordt redelijk irritant.Haha gay!![]()
Kan niet die instelling, wel raar want de rest slaat die wel opquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:30 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon het geluid van gta natuurlijk
Haha gay!![]()
Dit is echt moeilijk irritant, maar goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:30 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Kan niet die instelling, wel raar want de rest slaat die wel op![]()
Je kunt van een probleem ook gewoon een oplossing maken,quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef j95 het volgende:
[..]
Dit is echt moeilijk irritant, maar goed.
Meepraten
Haha gay!![]()
Select ingedrukt houden, dan naar beneden scrollenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef j95 het volgende:
Kan je ergens instellen dat je andere spelers niet hoort praten? Elke keer iedereen op mute zetten wordt redelijk irritant.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
vraag me toch af wanneer je echt huizen kunt kopen in gta online. en niet van die appartementjes van max 400k .![]()
Ok. Geen suv races meerhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Ik ook, en kan je al gokken of moet je dan een hoger level zijn?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:37 schreef tonic1 het volgende:
vraag me toch af wanneer je echt huizen kunt kopen in gta online. en niet van die appartementjes van max 400k .![]()
Hoe vaak werken ze die social club pagina bij dan?
Ben nog steeds level 1 daar.
Fuck today, it's tomorrow.![]()
voor zover ik weet kun je NOG niet gokken. en als we binnenkort heists krijgen hoop ik dat we ook meer huizen kunnen kopen. aangezien ik nu al teveel geld heb en het duurste huis , laat staan als je een heist doet. wat moet je dan kopen ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik ook, en kan je al gokken of moet je dan een hoger level zijn?![]()
Bij mij is het gewoon up to datequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:43 schreef Olep het volgende:
PSN: Duuc-nl![]()
Of gewoon naar de ps store gaan via menu en vijf seconden later op rondje drukkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Nice 3 sterren weghalen voor 500$ bij lester
Da's gratis:pHaha gay!![]()
Ik neem aan dat ze die mensen die de glitches gebruiken wel bannen? Ik zie zoveel manieren om illegaal geld te verdienen.. als er geen straf op staat is het hek van de dam en loopt iedereen binnenkort met miljoenen rond, behalve de mensen die netjes spelen.
Aan de andere kant.. ze gaan nu iedereen 500k geven voor niets.. hele economie is toch al naar de klote. Wat mij betreft hadden ze wel wat meer naar WoW mogen kijken voor tips n tricks...![]()
ik mag hopen dat er dlc komt met nieuwe huizen en appartementen want het huidige aanbod is erg teleurstellend. bijv. een huis in de hills voor 10 mil.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Flixxy het volgende:
Ik neem aan dat ze die mensen die de glitches gebruiken wel bannen? Ik zie zoveel manieren om illegaal geld te verdienen.. als er geen straf op staat is het hek van de dam en loopt iedereen binnenkort met miljoenen rond, behalve de mensen die netjes spelen.
Aan de andere kant.. ze gaan nu iedereen 500k geven voor niets.. hele economie is toch al naar de klote. Wat mij betreft hadden ze wel wat meer naar WoW mogen kijken voor tips n tricks...![]()
Maar niet de ps store openen dan? Want dan moet je uit het spelquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:46 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Of gewoon naar de ps store gaan via menu en vijf seconden later op rondje drukken
Da's gratis:p![]()
dat storequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:58 schreef YepssNL het volgende:
Rockstar moet gewoon dat store verwijderen, misschien is het dan opgelost![]()
Die is inderdaad erg handig. Vooral als je met de auto in het water geramd bent en ter voet verder moet. Even bellen en Lester lost het op. Toffe kerel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Nice 3 sterren weghalen voor 500$ bij lester![]()
Schappelijke gozer inderdaad, alleen z'n fashion sense is niet-echt om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg handig. Vooral als je met de auto in het water geramd bent en ter voet verder moet. Even bellen en Lester lost het op. Toffe kerel.![]()
Vreemd. Bij mij klopt mijn rank en hoeveelheid geld wel altijd. Van de rest klopt geen hout. Ook in-game niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:43 schreef Olep het volgende:
Ik heb volgens Rockstar nog geen race of parachute evenement gewonnen. Nou, ik weet wel beter.![]()
![]()
bij mij klopt alles wel goed,quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mij klopt mijn rank en hoeveelheid geld wel altijd. Van de rest klopt geen hout. Ook in-game niet.
Ik heb volgens Rockstar nog geen race of parachute evenement gewonnen. Nou, ik weet wel beter.
als ik een race doe, is 5 minuten later al mn pagina bijgewerkt,
alleen team RP klopt geen hol van, daar sta ik nog op 0mee bekant vangde gin haas.![]()
Die Nissan GTR kan je via Legendary Motorsports (of die andere site) bestellen. Er staat een prijs bij maar hij hoort gratis te zijn. Voor de zekerheid bestellen wanneer je niet genoeg geld hebt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:09 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hoe krijg je die auto die je ook in single player kreeg? Die sportwagenDie 'awards', kloppen die bij jou ook dan? Daar klopt bij mij weinig van. Ik denk dat er ongeveer 20% van mijn verdiende awards bewaard blijven. Er zijn er een paar bij die ik al vele keren gehaald heb.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
bij mij klopt alles wel goed,
als ik een race doe, is 5 minuten later al mn pagina bijgewerkt,
alleen team RP klopt geen hol van, daar sta ik nog op 0![]()
[quote]Op zondag 13 oktober 2013 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die Nissan GTR kan je via Legendary Motorsports (of die andere site) bestellen. Er staat een prijs bij maar hij hoort gratis te zijn. Voor de zekerheid bestellen wanneer je niet genoeg geld hebt.
Top, gevonden!MentionedDCMJ![]()
Kunnen we vanavond niet wat 16 players races doen met wat FOK!ers, lekker chaotisch en toch veel geld te verdienen.![]()
Kan je ook fok spelers joinen voor missie etc?
Ik kom telkens alleen maar random mensen tegen, die vaak gewoon quitten enz...PSN: Metal_Akilla![]()
Goed ideequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:29 schreef kensei het volgende:
Kunnen we vanavond niet wat 16 players races doen met wat FOK!ers, lekker chaotisch en toch veel geld te verdienen.![]()
![]()
quote:
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wel fijn om een eigen survival te kunnen starten. Tikt al lekker aanSandy Shore en Boneyard hebben allebei mooie schuilplekken. Industrial Plant heb ik ze nog niet kunnen vinden, maar die vind ik ook het saaist. Nog een paar survivals en ik kan een mooi apartementje kopen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nodig mij uit straks. Vanavond dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:37 schreef FritsFlits het volgende:
Wel fijn om een eigen survival te kunnen starten. Tikt al lekker aanSandy Shore en Boneyard hebben allebei mooie schuilplekken. Industrial Plant heb ik ze nog niet kunnen vinden, maar die vind ik ook het saaist. Nog een paar survivals en ik kan een mooi apartementje kopen
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Entity>>>>>>>Adder'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Industrial Plant heb ik eens gedaan met 3 medespelers in een auto-aim lobby. Zelfs daarmee kwamen we wave 8 niet voorbij. Er zijn geen goede schuilplekken te vinden en de armor ligt op verschrikkelijke plekken. Eentje ligt op een verder kansloze plek zonder schuilplaats en je moet er een ladder voor beklimmen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:37 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
![]()
mooi kut dat jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben een bad sport, nu kan ik niet meer met vrienden spelen voor 2 dagen
Maar ik heb wel een kek hoedje
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Entity rijd wel beter maar is zo lelijk bij de voorkant en dat vieze ronde dak. Adder heeft de hoogste topspeed en werkt dus beter ivm performance upgrades die alleen je acceleration verhogenquote:![]()
Dus mijn garage was vol (5 auto's. Garage kan 6 autos hebben), dus er werd mij gevraagt welke auto ik weg wil doen. Per ongeluk de eerste aangeklikt, wat dus mijn eerste auto was. Hoe kan ik die terug krijgen?![]()
Retarded systeem ook, iemand schiet je neer (geen bad sport). Als wraak blaas ik hem in zijn auto op (bad sport)quote:
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Online kan mij niet echt boeienquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie best veel mensen weer story spelen.![]()
![]()
yupquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Retarded systeem ook, iemand schiet je neer (geen bad sport). Als wraak blaas ik hem in zijn auto op (bad sport)Kan je trouwens ergens de verhouding good/bad sports van jezelf zien, en hoelang je nog moet? los van dat berichtje in game links af en toe
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wrom ben jij btje vaginaquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Level 50 achieved, tijd voor roze wapens
[ afbeelding ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Trouwens, ik vond dat huisje @ de haven wel mooie locatie maar daar zou ik dan geen uitzicht uit mn ramen hebben
Ga nu wel in warblegarble huppelepup dinges wonen van 350ish duizend gulden. (zit naast richards en heeft veel mooiere garage met pleintje en alles)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Scheer je weg naar het andere topic danquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Online kan mij niet echt boeien![]()
![]()
Is er vanavond nog een race?
Ga nu ff eten want heb continu connectieproblemen opeensFailed to join job. Failed to host
! blugh.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:29 schreef kensei het volgende:
Kunnen we vanavond niet wat 16 players races doen met wat FOK!ers, lekker chaotisch en toch veel geld te verdienen.dress code : chrome
![]()
Blauwwit is mijn huisstijl.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Niet, rip.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus mijn garage was vol (5 auto's. Garage kan 6 autos hebben), dus er werd mij gevraagt welke auto ik weg wil doen. Per ongeluk de eerste aangeklikt, wat dus mijn eerste auto was. Hoe kan ik die terug krijgen?![]()
VinedX die mij afknalt om bounty van $1000, kk teamkiller. Kick hem eruit.
Gaat ie me daarna $500 geven.![]()
Doodgaan kost meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef PicoMMP het volgende:
Gaat ie me daarna $500 geven.
MentionedDCMJ![]()
Zegt ie: "alsjeblieft, 500 voor jou, is wel zo eerlijk... "quote:![]()
Vervolgens komt ie met smoes dat hij niet zag dat ik van Fok was.![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve kijkbuiskinders,
Het FOK! race event vindt vanavond om 21:00 plaats
Ik stuur iedereen in de crew dan een uitnodiging voor een 16 playerrace, als je mee wilt doen zorg dan dat je klaar staat in freeroam mode. Dan kunnen we veel plezier beleven aan de chaos van 16p races
Na een paar races kunnen eventueel ook andere 16 player events gedaan worden![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:28 schreef kensei het volgende:
Lieve kijkbuiskinders,
Het FOK! race event vind vanavond om 21:00 plaats
Ik stuur iedereen in de crew dan een uitnodiging voor een 16 playerrace, als je mee wilt doen zorg dan dat je klaar staat in freeroam mode. Dan kunnen we veel plezier beleven aan de chaos van 16p races![]()
Hoe kan je elkaar geld geven danquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef PicoMMP het volgende:
Gaat ie me daarna $500 geven.![]()
![]()
vindquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:28 schreef kensei het volgende:
Lieve kijkbuiskinders,
Het FOK! race event vind vanavond om 21:00 plaats![]()
Ik ben dabei![]()
Volgens mij bij inventory en dan give cash. Mij nooit gelukt, maar ik kreeg van hem 500 stond in beeld.quote:![]()
Ja hier mijn excuses. Ik zag alleen een rode bounty stip en ik zag niet dat het FOK!kers waren, ik deed daarna hetzelfde bij Nielsnilsen (ofzo).
Het spijt me hoe kan ik het goed maken
Ik had het oprecht niet in de gaten.![]()
Normaal gesproken zie je een groene rand om een witte stip, maar niet als er bounty is.
Dus ik keek niet en schoot zonder na te denken.![]()
Me $1500 (2000 doodgaan -500) teruggeven misschien?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ja hier mijn excuses. Ik zag alleen een rode bounty stip en ik zag niet dat het FOK!kers waren, ik deed daarna hetzelfde bij Nielsnilsen (ofzo).
Het spijt me hoe kan ik het goed maken
Ik had het oprecht niet in de gaten.![]()
En een kratje bier.![]()
Jawel, dan zie je een groene rand om dat oranje/rode puntje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:32 schreef TARDIS. het volgende:
Normaal gesproken zie je een groene rand om een witte stip, maar niet als er bounty is.
Dus ik keek niet en schoot zonder na te denken.![]()
Yo tambien...quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik zag het toch nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jawel, dan zie je een groene rand om dat oranje/rode puntje.![]()
![]()
Iemand van jullie al eens een Cargo Bob gehad?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Van welke nick doet de uitnodiging dan..?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb gewoon twee FOK!kers doodgeschoten om een bountyzonder het door te hebben.
Ik schaam me en ik wil boete doen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2013 18:37:05 ]![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:35 schreef Toekito het volgende:
Iemand van jullie al eens een Cargo Bob gehad?Alleen of het echt een cargo bob is.. Ik kon er niet mee schieten oid.quote:![]()
Dan ben ik er ook weerquote:hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Met cargo bob valt niet te schieten toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
[..]
Alleen of het echt een cargo bob is.. Ik kon er niet mee schieten oid.
o dat dacht ik.. nou dan niet, dan is dat indd een cargo bob daar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Met cargo bob valt niet te schieten toch?
Maar wat heb je er aan? Alleen een haak om dingen op te tillen![]()
glitchers allesquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:38 schreef kamikazebanaan het volgende:
kijk kensei en mij eens shinen dan![]()
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je kan er een tank uit de basis mee jatten, aangezien de deuren niet openen kunnen, kan het normaliter niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
o dat dacht ik.. nou dan niet, dan is dat indd een cargo bob daar.
Maar wat heb je er aan? Alleen een haak om dingen op te tillenIf not now, then when.![]()
tof.. Tank waar precies? In de woestijn?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan er een tank uit de basis mee jatten, aangezien de deuren niet openen kunnen, kan het normaliter niet.![]()
Ik zie iedereen op de foto's zonder armor vest. Hoe?Ook al is mn armor op, loop ik alsnog met dat debiele vest aan
MentionedDCMJ![]()
Select --> inventory --> armor --> no armorquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:41 schreef sjonnie1990 het volgende:
Ik zie iedereen op de foto's zonder armor vest. Hoe?Ook al is mn armor op, loop ik alsnog met dat debiele vest aan
![]()
Danku!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Select --> inventory --> armor --> no armorMentionedDCMJ![]()
Mij: wiwaquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Van welke nick doet de uitnodiging dan..?![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben een bad sport, nu kan ik niet meer met vrienden spelen voor 2 dagen
Maar ik heb wel een kek hoedje
[ afbeelding ]![]()
Wie zijn die gasten achter je.![]()
Kutjes, dan maar weer op zoek naar die swartzer(?).quote:
Weet iemand in welke buurt ik die Mercedes CL look-a-like kan vinden?![]()
![]()
Militaire basis.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:40 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
tof.. Tank waar precies? In de woestijn?If not now, then when.![]()
Heeft iemand zin om dit te doen?quote:Get into a full free roam with atleast one friend, and find the train on the tracks. If you just wait at any tracks it will spawn pretty fast. On the train there are carts with crates on them and carts that look sorta like dumpsters. When the train comes by you can climb into the dumpster looking ones. Both of you get in the train and set bounties on each other, and wait for the fun to start. Defending the train from 7 people in cars is one of the best experiences I've had in the game so far. Try it out!If not now, then when.![]()
Ideale missie, snel geld en eenvoudig!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:49 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand zin mee te doen met Base Invaders?MentionedDCMJ![]()
Wat is je PSN?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:53 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ideale missie, snel geld en eenvoudig!![]()
Graag hier ook een invite voor de Fok! Crew (ps3)
Psn: nightwing01
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Zijn de toppers aanwezig om te survivallen?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
dan ligt je kind in bed?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:59 schreef fotostarter het volgende:
Mensen, ik kom rond half 8 weer ff knallen
Niemand die Boneyard wil doen?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
ik, maar ben pas rond 8 online. Add mij maar in je psn. Sta in de op.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik ga nuquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik, maar ben pas rond 8 online. Add mij maar in je psn. Sta in de op.
YouTube
Even een huishoudelijke mededeling:quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:28 schreef kensei het volgende:
Lieve kijkbuiskinders,
Het FOK! race event vindt vanavond om 21:00 plaats
Ik stuur iedereen in de crew dan een uitnodiging voor een 16 playerrace, als je mee wilt doen zorg dan dat je klaar staat in freeroam mode. Dan kunnen we veel plezier beleven aan de chaos van 16p races
Na een paar races kunnen eventueel ook andere 16 player events gedaan worden![]()
okquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voeg me ff toe condoompje, ik heb je een friend request gedaanYouTube
Kut, privé gesprek voeren... headset nog aan hebben
First world problems
YouTube
Vrije tijd, ik voel je.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kut, privé gesprek voeren... headset nog aan hebben
First world problemsFuck today, it's tomorrow.![]()
Ik word niet goed van dat kindquote:
YouTube
Jezus remco is dit de eerste keer dat je gta speelt?? Wat een survival fail was dat zeg
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Invites voor Boneyard met de toppers is nu opnieuw verstuurd!YouTube
hoe start ik een gang hideout// zie een rode cirkel maar verder nietsmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Timeouts..
Lol zon kneus stuurt een mugger op mij af, ik knal hem dood. Achievement unlocked
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik blijf de melding " Failed to find a compatible GTA Online Sessions containing Crew members...."
Dit maakt het online spelen met crewmembers best lastig. Meer mensen met dit probleem?![]()
Is dat die Schyster Fusilade?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Kutjes, dan maar weer op zoek naar die swartzer(?).
Weet iemand in welke buurt ik die Mercedes CL look-a-like kan vinden?![]()
Laat ik er eerlijk over zijn, dat Survivalen heb ik nog niet vaak gedaan en weet mezelf op te blazen met een granaatquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:37 schreef Roces18 het volgende:
Jezus remco is dit de eerste keer dat je gta speelt?? Wat een survival fail was dat zeg
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Toch jammer dat straighton89 ook een teamkiller is
Edit: Mani89, wel redelijk actief forummer.
[ Bericht 15% gewijzigd door sjonnie1990 op 13-10-2013 20:19:32 ]MentionedDCMJ![]()
Bugt gta bij jullie ook een beetje met verbinding maken? Vanmiddag nergens last van..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Hoe race ik met mijn eigen auto?
Zat in mijn eigen auto, ging een race doen maar kon mijn eigen auto niet nemen.
Overigens 1e geworden, 2e en 3e crashde tegen elkaar aan![]()
![]()
WTF? Mijn Mustang lookalike is opeens weg..Volgens de mechanic heb ik hem niet meer en hij staat niet meer in de garage... Vreemd....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
ooit er uit gehad toen je door politie was gedood ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:21 schreef Marco001 het volgende:
WTF? Mijn Mustang lookalike is opeens weg..Volgens de mechanic heb ik hem niet meer en hij staat niet meer in de garage... Vreemd....
![]()
Lol ik was in die winkel om shit te kopen en jij begint er als een idioot op te schieten, winkel dicht. Dus bedankt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:10 schreef sjonnie1990 het volgende:
Edit: Mani89, wel redelijk actief forummer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien bij de politie depot?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:21 schreef Marco001 het volgende:
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ja maar niet op jouquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol ik was in die winkel om shit te kopen en jij begint er als een idioot op te schieten, winkel dicht. Dus bedankt.
MentionedDCMJ![]()
Toch verdiende je het om een kogel te koppen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hier ook sinds kort. Leek net weer goed te gaan, survival afgemaakt en toen knalde de verbinding er na 10 minuten weer uitquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Bugt gta bij jullie ook een beetje met verbinding maken? Vanmiddag nergens last van..
Akkoordquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch verdiende je het om een kogel te koppen.MentionedDCMJ![]()
nope, stond die niet.. blijkbaar had iemand hem vernietigd. Toen ik Mors belde kon ik hem claimen..quote:MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
raze durex en ik maken ff de survival af nog 4 wavesquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef kensei het volgende:
Over een half uurtje ga ik het FOK! race event starten!![]()
Invite iedereen van de crew om 9 uur, wss zitten we toch niet vol en anders heb je pechquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe worden we geinvite? Is een lijstje niet handiger?![]()
![]()
Volgens mij doe ik ook mee, maar goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
raze durex en ik maken ff de survival af nog 4 wavesFuck today, it's tomorrow.![]()
ja maar raze, durex en mini zijn mijn homies daaromquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik ook mee, maar goed.![]()
![]()
heb nergens in het topic gelezen dat jij ook mee doet aan de race vandaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik ook mee, maar goed.
wees gerust![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef kensei het volgende:
[..]
ja maar raze, durex en mini zijn mijn homies daarom![]()
![]()
9 uur? Waarom niet nu??"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Crew. Maar het is goed man.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
heb nergens in het topic gelezen dat jij ook mee doet aan de race vandaar
wees gerustFuck today, it's tomorrow.![]()
Wie zei hier trouwens ook al weer dat die Base Invaders makkelijk was?
Wat een gekut ook met om met 4 man in dat vliegtuigje te komen
Idd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef Divje het volgende:
Wie zei hier trouwens ook al weer dat die Base Invaders makkelijk was?If not now, then when.![]()
Ik heb nog nooit problemen gehad eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef Divje het volgende:
Wat een gekut ook met om met 4 man in dat vliegtuigje te komenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kon er gister ook maar met z'n 3en doen. Toen is de piloot teruggevlogen om de laatste persoon op te halen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef Divje het volgende:
Wat een gekut ook met om met 4 man in dat vliegtuigje te komen![]()
Waarom heb ik nog steeds voice chat ondanks dat het uit staat?9http://www.syfy.com/tinman/oz/
M'n verbinding knalde weer wegquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:51 schreef kensei het volgende:
Div ga eruit na deze race
gekke spanjaarden is easy cashen voor mij
je kan 'm ook via start online host job starten hequote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
goed tip ga ik nu doen thanksquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kan 'm ook via start online host job starten he![]()
![]()
Is er nog plek. Ik start de game nu op.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Kut. Hij is nu aan het laden.:')If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik ook niet...quote:en zit in de crew... psn = Seat_-ibiza
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Hij pakt ze niet allemaal. Alleen de eerste pagina van online-zijnde users.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Jah, straighton89 is bijzonder irritant.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:10 schreef sjonnie1990 het volgende:
Edit: Mani89, wel redelijk actief forummer.Post in Cryptocurrencies sinds #1![]()
Nodig me uit.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Hebben jullie nog plek? Zoja, zou je mij willen inviten?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Gebeurt wel vaker, heb ik ook wel eens gehad...quote:MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik had je zo hard he, sorryquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:08 schreef Olep het volgende:
Teringlijers die mij van die bike afrijden.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:08 schreef Olep het volgende:
Teringlijers die mij van die bike afrijden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Kick hem en voeg mij toe: barry_bigfoot.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:03 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Jah, straighton89 is bijzonder irritant.![]()
Had wel een goede start. Van 11 naar 1.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nieuwe inv
Plz..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Fuck it. Twee keer laatsteIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Godverdomme net de hele map achter 2 auto's aangezeten voor 2000 dollahsIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
probeer nog een keer svp..quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef kensei het volgende:
Ik invite iedereen van de crew, ga niet handmatig lopen kuttenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
tja, ik heb helaas ook og geen invite gehad.. so be it...quote:MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
pas caldenijsquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
is het pascal den ijs of pascal de nijs of toch pascald en ijs?hier schreef kensei: haha komen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
is het pascal den ijs of pascal de nijs of toch pascald en ijs?![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
raze durex en ik maken ff de survival af nog 4 waveshier schreef kensei: haha komen
Ik ken die missie, wat een drama is dat. ^^quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef _NZT_ het volgende:
Godverdomme net de hele map achter 2 auto's aangezeten voor 2000 dollahs![]()
Time out
hier schreef kensei: haha komen
Klotemissie idd. Doet je ook liefst met tweeën.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef _NZT_ het volgende:
Godverdomme net de hele map achter 2 auto's aangezeten voor 2000 dollahs![]()
Haha ja dat is nog het ergste iddquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
TDM 5 tegen 8
En bij die 8 zat ook nog eens miniruishier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: