Entity rijd wel beter maar is zo lelijk bij de voorkant en dat vieze ronde dak. Adder heeft de hoogste topspeed en werkt dus beter ivm performance upgrades die alleen je acceleration verhogenquote:
Retarded systeem ook, iemand schiet je neer (geen bad sport). Als wraak blaas ik hem in zijn auto op (bad sport)quote:
Online kan mij niet echt boeienquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie best veel mensen weer story spelen.
yupquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Retarded systeem ook, iemand schiet je neer (geen bad sport). Als wraak blaas ik hem in zijn auto op (bad sport)
wrom ben jij btje vaginaquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Level 50 achieved, tijd voor roze wapens
[ afbeelding ]
Scheer je weg naar het andere topic danquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Online kan mij niet echt boeien
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:29 schreef kensei het volgende:
Kunnen we vanavond niet wat 16 players races doen met wat FOK!ers, lekker chaotisch en toch veel geld te verdienen.
Niet, rip.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus mijn garage was vol (5 auto's. Garage kan 6 autos hebben), dus er werd mij gevraagt welke auto ik weg wil doen. Per ongeluk de eerste aangeklikt, wat dus mijn eerste auto was. Hoe kan ik die terug krijgen?
Doodgaan kost meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef PicoMMP het volgende:
VinedX die mij afknalt om bounty van $1000, kk teamkiller. Kick hem eruit.
Gaat ie me daarna $500 geven.
Zegt ie: "alsjeblieft, 500 voor jou, is wel zo eerlijk... "quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:28 schreef kensei het volgende:
Lieve kijkbuiskinders,
Het FOK! race event vind vanavond om 21:00 plaats
Ik stuur iedereen in de crew dan een uitnodiging voor een 16 playerrace, als je mee wilt doen zorg dan dat je klaar staat in freeroam mode. Dan kunnen we veel plezier beleven aan de chaos van 16p races![]()
Hoe kan je elkaar geld geven danquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef PicoMMP het volgende:
VinedX die mij afknalt om bounty van $1000, kk teamkiller. Kick hem eruit.
Gaat ie me daarna $500 geven.
vindquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:28 schreef kensei het volgende:
Lieve kijkbuiskinders,
Het FOK! race event vind vanavond om 21:00 plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |