Bij mij is het gewoon up to datequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:43 schreef Olep het volgende:
Hoe vaak werken ze die social club pagina bij dan?
Ben nog steeds level 1 daar.
Of gewoon naar de ps store gaan via menu en vijf seconden later op rondje drukkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Nice 3 sterren weghalen voor 500$ bij lester
ik mag hopen dat er dlc komt met nieuwe huizen en appartementen want het huidige aanbod is erg teleurstellend. bijv. een huis in de hills voor 10 mil.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Flixxy het volgende:
Ik neem aan dat ze die mensen die de glitches gebruiken wel bannen? Ik zie zoveel manieren om illegaal geld te verdienen.. als er geen straf op staat is het hek van de dam en loopt iedereen binnenkort met miljoenen rond, behalve de mensen die netjes spelen.
Aan de andere kant.. ze gaan nu iedereen 500k geven voor niets.. hele economie is toch al naar de klote. Wat mij betreft hadden ze wel wat meer naar WoW mogen kijken voor tips n tricks...
Maar niet de ps store openen dan? Want dan moet je uit het spelquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:46 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Of gewoon naar de ps store gaan via menu en vijf seconden later op rondje drukken
Da's gratis:p
dat storequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:58 schreef YepssNL het volgende:
Rockstar moet gewoon dat store verwijderen, misschien is het dan opgelost
Die is inderdaad erg handig. Vooral als je met de auto in het water geramd bent en ter voet verder moet. Even bellen en Lester lost het op. Toffe kerel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Nice 3 sterren weghalen voor 500$ bij lester
Schappelijke gozer inderdaad, alleen z'n fashion sense is niet-echt om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg handig. Vooral als je met de auto in het water geramd bent en ter voet verder moet. Even bellen en Lester lost het op. Toffe kerel.
Vreemd. Bij mij klopt mijn rank en hoeveelheid geld wel altijd. Van de rest klopt geen hout. Ook in-game niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:43 schreef Olep het volgende:
Hoe vaak werken ze die social club pagina bij dan?
Ben nog steeds level 1 daar.
bij mij klopt alles wel goed,quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mij klopt mijn rank en hoeveelheid geld wel altijd. Van de rest klopt geen hout. Ook in-game niet.
Ik heb volgens Rockstar nog geen race of parachute evenement gewonnen. Nou, ik weet wel beter.
Die Nissan GTR kan je via Legendary Motorsports (of die andere site) bestellen. Er staat een prijs bij maar hij hoort gratis te zijn. Voor de zekerheid bestellen wanneer je niet genoeg geld hebt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:09 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hoe krijg je die auto die je ook in single player kreeg? Die sportwagen
Die 'awards', kloppen die bij jou ook dan? Daar klopt bij mij weinig van. Ik denk dat er ongeveer 20% van mijn verdiende awards bewaard blijven. Er zijn er een paar bij die ik al vele keren gehaald heb.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
bij mij klopt alles wel goed,
als ik een race doe, is 5 minuten later al mn pagina bijgewerkt,
alleen team RP klopt geen hol van, daar sta ik nog op 0
Goed ideequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:29 schreef kensei het volgende:
Kunnen we vanavond niet wat 16 players races doen met wat FOK!ers, lekker chaotisch en toch veel geld te verdienen.
quote:
Nodig mij uit straks. Vanavond dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:37 schreef FritsFlits het volgende:
Wel fijn om een eigen survival te kunnen starten. Tikt al lekker aanSandy Shore en Boneyard hebben allebei mooie schuilplekken. Industrial Plant heb ik ze nog niet kunnen vinden, maar die vind ik ook het saaist. Nog een paar survivals en ik kan een mooi apartementje kopen
Industrial Plant heb ik eens gedaan met 3 medespelers in een auto-aim lobby. Zelfs daarmee kwamen we wave 8 niet voorbij. Er zijn geen goede schuilplekken te vinden en de armor ligt op verschrikkelijke plekken. Eentje ligt op een verder kansloze plek zonder schuilplaats en je moet er een ladder voor beklimmen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:37 schreef FritsFlits het volgende:
Wel fijn om een eigen survival te kunnen starten. Tikt al lekker aanSandy Shore en Boneyard hebben allebei mooie schuilplekken. Industrial Plant heb ik ze nog niet kunnen vinden, maar die vind ik ook het saaist. Nog een paar survivals en ik kan een mooi apartementje kopen
mooi kut dat jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben een bad sport, nu kan ik niet meer met vrienden spelen voor 2 dagen
Maar ik heb wel een kek hoedje
[ afbeelding ]
Entity rijd wel beter maar is zo lelijk bij de voorkant en dat vieze ronde dak. Adder heeft de hoogste topspeed en werkt dus beter ivm performance upgrades die alleen je acceleration verhogenquote:
Retarded systeem ook, iemand schiet je neer (geen bad sport). Als wraak blaas ik hem in zijn auto op (bad sport)quote:
Online kan mij niet echt boeienquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie best veel mensen weer story spelen.
yupquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Retarded systeem ook, iemand schiet je neer (geen bad sport). Als wraak blaas ik hem in zijn auto op (bad sport)
wrom ben jij btje vaginaquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Level 50 achieved, tijd voor roze wapens
[ afbeelding ]
Scheer je weg naar het andere topic danquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Online kan mij niet echt boeien
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:29 schreef kensei het volgende:
Kunnen we vanavond niet wat 16 players races doen met wat FOK!ers, lekker chaotisch en toch veel geld te verdienen.
Niet, rip.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus mijn garage was vol (5 auto's. Garage kan 6 autos hebben), dus er werd mij gevraagt welke auto ik weg wil doen. Per ongeluk de eerste aangeklikt, wat dus mijn eerste auto was. Hoe kan ik die terug krijgen?
Doodgaan kost meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef PicoMMP het volgende:
VinedX die mij afknalt om bounty van $1000, kk teamkiller. Kick hem eruit.
Gaat ie me daarna $500 geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |