SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILER![]()
Die van 205.000 heeft ideale locatie t.o.v. de snelweg, strand & LS customsquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef sjonnie1990 het volgende:
Heb nu 222k, welk appartement zal ik kopen? Iemand tips?![]()
mushi mushi !Dit!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Die van 205.000 heeft ideale locatie t.o.v. de snelweg, strand & LS customsoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Fuck ik irriteer me, ik hoor geen geluid in cutscene's(spreken) telefonisch(ook niet het overgaan)
maar wel headset, net die man van ammunation.
Iemand een idee?![]()
![]()
K hoop t nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:50 schreef S0nic het volgende:
Zouden de mensen die de bike glitch hebben gebruikt gereset/ban worden?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Kan je instellen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef Mr_Brownz het volgende:
Fuck ik irriteer me, ik hoor geen geluid in cutscene's(spreken) telefonisch(ook niet het overgaan)
maar wel headset, net die man van ammunation.
Iemand een idee?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Oh foeiquote:, naja denk niet dat ze dat gaan doen het blijft natuurlijk een fout van hun zelf.
Snelle Egel![]()
Toppie, doe ik datquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Die van 205.000 heeft ideale locatie t.o.v. de snelweg, strand & LS customs
MentionedDCMJ![]()
Weet je toevallig waar, kan ik dat controleren.quote:
Naar mijn weten heb ik niet iets met opzet uitgezet![]()
![]()
Audio? Ik had t volgens mij wel gezien daar!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar, kan ik dat controleren.
Naar mijn weten heb ik niet iets met opzet uitgezetOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet iemand trouwens waarom bij veel auto's geen afbeelding staat bij legendarymotorsport.net ?
Zo weet ik toch niet waar ik mijn geld aan uit besteed..![]()
Bike glitchquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef SchavuitPiet het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel geld lolquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
Oh foei, naja denk niet dat ze dat gaan doen het blijft natuurlijk een fout van hun zelf.
Voice Trough speakers is het niet iigquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Audio? Ik had t volgens mij wel gezien daar!![]()
![]()
Ja heb ik ook! Misschien nog niet unlocked?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom bij veel auto's geen afbeelding staat bij legendarymotorsport.net ?
Zo weet ik toch niet waar ik mijn geld aan uit besteed..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Fuck, ik dacht echt dat ik t had gezien maar zit momenteel niet op de PS3quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Voice Trough speakers is het niet iig
godver heb het, stond niet op TV ingesteld dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja heb ik ook! Misschien nog niet unlocked?
Thanks alot![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
godver heb het, stond niet op TV ingesteld dus
Thanks alot
Audio: output TV, moest het zijn stond op speakers op een of andere manier maar dat is waarschijnlijk gister gebeurd toen ik testte met een headsetquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
godver heb het, stond niet op TV ingesteld dus
Thanks alot![]()
![]()
Lijkt me niet, want je kan ze wel kopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja heb ik ook! Misschien nog niet unlocked?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: