ooit er uit gehad toen je door politie was gedood ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:21 schreef Marco001 het volgende:
WTF? Mijn Mustang lookalike is opeens weg..Volgens de mechanic heb ik hem niet meer en hij staat niet meer in de garage... Vreemd....
Lol ik was in die winkel om shit te kopen en jij begint er als een idioot op te schieten, winkel dicht. Dus bedankt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:10 schreef sjonnie1990 het volgende:
Toch jammer dat straighton89 ook een teamkiller is
Edit: Mani89, wel redelijk actief forummer.
Misschien bij de politie depot?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:21 schreef Marco001 het volgende:
WTF? Mijn Mustang lookalike is opeens weg..Volgens de mechanic heb ik hem niet meer en hij staat niet meer in de garage... Vreemd....
Ja maar niet op jouquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol ik was in die winkel om shit te kopen en jij begint er als een idioot op te schieten, winkel dicht. Dus bedankt.
Toch verdiende je het om een kogel te koppen.quote:
Hier ook sinds kort. Leek net weer goed te gaan, survival afgemaakt en toen knalde de verbinding er na 10 minuten weer uitquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Bugt gta bij jullie ook een beetje met verbinding maken? Vanmiddag nergens last van..
Akkoordquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch verdiende je het om een kogel te koppen.
nope, stond die niet.. blijkbaar had iemand hem vernietigd. Toen ik Mors belde kon ik hem claimen..quote:
raze durex en ik maken ff de survival af nog 4 wavesquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef kensei het volgende:
Over een half uurtje ga ik het FOK! race event starten!
Invite iedereen van de crew om 9 uur, wss zitten we toch niet vol en anders heb je pechquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe worden we geinvite? Is een lijstje niet handiger?
Volgens mij doe ik ook mee, maar goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
raze durex en ik maken ff de survival af nog 4 waves
ja maar raze, durex en mini zijn mijn homies daaromquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik ook mee, maar goed.
heb nergens in het topic gelezen dat jij ook mee doet aan de race vandaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik ook mee, maar goed.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef kensei het volgende:
[..]
ja maar raze, durex en mini zijn mijn homies daarom
Crew. Maar het is goed man.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
heb nergens in het topic gelezen dat jij ook mee doet aan de race vandaar
wees gerust
Idd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef Divje het volgende:
Wie zei hier trouwens ook al weer dat die Base Invaders makkelijk was?
Ik heb nog nooit problemen gehad eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef Divje het volgende:
Wat een gekut ook met om met 4 man in dat vliegtuigje te komen
Kon er gister ook maar met z'n 3en doen. Toen is de piloot teruggevlogen om de laatste persoon op te halen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef Divje het volgende:
Wat een gekut ook met om met 4 man in dat vliegtuigje te komen
M'n verbinding knalde weer wegquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:51 schreef kensei het volgende:
Div ga eruit na deze race
gekke spanjaarden is easy cashen voor mij
je kan 'm ook via start online host job starten hequote:
goed tip ga ik nu doen thanksquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kan 'm ook via start online host job starten he
Ik ook niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |