Beter lezen dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hij zat er niet op. Althans, dat zegt hij nergens.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:41 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ja, zat er al op. Maar de motor stond uit.
Je kan die zin dubbel lezenquote:
Ja, klopt. TS moet uitsluitsel geven, maar die lijkt van de aardbodem verdwenen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan die zin dubbel lezenEr werd namelijk nog een vraag gesteld, 'Dan kan je stellen dat je proefrit is begonnen als jij er op (probeert) te stappen.'
Uit de OP. Lijkt me dus niet dat TS al op de motor zat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:06 schreef BlackRhino het volgende:
Ik struikelde ergens over en kwam zo tegen de motorfiets aan, die omviel en dus schade had.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:31 schreef joepvd het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat ik jou niet aansprakelijk stel voor mijn schade doordat ik struikelde over je rotzooi bij je motor.
Dat is dus afhankelijk van waar TS over struikelde.... als het zijn loszittende schoenveter was is het een andere zaak dan wanneer het een tuinslang van mijn bedrijf of het hondje van de buurvrouw was.quote:
TS kom er maar in.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uit de OP. Lijkt me dus niet dat TS al op de motor zat.
Veroorzaakt door of met een motorvoertuig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Motorfiets!
Maar was het niet zo dat een AVP geen schade aan motorvoertuigen dekt?
quote:
quote:
??quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar ben je nu precies over gestruikeld ts?
Hangt van het type moto af.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat voor motor hebben we het hier over?
Volgens mij moet je namelijk ook nog best je best doen wil je een motor zo maar even omduwen als hij op zijn standaard staat...
je hebt de proefrit niet gemaakt, daar kwam de schade ook niet vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:08 schreef BlackRhino het volgende:
Het wordt trouwens nog lastiger, want ik zou er een proefrit mee gaan maken, dus ik had een BOVAG proefritformulier ondertekend, waarop staat dat ik bij schade een eigen risico heb van 1000 euro. Maar de schade is dus niet gekomen tijdens het rijden.
de platen zaten er opquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:29 schreef Chinless het volgende:
Nja wat ik vreemd vind aan het verhaal.
TS struikelde en viel er tenenaan.
Maar TS zat er ook op toen het gebeurde.
Aangezien hij na meerdere verzoeken nog geen duidelijkheid of antwoorden geeft, lijkt het me toch anders dan Meneer zegt.
Dit ja. Vind het een vaag verhaal. 'Ergens over gestruikeld' is echt zo'n mega-alarmbel bij schademeldingen. Waarover dan? Hoe, wanneer, waarom? Stond er iets in die zaak niet goed? Lag er iets op de grond dat daar niet hoorde te liggen? Dan is de motorzaak wellicht nog zelf aansprakelijk. Vragen, vragen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:56 schreef CafeRoker het volgende:
Dit soort dingen worden, mits precies gebeurd zoals in de OP, gedekt door een AVP. Maar als verzekeraar zou ik bijzonder geinteresseerd zijn of het niet gebeurd was terwijl je op aan het stappen was voor de proefrit.
Stond hij nog in de showroom?
Peewee 80quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat voor motor hebben we het hier over?
Okay, en kun je misschien ook antwoord geven op de vraag die al tig keer gesteld is; waar struikelde je over?quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat deze TS alles uit zijn kleine peewee zuigt.
Inderdaad. Hij zal wel een foto van een motor hebben omgestoten schat ik zo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat deze TS alles uit zijn kleine peewee zuigt.
Zo'n klötermöter?quote:
quote:De PW80 is favoriet bij kinderen en ouders die gaan voor robuuste eenvoud en enorme betrouwbaarheid.
Met het 79 cc tweetaktblok kan de PW80 op elk terrein goed uit de voeten. De drieversnellingsbak geeft kinderen de mogelijkheid te leren schakelen zonder afgeleid te worden door de koppeling. Om soepel over ruig terrein te kunnen rijden heeft de PW80 soepele, lange veerwegen.
Daarbij wil elk kind dat later motorcrosser wil worden dolgraag een motor hebben die zo lijkt op onze YZ-modellen!
adviesprijs 1.849,00 ¤
(incl. BTW en BPM, excl. leges en kosten rijklaar maken. Prijs- en specificatiewijzigingen voorbehouden S.E. & O.)
Ow, zo eentje wil ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n klötermöter?
[ afbeelding ]
Die valt al om als je drie huizen verderop struikelt.
[..]
Wat is er mis met dat kind? Is toch juist schattig?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, zo eentje wil ikDe rechter. Niet de linker...
Ik bedoel overigens de motor. Het kind mogen ze houden. Als het een combi-aanbieding is, dan laat ik de motor ook aan me voorbij gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |