Hangt van het type moto af.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat voor motor hebben we het hier over?
Volgens mij moet je namelijk ook nog best je best doen wil je een motor zo maar even omduwen als hij op zijn standaard staat...
je hebt de proefrit niet gemaakt, daar kwam de schade ook niet vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:08 schreef BlackRhino het volgende:
Het wordt trouwens nog lastiger, want ik zou er een proefrit mee gaan maken, dus ik had een BOVAG proefritformulier ondertekend, waarop staat dat ik bij schade een eigen risico heb van 1000 euro. Maar de schade is dus niet gekomen tijdens het rijden.
de platen zaten er opquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:29 schreef Chinless het volgende:
Nja wat ik vreemd vind aan het verhaal.
TS struikelde en viel er tenenaan.
Maar TS zat er ook op toen het gebeurde.
Aangezien hij na meerdere verzoeken nog geen duidelijkheid of antwoorden geeft, lijkt het me toch anders dan Meneer zegt.
Dit ja. Vind het een vaag verhaal. 'Ergens over gestruikeld' is echt zo'n mega-alarmbel bij schademeldingen. Waarover dan? Hoe, wanneer, waarom? Stond er iets in die zaak niet goed? Lag er iets op de grond dat daar niet hoorde te liggen? Dan is de motorzaak wellicht nog zelf aansprakelijk. Vragen, vragen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:56 schreef CafeRoker het volgende:
Dit soort dingen worden, mits precies gebeurd zoals in de OP, gedekt door een AVP. Maar als verzekeraar zou ik bijzonder geinteresseerd zijn of het niet gebeurd was terwijl je op aan het stappen was voor de proefrit.
Stond hij nog in de showroom?
Peewee 80quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat voor motor hebben we het hier over?
Okay, en kun je misschien ook antwoord geven op de vraag die al tig keer gesteld is; waar struikelde je over?quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat deze TS alles uit zijn kleine peewee zuigt.
Inderdaad. Hij zal wel een foto van een motor hebben omgestoten schat ik zo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat deze TS alles uit zijn kleine peewee zuigt.
Zo'n klötermöter?quote:
quote:De PW80 is favoriet bij kinderen en ouders die gaan voor robuuste eenvoud en enorme betrouwbaarheid.
Met het 79 cc tweetaktblok kan de PW80 op elk terrein goed uit de voeten. De drieversnellingsbak geeft kinderen de mogelijkheid te leren schakelen zonder afgeleid te worden door de koppeling. Om soepel over ruig terrein te kunnen rijden heeft de PW80 soepele, lange veerwegen.
Daarbij wil elk kind dat later motorcrosser wil worden dolgraag een motor hebben die zo lijkt op onze YZ-modellen!
adviesprijs 1.849,00 ¤
(incl. BTW en BPM, excl. leges en kosten rijklaar maken. Prijs- en specificatiewijzigingen voorbehouden S.E. & O.)
Ow, zo eentje wil ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n klötermöter?
[ afbeelding ]
Die valt al om als je drie huizen verderop struikelt.
[..]
Wat is er mis met dat kind? Is toch juist schattig?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, zo eentje wil ikDe rechter. Niet de linker...
Ik bedoel overigens de motor. Het kind mogen ze houden. Als het een combi-aanbieding is, dan laat ik de motor ook aan me voorbij gaan
je kan het voor de zekerheid zelf vragenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:22 schreef r_one het volgende:
Ow enneh ... is er al gevraagd hoe en waarover TS gestruikeld is?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat kind? Is toch juist schattig?
Ik vind de 'motor' () weer drie keer niks dus misschien kunnen we dan een deal maken
Als je zelf het postuur en gewicht hebt van een olifant, kom je er nog wel aan. Dan is natuurlijk ook het frame krom als je er bovenop valt. Maar het frame zou dan ook bezwijken als je er zonder te struikelen op gaat zitten voor een proefrit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
1000 euro schade aan een Peewee omdat ie omvalt? Je lult TS, je lult hard.
Oeh! Vertel eens meer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:55 schreef hondashadow het volgende:
TS, het was niet toevallig een Tiger 1050? Die nu schade heeft aan topkuip, bellypan, knipperlicht, spiegel, stuurdopje, duo-step en de beugel van de kofferset?
Een pw80 is gemaakt om te kunnen vallen, die gaat echt niet stuk als TS erop valt. Een tiger 1050 klinkt geloofwaardigerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:28 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als je zelf het postuur en gewicht hebt van een olifant, kom je er nog wel aan. Dan is natuurlijk ook het frame krom als je er bovenop valt. Maar het frame zou dan ook bezwijken als je er zonder te struikelen op gaat zitten voor een proefrit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |