Ik zit nu net van die laffe nootjes weg te werken en daar schiet mijn neus al van openquote:
Ja, India en China zijn dan ook gigantisch en beide hebben meer inwoners als Europa. Dat zal dus best.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook meestal dingen eet uit een bepaalde regio. Maar ik vergeet steeds waar die vriendin van mij vandaan komtnet als indiaas eten, dat is in het zuiden van India ook pittiger dan in het noorden.
Mensen vragen ook heel vaak aan mij of ik mijn biologische ouders niet wil gaan zoeken...ik kom uit Bombay/Mumbai en ik heb niet eens een naam, een speld in een hooiberg is makkelijker te vinden, dat kun je nog systematisch aanpakken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, India en China zijn dan ook gigantisch en beide hebben meer inwoners als Europa. Dat zal dus best.
En je had je lengte al niet mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mensen vragen ook heel vaak aan mij of ik mijn biologische ouders niet wil gaan zoeken...ik kom uit Bombay/Mumbai en ik heb niet eens een naam, een speld in een hooiberg is makkelijker te vinden, dat kun je nog systematisch aanpakken.
Juist wel, dan zit ik dichter bij die speld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
En je had je lengte al niet mee.
Ow, dit wist ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mensen vragen ook heel vaak aan mij of ik mijn biologische ouders niet wil gaan zoeken...ik kom uit Bombay/Mumbai en ik heb niet eens een naam, een speld in een hooiberg is makkelijker te vinden, dat kun je nog systematisch aanpakken.
Welterustenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:54 schreef Drugshond het volgende:
Poging 2.... ik ga slapen en dromen over een laffe pizza
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar ik dacht lange tijd ook dat sp3c een neger was, terwijl hij slechts een halve neger is. Je leert veel op fok!
Big birdquote:
Dat is hoe het begint inderdaad. Brian en Stewiequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:58 schreef Karina het volgende:
Nu zit ik alweer Family Guy te kijken, zometeen ga ik het nog leuk vinden ook.
Jouw undercover-identiteit is Leo. En die zie ik juist van een goed bord zuurkoolstamppot met een grote rookworst genietenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:58 schreef Uccie het volgende:
[..]ja ik ben undercover...ik zie eruit alsof ik roti kan maken, maar stiekem maak ik zuurkoolstamppot.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jouw undercover-identiteit is Leo. En die zie ik juist van een goed bord zuurkoolstamppot met een grote rookworst genieten
Trustenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef Uccie het volgende:
Oeh al 1u ik ga maar eens slapen, morgen ga al vroeg op....nou ja vroeg, 8u voor zondag vind ik vroeg.
Fijne nacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |