Ah bahquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]ik sluit niets uit.
Ik ging daar met chinese eten, en die hadden kippenpootjes besteld...en dan bedoel ik ook pootjes...met van die teentjes eraan.
Vrouwen die niet wegklikken weten gewoon niet wat de woorden 'mod' en 'FOK!' betekenen. De meest geschikte vrouwen dus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
In zo'n profiel zou ik zetten: Mod op FOK!.
Alsof iemand dat gaat wegklikken.
Ja dat dacht ik ook...rare luiquote:
In Singapore.. kwam ik ze ook al tegen. Schijnt normaal te zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]ik sluit niets uit.
Ik ging daar met chinese eten, en die hadden kippenpootjes besteld...en dan bedoel ik ook pootjes...met van die teentjes eraan.
Waar Chinatown? Dat is in elke grote stad welquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn beste chinese maal heb ik ooit in Chinatown gegeten, maar dat was wel te danken aan mijn gezelschap die voor mij de minst pittige maaltijd uitkozen. Alle hapjes die ik van hun genomen heb waren echt veels te scherp, terwijl ik normaal wel een fan ben van pittig eten.
Los Angelesquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar Chinatown? Dat is in elke grote stad wel
Oh, ik vind chinees eigelijk nooit scherp. Het scherpste wat ik ooit gegeten heb is Laotiaans eten, dat sloeg echt nergens op. Ik proefde er niets meer van en ik eet best pittig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn beste chinese maal heb ik ooit in Chinatown gegeten, maar dat was wel te danken aan mijn gezelschap die voor mij de minst pittige maaltijd uitkozen. Alle hapjes die ik van hun genomen heb waren echt veels te scherp, terwijl ik normaal wel een fan ben van pittig eten.
Bij jou kun je wel lekker indiaas eten...hier heb ik eigenlijk nog maar 1 echt goed restaurant gevonden in de buurt.quote:
Er is hier inderdaad veel keus en vaak erg lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij jou kun je wel lekker indiaas eten...hier heb ik eigenlijk nog maar 1 echt goed restaurant gevonden in de buurt.
Heb je hier op de Zeedijk bijvoorbeeld. Van die vage tentjes met Peking-eenden in de etalage.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier in Rotterdam zitten chinese tenten waar het tussen het superpittige eten in LA en het slappe Nederlandse ' chinees' inzit. Daar zie je zowel veel Chinezen als Nederlanders zitten.
Ik denk dat ik ook meestal dingen eet uit een bepaalde regio. Maar ik vergeet steeds waar die vriendin van mij vandaan komtquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier in Rotterdam zitten chinese tenten waar het tussen het superpittige eten in LA inzit en het slappe Nederlandse ' chinees' inzit. Daar zie je zowel veel Chinezen als Nederlanders zitten.
Dat is ook niet leuk meer danquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
Het heetst wat ik ooit heb gegeten was bij de Kooning van Siam hier op de wallen (Thais). Het voorgerecht was soep. OK nadat ik die soep had gegeten was mijn mond soort van verlamd en de rest van het eten heb ik niet meer geproefd. Echt niet normaal.
Moet je maar niet zo tof willen doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
Het heetst wat ik ooit heb gegeten was bij de Kooning van Siam hier op de wallen (Thais). Het voorgerecht was soep. OK nadat ik die soep had gegeten was mijn mond soort van verlamd en de rest van het eten heb ik niet meer geproefd. Echt niet normaal.
Heb in Amsterdam 2x chinees gegeten met mijn zus. Zal volgende keer wel vragen hoe die tentjes heten, maar het was volgens mij op de Zeedijk. Was best lekker en vooral erg goedkoop. Kan me wel heinneren dat het er armoedig uitzag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je hier op de Zeedijk bijvoorbeeld. Van die vage tentjes met Peking-eenden in de etalage.
Ik wist het niet. Was met mijn werk. Mijn baas wilde grappig doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo tof willen doen.
Ja klopt het zijn van die keukentafeltjes met plastic kleedjes, het ziet er niet uit. Maar wel heel goed eten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb in Amsterdam 2x chinees gegeten met mijn zus. Zal volgende keer wel vragen hoe die tentjes heten, maar het was volgens mij op de Zeedijk. Was best lekker en vooral erg goedkoop. Kan me wel heinneren dat het er armoedig uitzag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |