Heel eerlijk gezegd? Een beetje matig. Ik wil weer weg maar voor Barcelona moest ik ook sparen dus duurt nog wel een tijdje.quote:
Balen! Hoop dat je flink wat kunt sparen de komende tijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd? Een beetje matig. Ik wil weer weg maar voor Barcelona moest ik ook sparen dus duurt nog wel een tijdje.
Ik bedoel het positief hoor.quote:
Mja, het zal niet snel gaan denk ik. Maar ik wil heel graag meer reizen. Ik vond het leuk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Balen! Hoop dat je flink wat kunt sparen de komende tijd
Uhuh.quote:
How come? Studeer je nog? Of veel vaste lastenquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, het zal niet snel gaan denk ik. Maar ik wil heel graag meer reizen. Ik vond het leuk.
[..]
Uhuh.!!!
Ik werk, maar op een nso dus weinig uren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
How come? Studeer je nog? Of veel vaste lasten
Dat is wel klotequote:Op zondag 13 oktober 2013 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk, maar op een nso dus weinig uren.
Geen mogelijkheid tot meer uren?quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk, maar op een nso dus weinig uren.
quote:
\quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid tot meer uren?
Is op dit moment misschien ook lastig.
Frustrerend zegquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
\
Nope ik heb al meer uren dan ze me eigenlijk kunnen geven
Yup, de Spaanse (vakantie) griep.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd? Een beetje matig. Ik wil weer weg maar voor Barcelona moest ik ook sparen dus duurt nog wel een tijdje.
Beter dat het zeikt van de regen dan dat het zeik regent.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:44 schreef Karina het volgende:
Goeiemiddag
Ik gooi er nog een Jericho in zometeen. Als ik al van plan was weg te gaan dan was dat plan nu de prullenbak in gegaan, het zeikt hier van de regen.
Dag kingtoppie,quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo liesje,
Naar welke winkel moet u heen?
Groetjes, kintoppie.
Zoiets.quote:
Lasagne, ik kook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Ik moet nog steeds naar de winkel. Ook geen idee wat ik wil eten vanavond.
Als het niet van dat zaadweer zou zijn zou ik het serieus overwegen. Maar helaas, mijn AH is net wat dichterbij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op een bord![]()
Ehh, somewhere in the north of this little town called Leiden.
Ik las Ranomi. Zal wel zijn omdat dat zo'n mooie vrouw is.quote:
Ja in mijn hoofd heet je soms zo. Alles goed met jou en de griek?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Fanneke?![]()
Ik ben al een hele FANN heur
Heb je niet wat restjes in huis? Of voorraad waarmee je altijd wel wat lekkers kan samenstellen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het niet van dat zaadweer zou zijn zou ik het serieus overwegen. Maar helaas, mijn AH is net wat dichterbij.
Ja, en hoe gaat het met jou? Heppie verkering?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd heet je soms zo. Alles goed met jou en de griek?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het niet van dat zaadweer zou zijn zou ik het serieus overwegen. Maar helaas, mijn AH is net wat dichterbij.
Oh dat heb ik toen gelijk uit gezet. Irritant man.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb gisteren mijn kwootalarm afgezet dus als ik wordt gekwoot merk ik daar niks meer van![]()
Lekker rustig
Ik word nooit gequote, ik heb nergens last vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik toen gelijk uit gezet. Irritant man.
Had ik veel eerder moeten doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik toen gelijk uit gezet. Irritant man.
Wel maar geen kattenvoer. En ik overleef het wel denk ik hoor, het is maar 200 meter ofzo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je niet wat restjes in huis? Of voorraad waarmee je altijd wel wat lekkers kan samenstellen?
Het gaat zijn gangetje. Ben op vakantie naar Barcelona geweest 2 weken terug. 4 nachten. Nee geen verkering of mannen in mijn leven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en hoe gaat het met jou? Heppie verkering?
Je bent nooit te oud om lasagne te eten Fann.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Loop je weer een blauwtje?![]()
Lies is toch te oud voor jou
In je eentje?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat zijn gangetje. Ben op vakantie naar Barcelona geweest 2 weken terug. 4 nachten. Nee geen verkering of mannen in mijn leven.
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om lasagne te eten Fann.
Ja was heel eng enzo, maar nu ben ik verslaafd en wil ik weer weg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In je eentje?Spannend
![]()
Geen verkering?OOk wel eens lekker rustig toch?
Zelfs het treinen-subforum heeft een SCquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Welke SC is dit. Nieuws???
ik wist niet eens dat die bestond geloof ik
Dat bedoelde ik ook eigenlijk niet zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Ook wel eens" suggereert dat ik altijd maar vriendjes heb enzo, dat is niet helemaal terecht.
treinen-subforum?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zelfs het treinen-subforum heeft een SC![]()
Denk dat deze van NSW een van de betere bezochte is. En kwalitatief hoogwaardig uiteraard.
Dat valt me van je tegen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
treinen-subforum?die ken ik helemaal niet
en nee ik hoef geen linkje
bedoel je deze ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zelfs het treinen-subforum heeft een SC![]()
Denk dat deze van NSW een van de betere bezochte is. En kwalitatief hoogwaardig uiteraard.
Op zich wel een logische combi toch: fok!-users en mensen die treinen spotten/ met treintjes spelen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
treinen-subforum?die ken ik helemaal niet
en nee ik hoef geen linkje
PTA idd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
bedoel je deze ?
PTA / Treinentopic #640: Hannover Consulting Fahrplan-Auskunfts-System
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Loop je weer een blauwtje?![]()
Lies is toch te oud voor jou
Als je niet zover weg had gewoond was ik een keer met je gaan stappenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Nou zo snel denk ik nou ook weer niet aan een date Fann.
Eerlijk gezegd wil ik dat ook helemaal niet, ik heb meer zin in wat gezelligheidGeeft wat minder druk en wat meer inhoud.
Amsterdam-Leiden is nou ook niet echt een wereldreis.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je niet zover weg had gewoond was ik een keer met je gaan stappen
Deze SC is al maanden/ jaren niet dagenlang dood geweest.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:10 schreef arjan1112 het volgende:
Deze SC is soms gewoon dagenlang dood
Die van POL loopt altijd wel
Kom niet haten. Pleintje, nuquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:10 schreef arjan1112 het volgende:
Deze SC is soms gewoon dagenlang dood
Die van POL loopt altijd wel
Dan zou ik wel een paraplu meenemen.quote:
Niet iedereen is zo populair als jij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb gisteren mijn kwootalarm afgezet dus als ik wordt gekwoot merk ik daar niks meer van![]()
Lekker rustig
In Amerika lachen ze je uit om deze woorden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik in de paradiso.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zag dat Socios ook weer gesignaleerd was.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En nu heb ik verdomme een treinentopic gelezen
Oeh! Socios!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zag dat Socios ook weer gesignaleerd was.
/nutteloos feitje
Ah, wat komt er bij de ovenfriet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zag dat Socios ook weer gesignaleerd was.
/nutteloos feitje
Ben je daar nou nog steeds niet mee klaar?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ben weer weg, Jericho stond even op pauze
Keb al een beetje getest van de lasagne, (paste niet in 1 ovenschaal)quote:
Nee ik kijk ook andere dingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds niet mee klaar?
Ik neem altijd meer gehakt en bladerdeeg en minder kaas dan het recept.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb al een beetje getest van de lasagne, (paste niet in 1 ovenschaal)
Iets teveel gehakt wel denk ik
En ik hou er wel van als die iets tomatiger is... Nu proeft de saus niet zo vol oid.
Ik denk dat er ruim 2x de hoeveelheid in zat qua gehakt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik neem altijd meer gehakt en bladerdeeg en minder kaas dan het recept.
Heb je dan niet in verhouding gewoon hetzelfde, alleen dan een grotere portie?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat er ruim 2x de hoeveelheid in zat qua gehakt.
Lasagne bladen heb ik ook altijd meer.. Minder vocht wel standaard.. Kaas vast ook meer dan normaal.
Haha, jij maakt gewoon 2x zoveel als het originele receptquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat er ruim 2x de hoeveelheid in zat qua gehakt.
Lasagne bladen heb ik ook altijd meer.. Minder vocht wel standaard.. Kaas vast ook meer dan normaal.
Zit ook saus bij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Heb je dan niet in verhouding gewoon hetzelfde, alleen dan een grotere portie?
zal vast wel ok zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef arjan1112 het volgende:
is kipdoner lekker
wist niet wat te nemen, dus toen nam ik die maar
Is wel lekker ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef arjan1112 het volgende:
is kipdoner lekker
wist niet wat te nemen, dus toen nam ik die maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |