Kom niet haten. Pleintje, nuquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:10 schreef arjan1112 het volgende:
Deze SC is soms gewoon dagenlang dood
Die van POL loopt altijd wel
Dan zou ik wel een paraplu meenemen.quote:
Niet iedereen is zo populair als jij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb gisteren mijn kwootalarm afgezet dus als ik wordt gekwoot merk ik daar niks meer van![]()
Lekker rustig
In Amerika lachen ze je uit om deze woorden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je niet zover weg had gewoond was ik een keer met je gaan stappen
Zaterdag ben ik in de paradiso.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je niet zover weg had gewoond was ik een keer met je gaan stappen
Nu je het zegt, ik zag dat Socios ook weer gesignaleerd was.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En nu heb ik verdomme een treinentopic gelezen
Oeh! Socios!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zag dat Socios ook weer gesignaleerd was.
/nutteloos feitje
Ah, wat komt er bij de ovenfriet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zag dat Socios ook weer gesignaleerd was.
/nutteloos feitje
Ben je daar nou nog steeds niet mee klaar?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ben weer weg, Jericho stond even op pauze
Keb al een beetje getest van de lasagne, (paste niet in 1 ovenschaal)quote:
Nee ik kijk ook andere dingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds niet mee klaar?
Ik neem altijd meer gehakt en bladerdeeg en minder kaas dan het recept.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb al een beetje getest van de lasagne, (paste niet in 1 ovenschaal)
Iets teveel gehakt wel denk ik
En ik hou er wel van als die iets tomatiger is... Nu proeft de saus niet zo vol oid.
Ik denk dat er ruim 2x de hoeveelheid in zat qua gehakt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik neem altijd meer gehakt en bladerdeeg en minder kaas dan het recept.
Heb je dan niet in verhouding gewoon hetzelfde, alleen dan een grotere portie?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat er ruim 2x de hoeveelheid in zat qua gehakt.
Lasagne bladen heb ik ook altijd meer.. Minder vocht wel standaard.. Kaas vast ook meer dan normaal.
Haha, jij maakt gewoon 2x zoveel als het originele receptquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat er ruim 2x de hoeveelheid in zat qua gehakt.
Lasagne bladen heb ik ook altijd meer.. Minder vocht wel standaard.. Kaas vast ook meer dan normaal.
Zit ook saus bij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Heb je dan niet in verhouding gewoon hetzelfde, alleen dan een grotere portie?
zal vast wel ok zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef arjan1112 het volgende:
is kipdoner lekker
wist niet wat te nemen, dus toen nam ik die maar
Is wel lekker ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef arjan1112 het volgende:
is kipdoner lekker
wist niet wat te nemen, dus toen nam ik die maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |