Ikke? Ik haal niks.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gebrokenglas, waarom ben je zo gebrand om de FOK!stok helemaal uit Coevorden te halen
Zit er zelfs al inquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:10 schreef Maringo het volgende:
Ik zie dat de Arriva trein al klaar staat op Zwolle.
Wut? Maar je zit in de trein naar Coevorden toch?quote:
nattekat heeft een dagretourtje gekocht voor dit ...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wut? Maar je zit in de trein naar Coevorden toch?
Geoefend met streetview: Rechtsaf, dan nog een keer rechts het spoor over, op de rotonde links en dan rechts het pad volgen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
heb je een kaartje uitgeprint waar hij ligt en hoe je er komt?
Oh jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nattekat heeft een dagretourtje gekocht voor dit ...
Het geeft een mooie verplaatsing want nu komt de stok ergens bij Leiden.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geoefend met streetview: Rechtsaf, dan nog een keer rechts het spoor over, op de rotonde links en dan rechts het pad volgen.
Ah, hij g gaat niet verder dan Marienburg. Snap het al.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
dit moet het zijn:
13:20 + Zwolle Mariënberg Sneltrein (Arriva)
13:30 + Dalfsen
13:38 + Ommen
13:45 + Mariënberg
13:50 + Hardenberg
13:59 + Coevorden spoor 1
jah. maar na een paar weken komt ie vast wel weer in de buurt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dus als ik de FOK!stok wil halen moet ik hierna naar Leiden
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jah. maar na een paar weken komt ie vast wel weer in de buurt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Het bereik hier is verschrikkelijk...
Nee joh zo lang hoef je niet te wachtenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh, ik haal hem volgend jaar Juni wel op, als ik mijn rijbewijs heb behaald
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:37 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nee joh zo lang hoef je niet te wachtenIk fiets vast voor die tijd nog wel van Den Haag naar Veendam en leg die stok wel in Klazienaveen neer
Kan ook aan je provider liggen. Heeft niet per definitie met de locatie te maken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Het bereik hier is verschrikkelijk...
Hij gaat nu wel door een zeer bosrijk gebied waar waarschijnlijk niet zo veel masten staan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook aan je provider liggen. Heeft niet per definitie met de locatie te maken.
Dan ben je al in het schone Drentsche land ofniet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Het begint steeds spannender te worden, nog 20 minuten.
Hij nadert nu Marienberg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan ben je al in het schone Drentsche land ofniet?
Da's nog Overijsselquote:
Emmen ligt ook vlakbij Berlijnquote:
Hij is maar 6km van de Duitse grens af.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Emmen ligt ook vlakbij Berlijn
Ik woon maar 2.5km van Duitsland afquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij is maar 6km van de Duitse grens af.
Defineer: Bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef Unites het volgende:
Waarom komt die verdoemde stok nooit eens een keer bij mij in de buurt? Dan kan ik ook een keer meedoen!!
Gemeente Moerdijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Defineer: Bij mij in de buurt
Dat denk ik ook al de hele tijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef Unites het volgende:
Waarom komt die verdoemde stok nooit eens een keer bij mij in de buurt? Dan kan ik ook een keer meedoen!!
Een berichtje op FOK! plaatsen tijdens het sprinten is ook vrij lastig hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Het bereik is wat mager heb ik de indruk - de updates blijven uit.
Heb nog 17 minuten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:12 schreef BELASTING het volgende:
Rennen, je trein is bijna in Emmen.
ik wou net zeggen, ik heb hem eerder dit jaar daar weggevist.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:46 schreef Unites het volgende:
[..]
Gemeente Moerdijk.
Ja, daar is dat ding al een keer geweest, maar Moerdijk is nog steeds best ver vanaf mij.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben blij dat die stok er nog ligt en de reis niet vergeefs is gebleken.
Ik vind het erg gaaf dat hij die afstand aflegt om alleen de stok te halen! Ik had het denk ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben blij dat die stok er nog ligt en de reis niet vergeefs is gebleken.
quote:Een Nattekat doen: Met een dagretour per trein het land doorkruisen met liveverslag in het topic.
Hee, die doe ik in de OP.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:20 schreef Maringo het volgende:
en Nattekat doen: Met een dagretour per trein het land doorkruisen met liveverslag in het topic.
Sowieso. Deze mag van mij in de OP.quote:
QFTquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:19 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik vind het erg gaaf dat hij die afstand aflegt om alleen de stok te halen! Ik had het denk ik niet gedaan.
Beter om deze link te gebruiken denk ik. Hier begint het echt.quote:
1 | http://forum.fok.nl/topic/2023915/6/50#132079337 |
aangepast.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Beter om deze link te gebruiken denk ik. Hier begint het echt.
[ code verwijderd ]
Hij heeft de stok al en is volgens mij al onderweg naar huis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:29 schreef BELASTING het volgende:
Trein bijna in Coevorden. Ben je al op het station, Nattekat?
Al 10 minutenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:29 schreef BELASTING het volgende:
Trein bijna in Coevorden. Ben je al op het station, Nattekat?
Weet ik, maar anders moet hij een half uur wachtenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij heeft de stok al en is volgens mij al onderweg naar huis.
Oh, ja, ik interpreteerde het verkeerd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Weet ik, maar anders moet hij een half uur wachten
Was hij ook al toen hij in Amstelveen lag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vies sinds ik hem in Valkenburg heb gedumpt.
Nu al?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Was hij ook al toen hij in Amstelveen lag.
Tijd voor een nieuwe ronde, en een nieuwe stok perhaps?
Dat ze hem moeten laten liggen, anders komt de Fok!Knokploeg op ze af.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat staat er voor info's op voor niet FOK!kers
Ik ga nu direct naar de locatie die ik in gedachten had. Noordwijkerhout niet, daar wil ik hem juist ophalen indien mogelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ga je nu gewoon terug naar Leiden, en morgen een plekkie verzinnen?
Verwijzing naar deze topic reeks, dat het een spelletje is en of de vinder de stok gewoon wil laten liggen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Aardig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nu al?
Gewoon iemand een nieuw kaartje erop plakken als ie teveel is doorgelopen.
Is het nog leesbaar, Nattekat?
Vergeet het biggetjesleger o.l.v. Sgt. Porkbeans nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat ze hem moeten laten liggen, anders komt de Fok!Knokploeg op ze af.
Goed dat je dta laatste zegt, dan zal ik kijken of ik hem daar es kan neer leggen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu direct naar de locatie die ik in gedachten had. Noordwijkerhout niet, daar wil ik hem juist ophalen indien mogelijk
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:INFO VOOR NIET FOKKERS
Bent u een ambtenaar van de gemeente en heeft u de neiging deze stok te verwijderen?
Bedenkt u dan dat u een leuk spel de prullenbak in werpt.
Niemand zit deze stok dwars, dus laat lekker liggen. Hij is namelijk binnen een week weer weg.
Heeft u toch nog vragen? U kunt ons bereiken op <email>
Wehehe leuke tekstquote:
En een flinke aanslag op je databundel zeker?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb in dit topic mijn 5000e post gemaakt
38mbquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een flinke aanslag op je databundel zeker?
Kun je 'm niet in Baarn neerleggen? Dan verplaats ik 'm vandaag nogquote:
Wat vinden ze in de trein van de FOK!stok?quote:
Hij ligt gewoon naast me op de stoel. Ik werd wel raar aangekeken toen ik naar het station liepquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat vinden ze in de trein van de FOK!stok?
Dat zal bestquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ligt gewoon naast me op de stoel. Ik werd wel raar aangekeken toen ik naar het station liep
Volgens Kubus bestaat die niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Zit nu in trein 4226 naar Den Haag indien iemand nog geïnteresseerd is
4226? Niet 12752? Ik zal wel iets verkeerd doen met die site ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Zit nu in trein 4226 naar Den Haag indien iemand nog geïnteresseerd is
Of 750 als ie nu al bij Almere is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:21 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
4226? Niet 12752? Ik zal wel iets verkeerd doen met die site ofzo
Ik denk niet dat hij zó snel is. Volgens mij is hij Dronten pas voorbij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of 750 als ie nu al bij Almere is.
Ohja, dan had ie om 14.45 al op Zwolle moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zó snel is. Volgens mij is hij Dronten pas voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |