Mooi, zou me veel ellende geven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets daarover bij 'storingen' of bij 'werkzaamheden'. Of het is nog niet bijgewerkt.
Wel deze :quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, zou me veel ellende geven.
quote:Zaterdag 12 oktober de gehele dag en zondag 13 oktober na 18.00 uur
er rijden geen Intercity's tussen Amsterdam Centraal en Almere/Lelystad en tussen Amsterdam Centraal en Hilversum/Amersfoort; er rijden wel Sprinters tussen Amsterdam Centraal en Weesp/Almere/Hilversum
doorgaande reizigers tussen Amsterdam Centraal en Almere en tussen Amsterdam Centraal en Hilversum reizen om via Duivendrecht
Ja. of je moet al omreizen via Utrecht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, zou me veel ellende geven.
Ja maar hij gaat via schiphol en niet via Adam CS.quote:
Ja inderdaad... ik ging er automatisch vanuitdat je langs Adam Cs kwam als je vanuit Almere komt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat via schiphol en niet via Adam CS.
Ik dacht ook eerst van dat geeft problemen.
spoor 15quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:10 schreef Maringo het volgende:
Ik zie dat de Arriva trein al klaar staat op Zwolle.
Ikke? Ik haal niks.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gebrokenglas, waarom ben je zo gebrand om de FOK!stok helemaal uit Coevorden te halen
Zit er zelfs al inquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:10 schreef Maringo het volgende:
Ik zie dat de Arriva trein al klaar staat op Zwolle.
Wut? Maar je zit in de trein naar Coevorden toch?quote:
nattekat heeft een dagretourtje gekocht voor dit ...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wut? Maar je zit in de trein naar Coevorden toch?
Geoefend met streetview: Rechtsaf, dan nog een keer rechts het spoor over, op de rotonde links en dan rechts het pad volgen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
heb je een kaartje uitgeprint waar hij ligt en hoe je er komt?
Oh jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nattekat heeft een dagretourtje gekocht voor dit ...
Het geeft een mooie verplaatsing want nu komt de stok ergens bij Leiden.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geoefend met streetview: Rechtsaf, dan nog een keer rechts het spoor over, op de rotonde links en dan rechts het pad volgen.
Ah, hij g gaat niet verder dan Marienburg. Snap het al.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
dit moet het zijn:
13:20 + Zwolle Mariënberg Sneltrein (Arriva)
13:30 + Dalfsen
13:38 + Ommen
13:45 + Mariënberg
13:50 + Hardenberg
13:59 + Coevorden spoor 1
jah. maar na een paar weken komt ie vast wel weer in de buurt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dus als ik de FOK!stok wil halen moet ik hierna naar Leiden
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jah. maar na een paar weken komt ie vast wel weer in de buurt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Het bereik hier is verschrikkelijk...
Nee joh zo lang hoef je niet te wachtenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh, ik haal hem volgend jaar Juni wel op, als ik mijn rijbewijs heb behaald
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:37 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nee joh zo lang hoef je niet te wachtenIk fiets vast voor die tijd nog wel van Den Haag naar Veendam en leg die stok wel in Klazienaveen neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |