Dan ben je al in het schone Drentsche land ofniet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Het begint steeds spannender te worden, nog 20 minuten.
Hij nadert nu Marienberg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan ben je al in het schone Drentsche land ofniet?
Da's nog Overijsselquote:
Emmen ligt ook vlakbij Berlijnquote:
Hij is maar 6km van de Duitse grens af.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Emmen ligt ook vlakbij Berlijn
Ik woon maar 2.5km van Duitsland afquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij is maar 6km van de Duitse grens af.
Defineer: Bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef Unites het volgende:
Waarom komt die verdoemde stok nooit eens een keer bij mij in de buurt? Dan kan ik ook een keer meedoen!!
Gemeente Moerdijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Defineer: Bij mij in de buurt
Dat denk ik ook al de hele tijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef Unites het volgende:
Waarom komt die verdoemde stok nooit eens een keer bij mij in de buurt? Dan kan ik ook een keer meedoen!!
Een berichtje op FOK! plaatsen tijdens het sprinten is ook vrij lastig hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Het bereik is wat mager heb ik de indruk - de updates blijven uit.
Heb nog 17 minuten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:12 schreef BELASTING het volgende:
Rennen, je trein is bijna in Emmen.
ik wou net zeggen, ik heb hem eerder dit jaar daar weggevist.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:46 schreef Unites het volgende:
[..]
Gemeente Moerdijk.
Ja, daar is dat ding al een keer geweest, maar Moerdijk is nog steeds best ver vanaf mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |