Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben blij dat die stok er nog ligt en de reis niet vergeefs is gebleken.
Ik vind het erg gaaf dat hij die afstand aflegt om alleen de stok te halen! Ik had het denk ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben blij dat die stok er nog ligt en de reis niet vergeefs is gebleken.
quote:Een Nattekat doen: Met een dagretour per trein het land doorkruisen met liveverslag in het topic.
Hee, die doe ik in de OP.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:20 schreef Maringo het volgende:
en Nattekat doen: Met een dagretour per trein het land doorkruisen met liveverslag in het topic.
Sowieso. Deze mag van mij in de OP.quote:
QFTquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:19 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik vind het erg gaaf dat hij die afstand aflegt om alleen de stok te halen! Ik had het denk ik niet gedaan.
toegevoegd....quote:
Beter om deze link te gebruiken denk ik. Hier begint het echt.quote:
1 | http://forum.fok.nl/topic/2023915/6/50#132079337 |
aangepast.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Beter om deze link te gebruiken denk ik. Hier begint het echt.
[ code verwijderd ]
Hij heeft de stok al en is volgens mij al onderweg naar huis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:29 schreef BELASTING het volgende:
Trein bijna in Coevorden. Ben je al op het station, Nattekat?
Al 10 minutenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:29 schreef BELASTING het volgende:
Trein bijna in Coevorden. Ben je al op het station, Nattekat?
Weet ik, maar anders moet hij een half uur wachtenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij heeft de stok al en is volgens mij al onderweg naar huis.
Snel gedaan, dat ophalen.quote:
Oh, ja, ik interpreteerde het verkeerd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Weet ik, maar anders moet hij een half uur wachten
Was hij ook al toen hij in Amstelveen lag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vies sinds ik hem in Valkenburg heb gedumpt.
Nu al?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Was hij ook al toen hij in Amstelveen lag.
Tijd voor een nieuwe ronde, en een nieuwe stok perhaps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |