Dank je, het was erg lekker!quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Ben zo ziek als een hond krijg je dit soort plaatjes.
Ik ga weer even liggen.
Ik vind alle soorten spek lekker ....yum yum yum!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Nee niet dat spek. Deze:
[ afbeelding ]
Zuurkoolspek, maar dan is het nog 'spekkiger'. Minder vlees.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Ik ga weer even liggen.
Ik kan geen plaatje vinden van wat ik echt bedoelde. Dik spek, beetje blubberig en maar een heel dun laagje vlees eronder. Daar zaten dan van die haartjes op soms.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind alle soorten spek lekker ....yum yum yum!
Ja ik ken hetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan geen plaatje vinden van wat ik echt bedoelde. Dik spek, beetje blubberig en maar een heel dun laagje vlees eronder. Daar zaten dan van die haartjes op soms.
Haha ja ik ben er dol op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat maakte mijn moeder dus altijd voor bij de zuurkool, ik vond het zoooo vies.
Het vlees vind ik wel lekker. Volgens mij was dat gepekeld inderdaad want het smaakte behoorlijk zout.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haha ja ik ben er dol op.
Maar ik ga volgende week hamschijf bestellen bij de slager en daar zuurkoolschotel meemaken, dat is zeg maar het vleesdeel van spek, dus zonder de vetjes. Is alleen niet gepekeld.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, aardappelen staan op...stamppot andijviemet een speklapje!
Andijviestamppotquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker andijviestamppot, alleen de speklapjes lust ik niet
Boerenkool vind ik dan weer niets aan...oh en spruitjes eet ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:18 schreef Latert het volgende:
[..]
[..]
Andijviestampot![]()
Spruitjesstampot![]()
Stampotten![]()
Alleen boerenkool met rookworst vind ik goed te doen.
Nou... ik had net mezelf verbeterdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Boerenkool vind ik dan weer niets aan...oh en spruitjes eet ik ook niet.
Spruitjes en erwtensoep, dat waren de enige twee dingen die ik niet hoefde te eten als kind, dan maakte mams iets anders voor me.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou... ik had net mezelf verbeterd![]()
Spruitjes eet ik wel gewoon los, maar niet in een stamppot.
Bij mij is het vooral een stamppot aversie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spruitjes en erwtensoep, dat waren de enige twee dingen die ik niet hoefde te eten als kind, dan maakte mams iets anders voor me.
Dat is ook gewoon de smerigheid zelve.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Ik moest alles eten. Maar er was 1 ding wat ik ECHT niet wegkreeg, tuinbonende rest kon ik nog wel kokhalsend doorslikken.
Ik ben ook al twee dagen aan de schijterij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Ik ga weer even liggen.
Geen pics.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben ook al twee dagen aan de schijterij.
Jij ook beterschap Temmiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben ook al twee dagen aan de schijterij.
Oh tuinbonen vind ik ook alleen maar lekker met een stuk spek en aspergesaus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Ik moest alles eten. Maar er was 1 ding wat ik ECHT niet wegkreeg, tuinbonende rest kon ik nog wel kokhalsend doorslikken.
Gewoon met je kont over het balkon hangen en laten lopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Ja kan me voorstellen. 100x per dag naar de plee rennen is geen pretje.
Als de buren lekker in de tuin liggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Gewoon met je kont over het balkon hangen en laten lopen.
Ja ze lagen vandaag in de tuin, in de regenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als de buren lekker in de tuin liggen.
Nou, ik ga nu lekker friet eten. Maar zonder satésaus...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Ja lekker jongen, nu word ik zowat ook nog misselijk.
Dankuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Speciaal voor Latert, pic van mijn drogende jas:
[ afbeelding ]
Die heb ik wel voor je.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou, ik ga nu lekker friet eten. Maar zonder satésaus...
Merci, ook namens Specularium.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:34 schreef Disana het volgende:
Beterschapswensen voor de ziekenboeg hier.
Je zult het wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:39 schreef Peunage het volgende:
Ik heb net m'n teen gestoten, net zo iets
Niet slecht. Na twee dagen laffe beschuitjes ziet dit er aanlokkelijk uit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:31 schreef Kentoet het volgende:
Beterschap jongens. Tapas de oreja voor jullie, soms met haartjes:
[ afbeelding ]
Als je dit verdraagt ben je genezen, het zijn varkensoren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet slecht. Na twee dagen laffe beschuitjes ziet dit er aanlokkelijk uit.
Ik moest lachenquote:
Aha! wat voor gehakt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gehaktballen. Pasta van gisteren. Groente.
Ik shoarma. Varkens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gehaktballen. Pasta van gisteren. Groente.
Eerst nog blote rugbyspelers bij DWDDquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
Pure aids weer bij DWDD, gelukkig zo Louis vs Hansie.
Hmmm, geen half om half? heeft wel meer smaak maar mijn voorkeur gaat ook uit naar louter rund.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het niet gemaakt. Rundergehakt denk ik?
Als ik gehaktballetjes maak, doe ik wel regelmatig HOH, maar in gerechten rund, anders is het zo vet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, geen half om half? heeft wel meer smaak maar mijn voorkeur gaat ook uit naar louter rund.
Hansie is nu dus het is kiezen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik wacht op de blote mannen. daarna mag Hansie.
Even zappen dan maar. Toren C is sowieso niet leuk als die nu komen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hansie is nu dus het is kiezen.
Nee, want varkens toch. Maar sowieso rundquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, geen half om half? heeft wel meer smaak maar mijn voorkeur gaat ook uit naar louter rund.
Zelfs als je ziek bent laat je mj niet met rustquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Waarom geeft de Peun nou geen antwoord?
Hangbillen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die rugbyrekels![]()
Al waren het niet echt de knapsten zag ik.
Er zitten zo te zien ook al voormalig-rugbyspelers bij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die rugbyrekels![]()
Al waren het niet echt de knapsten zag ik.
Mij leken ze ook wat oud. Maar rugbyspelers zijn dacht ik sowieso altijd wel iets ouder dan bijvoorbeeld voetballers.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zitten zo te zien ook al voormalig-rugbyspelers bij.
Ja de houdbaarheid is wel wat langer....oh het gay-team daarom zaten ze zo te loeren naar Marc-Marie .quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij leken ze ook wat oud. Maar rugbyspelers zijn dacht ik sowieso altijd wel iets ouder dan bijvoorbeeld voetballers.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Er zit er eentje bij die heeft 10x zoveel tiet als ik
Welke atleten zijn niet ouder dan voetballers?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij leken ze ook wat oud. Maar rugbyspelers zijn dacht ik sowieso altijd wel iets ouder dan bijvoorbeeld voetballers.
Het schijnt sinds ergens jaren 70 niet zo koud is geweest op 11 oktober.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel erg koud, zelfs met een dikke trui aan.
Alhoewel dat ook komt omdat ik niet meer gegeten heb sinds half één.
Oh tennissers, turners, maar rugbyers zijn meestal wel een STUK ouder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke atleten zijn niet ouder dan voetballers?
Het is echt erg, maar na het eten wel een stuk minder erg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het schijnt sinds ergens jaren 70 niet zo koud is geweest op 11 oktober.
Tenissers allicht, maar Turners?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh tennissers, turners, maar rugbyers zijn meestal wel een STUK ouder.
Wat speelt er ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Goed, drinken pakken en dan voetballen kijken
TUrners beginnen al heel jong he?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tenissers allicht, maar Turners?
Ja in de ''sier'' tak misschien maar ala epke / yuri?
Dat smaakt nu wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is echt erg, maar na het eten wel een stuk minder erg.
Zo lekker aan de warme koffie.
Krijg er ook een kersenflap bij hoor ik zojuistquote:
De appelvariant vind ik lekkerder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg er ook een kersenflap bij hoor ik zojuist
Ja geen idee, nog ooit eerder gegetenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
De appelvariant vind ik lekkerder.
Oe lekker. Beetje warm maken, smullen maar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg er ook een kersenflap bij hoor ik zojuist
Of de bananenvariant.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, nog ooit eerder gegeten
latersquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:39 schreef Uccie het volgende:
Koffie, flappen en effe bankhangen...tot later!!
Tot laterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:39 schreef Uccie het volgende:
Koffie, flappen en effe bankhangen...tot later!!
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Goal jongensmaar dat zagen jullie zelf ook wel.
Doe jij ook mee in die nieuwe serie van wat is het... Patty brard?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Klinkt niet erg lekker![]()
Oe ik zapte en zie Epke. Dat is wel lekker.
Patricia Paay, ik weet wat je bedoelt, maar nee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe jij ook mee in die nieuwe serie van wat is het... Patty brard?
Nee die ander... Hoe heet ze....
Die zin kwam een beetje ordinair op mij overquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Patricia Paay, ik weet wat je bedoelt, maar nee.
Hij lijdt wel aan het Marokkaans-accent syndroom. Hebben trouwens meer Nederlandse voetballers last van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
Robin van Persie is gewoon een hete boy.
Had ik toch verteld dat ik een lege account had? Met een fake naam ook zelfs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
En jij hier de hele tijd volhouden dat je geen FB hebt.
Corrie zeker.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik toch verteld dat ik een lege account had? Met een fake naam ook zelfs.
Hehe nee ik weet het niet eens precies meer. Maar wel een tip voor mezelf voor een eventuele volgende keer: eerst een extra emailaccount aanmaken, die ik verder niet gebruik. Dan heb ik ook geen last van die mailtjes.quote:
quote:
Ik heb me ooit aangemeld bij Kamernet en daar een aparte map voor aangemaakt. Maar ik heb daar vervolgens nooit meer iets mee gedaan, dus nu staan daar ondertussen 19564 ongelezen mails in. Zal ik die gaan lezen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
Ik heb 156 mails, zal ik ze lezen?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb me ooit aangemeld bij Kamernet en daar een aparte map voor aangemaakt. Maar ik heb daar vervolgens nooit meer iets meegedaan, dus nu staan daar ondertussen 19564 ongelezen mails in. Zal ik die gaan lezen?
Hahahaha ik wil net zeggen, hij weet niet wie Nigel de Jong isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
Ruzie maken met Nigel.
Is die kerel levensmoe ofzo?
Word jij ook nat van Badr?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Niks mis met assertieve agressieve mannen.
Ja, dat bedoel ik juistquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ER is een verschil tussen agressief en assertief he?
Ja ik zit tussendoor voetballen te kijken dus ik zag je streepje niet meteenquote:
Dus jouw potentiele man moet niet alles doen wat jij zegt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat gaat me te ver, bijtertjes. Maar een beetje pit mag wel, niet van die watjes die alles doen wat hun vrouw zegt
Nou nee dan is het een watje, maar andersom zal ik ook niet alles doen wat HIJ zegt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dus jouw potentiele man moet niet alles doen wat jij zegt?
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef Peunage het volgende:
Dan kijk je even 10 minuten niet. Weer 2 doelpunten.
Dus als jij zegt 'doe de afwas', moet hij gewoon nee zeggen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee dan is het een watje, maar andersom zal ik ook niet alles doen wat HIJ zegt.
Ik heb nog meer van die goeie verhalen. Ik kijk nu al 20 minuten wel. 1 doelpunt.quote:
Ik zou dat nooit zeggen manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dus als jij zegt 'doe de afwas', moet hij gewoon nee zeggen?
Ik zou hier niet te lang op doorgaan, dan krijg je hetzelfde als het "leuk of leukleuk" verhaal, of dat gezeik met doelen en ambities. Uiteindelijk klopt er gewoon geen fuck meer vanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dus als jij zegt 'doe de afwas', moet hij gewoon nee zeggen?
Kijk Corrie stoer doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat gaat me te ver, bijtertjes. Maar een beetje pit mag wel, niet van die watjes die alles doen wat hun vrouw zegt
Dan. Stoerder dan ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die man moet dus nog NET even stoerder zijn als ik
Ik ook niet, die is zielloos.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Peunage het volgende:
Ik snap het al niet meer.
Ik weet alleen dat ik nu niet de keeper van Hongarije wil zijn.
Ik dacht even dat je bedoelde dat je op zoek was naar iemand die net zo tegen je in gaat als speculariumquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die man moet dus nog NET even stoerder zijn dan ik
Niet iemand die ja en amen zegt in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat je op zoek was naar iemand die net zo tegen je in gaat als specularium
Je hebt het dus best wel naar je zin in NWS SCquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet iemand die ja en amen zegt in ieder geval.
En goal
Ja hoor al word ik af en toe een beetje boosquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Je hebt het dus best wel naar je zin in NWS SC
Het is ook bijna afgelopen, paar minuutjes nog.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
nou dan ga ik niet kijken, ik hoor het wel als het WK eindelijk begint
Oh word je echt boos?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor al word ik af en toe een beetje boosBeter dan dan lieve gedoe.
Nee daar hou ik ook niet van, dan heb je zo'n deurmatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet iemand die ja en amen zegt in ieder geval.
En goal
dat doe ik iedere keer maa rjij gaat steeds ff drinken halenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Oh als jij nou bij het sjoelen je shirt uittrekt sp3c
Damn waarschuw de volgende keer dan even voordat je het doet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doe ik iedere keer maa rjij gaat steeds ff drinken halen
Ze wil graag een man die, wanneer zij nee zegt, die gare badjas zo in twee scheurt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat je op zoek was naar iemand die net zo tegen je in gaat als specularium
ja nog wel ff vrees ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me nog heel lang achtervolgen he?
nee niet kapotmaken! Nu hebben ze die dingen vast niet meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze wil graag een man die, wanneer zij nee zegt, die gare badjas zo in twee scheurt.
niet mijn bier mag ik hopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Volgende keer gooi ik gewoon een hele liter bier over je heen
Klopt twee weken terug was het een zwart truitje met knoopjes. Afgelopen maandag een truitje met v-hals.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nog wel ff vrees ik
het erge is dat ik niet meer kan herinneren wat je maandag aanhad
2 weken geleden was het iets zwarts met witte knoopjes denk ik
maar dat chinese ding weet ik nog wel
Dit nog precies weten,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt twee weken terug was het een zwart truitje met knoopjes. Afgelopen maandag een truitje met v-hals.
Ik begrijp nog steeds niet wat er mis mee was. Maar goed, nu is het toch te koud ervoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
Het ging ook een half uur over dat Chinese tapijt.
Vandaar dat iedereen het heeft onthouden.
quote:hahaha toch maar wat zwarts aangetrokken haha!'
corrie
Het was niet helemaal zwart, stonden letters op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
dat met dat zwarte weet ik nog omdat ik dacht
[..]
en er zaten tetters in maar die kan ik me ook niet voor de geest halenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was niet helemaal zwart, stonden letters op.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
en er zaten tetters in maar die kan ik me ook niet voor de geest halen
gewoon zwart met witte knoopjes en niet zo moeilijk doen
Gewoon een wonderbra aanschaffenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]toch maar een push-up kopen dan want zo schiet het niet op.
Ja zo kun je het ook zeggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
Louis is echt een razende voeglul.
Of van die kipfileetjes die je in je BH moet stoppen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon een wonderbra aanschaffen
Is dat van dat siliconen-achtige spul?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Of van die kipfileetjes die je in je BH moet stoppen.
Ik denk het ja. Nooit in het 'echt' gezien. Maar zo ziet het er wel uit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat van dat siliconen-achtige spul?
Wat is daar mooi aan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
Wel mooi dat bij het begin van de wedstrijd het stadion half leeg was door de verkeerschaos die was ontstaan omdat Geer een concert gaf even verderop.
Het is daar altijd een chaos als er ook maar IETS is. A10 stond ook stil las ik. Die afrit is echt kut.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
Wel mooi dat bij het begin van de wedstrijd het stadion half leeg was door de verkeerschaos die was ontstaan omdat Geer een concert gaf even verderop.
Okee, ja ik had ooit een vriendinnetje die dat droeg. Lijkt me niet fijn zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Nooit in het 'echt' gezien. Maar zo ziet het er wel uit.
Nee een opera van apengeluiden, ofwel aperaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]Oh moet dat nou. Ik neem aan dat je opera bedoelt?
godverdommequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee een opera van apengeluiden, ofwel apera
Ah schattig, die kleine versie.quote:
Je trekt een fles open dus?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog wat drinken pakken, anders trek ik het niet.
niet te tof hequote:
*Oeh oeh oeh oeh oeh oeh oeh oeh!*quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga slapen
Ga niet wachten op de apera.
Ik ook, apies kijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Ik ga niet slapen, ik ga die ontzettend goeie line up van Jeroen en Paul kijken.
Feboquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Op dat grote plein zitten zelfs 2 Febo's![]()
[ afbeelding ]
Kijk dat ook wel graag als ik in NL benquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
P&W moet eigenlijk eerder beginnen, nu heb ik mijn gedachten er niet meer bij
Ja die worden daar 3 uur warmgehouden, worden ze lekker zompig van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Bij die Febo II hebben ze hele lekkere broodjes
Nee man bij deze maken ze ze waar je bij staat. Gewoon broodje kaas en zo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja die worden daar 3 uur warmgehouden, worden ze lekker zompig van.
Ik heb zin in van die shoarma burgersquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
SpeciaaltjeMaar ik heb nu geen zin meer om te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |