Dank je, het was erg lekker!quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Ben zo ziek als een hond krijg je dit soort plaatjes.
Ik ga weer even liggen.
Ik vind alle soorten spek lekker ....yum yum yum!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Nee niet dat spek. Deze:
[ afbeelding ]
Zuurkoolspek, maar dan is het nog 'spekkiger'. Minder vlees.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Ik ga weer even liggen.
Ik kan geen plaatje vinden van wat ik echt bedoelde. Dik spek, beetje blubberig en maar een heel dun laagje vlees eronder. Daar zaten dan van die haartjes op soms.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind alle soorten spek lekker ....yum yum yum!
Ja ik ken hetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan geen plaatje vinden van wat ik echt bedoelde. Dik spek, beetje blubberig en maar een heel dun laagje vlees eronder. Daar zaten dan van die haartjes op soms.
Haha ja ik ben er dol op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat maakte mijn moeder dus altijd voor bij de zuurkool, ik vond het zoooo vies.
Het vlees vind ik wel lekker. Volgens mij was dat gepekeld inderdaad want het smaakte behoorlijk zout.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haha ja ik ben er dol op.
Maar ik ga volgende week hamschijf bestellen bij de slager en daar zuurkoolschotel meemaken, dat is zeg maar het vleesdeel van spek, dus zonder de vetjes. Is alleen niet gepekeld.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, aardappelen staan op...stamppot andijviemet een speklapje!
Andijviestamppotquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker andijviestamppot, alleen de speklapjes lust ik niet
Boerenkool vind ik dan weer niets aan...oh en spruitjes eet ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:18 schreef Latert het volgende:
[..]
[..]
Andijviestampot![]()
Spruitjesstampot![]()
Stampotten![]()
Alleen boerenkool met rookworst vind ik goed te doen.
Nou... ik had net mezelf verbeterdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Boerenkool vind ik dan weer niets aan...oh en spruitjes eet ik ook niet.
Spruitjes en erwtensoep, dat waren de enige twee dingen die ik niet hoefde te eten als kind, dan maakte mams iets anders voor me.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou... ik had net mezelf verbeterd![]()
Spruitjes eet ik wel gewoon los, maar niet in een stamppot.
Bij mij is het vooral een stamppot aversie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spruitjes en erwtensoep, dat waren de enige twee dingen die ik niet hoefde te eten als kind, dan maakte mams iets anders voor me.
Dat is ook gewoon de smerigheid zelve.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Ik moest alles eten. Maar er was 1 ding wat ik ECHT niet wegkreeg, tuinbonende rest kon ik nog wel kokhalsend doorslikken.
Ik ben ook al twee dagen aan de schijterij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Ik ga weer even liggen.
Geen pics.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben ook al twee dagen aan de schijterij.
Jij ook beterschap Temmiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben ook al twee dagen aan de schijterij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |