Geen woord van gelogenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nieuwe Serie van J.J abrams Revolution
About the Show
Our entire way of life depends on electricity. So what would happen if it just stopped working? Well, one day, like a switch turned off, the world is suddenly thrust back into the dark ages. Planes fall from the sky, hospitals shut down, and communication is impossible. And without any modern technology, who can tell us why?
Now, 15 years later, life is back to what it once was long before the industrial revolution: families living in quiet cul-de-sacs, and when the sun goes down, the lanterns and candles are lit. Life is slower and sweeter. Or is it?
On the fringes of small farming communities, danger lurks. And a young woman's life is dramatically changed when a local militia arrives and kills her father, who mysteriously - and unbeknownst to her - had something to do with the blackout. This brutal encounter sets her and two unlikely companions off on a daring coming-of-age journey to find answers about the past in the hopes of reclaiming the future.
From director Jon Favreau ("Iron Man," "Iron Man 2") and the fertile imaginations of J.J. Abrams and Eric Kripke ("Supernatural"), comes a surprising "what if" action-adventure series, where an unlikely hero will lead the world out of the dark. Literally.
http://www.nbc.com/revolution/
Zal mij benieuwen!
Misschien probeer ik de ep volgende week nog even. Maar ik kijk er totaal niet meer naar uit en het staat daardoor onderaan m'n lijstje met things to watch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jaja, neee..... zo werkt dat niet!
Eensch, als ik intriges, plot-twists en realistsich menselijk lijden wil kijken zet ik Homeland wel op. Voor een pauze op mijn denkproces zet ik revolution op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het echt een heerlijke serie. Je hoeft nergens op te letten, gewoon wat kijken en vermaakt te worden.![]()
En de mannen zijn ook prima om naar te kijken, dus mij hoor je niet klagen
Stiekem heb je een oogje op Aaronquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het echt een heerlijke serie. Je hoeft nergens op te letten, gewoon wat kijken en vermaakt te worden.![]()
En de mannen zijn ook prima om naar te kijken, dus mij hoor je niet klagen
Oh, Homeland volg ik niet meer. Ik kijk met een half oog mee met mn man, ik vind daar helemaal geen klap meer aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Eensch, als ik intriges, plot-twists en realistsich menselijk lijden wil kijken zet ik Homeland wel op. Voor een pauze op mijn denkproces zet ik revolution op.
Ja!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Eensch, als ik intriges, plot-twists en realistsich menselijk lijden wil kijken zet ik Homeland wel op. Voor een pauze op mijn denkproces zet ik revolution op.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Stiekem heb je een oogje op Aaron
Ik weet het niet, ik vind het altijd zo'n vieze vent, die baard gecombineerd met zijn obesitas. Altijd wanneer hij in beeld komt denk ik direct van daar heb je die viezerik weerquote:
Was het zo duidelijk ja?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Stiekem heb je een oogje op Aaron
Patrick Heusinger? Hij heet Adam in de serie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Was het zo duidelijk ja?![]()
Heeft die nieuwe al een naam? Die Sebastian neerknuppelde? Die is leuk
Ah. Ja!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Patrick Heusinger? Hij heet Adam in de serie.
Moet ik ook zo'n buik als Aaron hebben om je .. oh wacht, zijn dat trouwfoto's op je fobo? Laat maar.quote:
ga ervoor. getrouwde zijn het best. Die komen niet steeds terug en weten dat ze hun mond moeten houdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Moet ik ook zo'n buik als Aaron hebben om je .. oh wacht, zijn dat trouwfoto's op je fobo? Laat maar.
Ze is wel knap he?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
ga ervoor. getrouwde zijn het best. Die komen niet steeds terug en weten dat ze hun mond moeten houden
knap doable bedoel je?quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:11 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind het erg om toe te geven, maar ik kijk daadwerkelijk uit naar de volgende aflevering.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar dat zegt niet dat ik het goed vind!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:11 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind het erg om toe te geven, maar ik kijk daadwerkelijk uit naar de volgende aflevering.
de slechtheid is een deel van de charme. En het alternatief is de Nederlandse televisie. Ik noem een Geer en Goor of Barbiequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:24 schreef Kenju het volgende:
Ik kijk het ook nog steeds, maar vind het nog steeds ruk. Waarom kijken jullie uit naar de volgende aflevering?
Het alternatief zijn andere series. maar goed, ik kan weinig zeggen, want ik kijk het ook. Het is ook echt de serie die ik ook gewoon de dag dat ik het download, meteen kijk, terwijl ik verschillende andere series, die allen veel beter zijn, wel eens een dag of twee laat liggen....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
de slechtheid is een deel van de charme. En het alternatief is de Nederlandse televisie. Ik noem een Geer en Goor of Barbie
Ik heb geen idee, ik vind het ook een beetje genant.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:24 schreef Kenju het volgende:
Ik kijk het ook nog steeds, maar vind het nog steeds ruk. Waarom kijken jullie uit naar de volgende aflevering?
Dat dan weer niet, het blijft met regelmaat 1 of 2 weken liggen. Net in de trein ep2 gekeken. Er zijn genoeg andere series die ik nu volg. Mentalist, Arrow, Walking Dead plus wat ouder seizoenen van andere series. Maar dit vult de gaten leuk. Elke treinreis 1 ep, 10 eps per week. Dan heb je wat vulling nodigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het alternatief zijn andere series. maar goed, ik kan weinig zeggen, want ik kijk het ook. Het is ook echt de serie die ik ook gewoon de dag dat ik het download, meteen kijk, terwijl ik verschillende andere series, die allen veel beter zijn, wel eens een dag of twee laat liggen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Max23 op 17-10-2013 12:29:31 ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Max23 het volgende:
Leuk verhaallijnen en zo hoor, maar dat Aaron nou via de ogen van de fruitvliegjes kan zien waar iemand isWord echt gek nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:TheCancelBear twitterde op donderdag 17-10-2013 om 17:38:30REVOLUTION ratings keep falling, it can feel the hot breath of the bear now http://t.co/2NleIdU0o5 reageer retweet
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Max23 het volgende:
Leuk verhaallijnen en zo hoor, maar dat Aaron nou via de ogen van de fruitvliegjes kan zien waar iemand isDie fruitvliegjes zijn gewoon nanowolken en die dano's hebben zich gehecht aan Aaron alsof het hun mama eend is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Deze serie is dusdanig cult dat ik gewoon nog een keer alle afleveringen ga kijken!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:18 schreef Max23 het volgende:
Vanaf 15 november beginnen ze op Veronica met het eerste seizoen. Op de maandagavond met dubbele afleveringen.
Daar ging ik zelf ook al van uit. Die vader was wel een aardige verrassing...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:13 schreef DaMart het volgende:
Dit vond ik toch best weer een aardige aflevering. Al had ik al zo'n vermoeden dat Rachel iets in die spuit deed wat niet echt dodelijk was.
Ik vond het vooral vreemd (zie ik vaker in series) dat iedereen zoveel kogels kan afvuren met een pistool, maar misschien is dat wel normaal met moderne wapens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef stinkie het volgende:
Viel iemand de inslagrichting op van de kogels die Tom's zoon op die stalen deur afschoot?
Dan zou ik nog maar eens goed kijken, ik zie duidelijk de deuken naar binnen komen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:49 schreef stinkie het volgende:
Wat mee meer opviel was dat er van buitenaf werd geschoten, maar de inslagen van binnenaf kwamen.
twee keer gekeken, zie ze echt naar buiten gaan. Maar morgen nog even op grote scherm kijken voor alle zekerheidquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens goed kijken, ik zie duidelijk de deuken naar binnen komen.
Misschien kun je het op twee manieren (diepte) zien...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
twee keer gekeken, zie ze echt naar buiten gaan. Maar morgen nog even op grote scherm kijken voor alle zekerheid
Ik zie toch echt een bolling naar binnen toe...quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:58 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Even contrast ook wat aangepast. Je ziet toch wel een "bulge" er om heen dus hij deukt niet in maar uit zoals stinkie al zei.
wel moeilijk te zien overigens,
Ik ook, kan er niets anders van makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een bolling naar binnen toe...
Sorry dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef Kenju het volgende:
Ik zie gewoon een bolling naar binnen. Ik zat op dat moment ook te denken wat het effect zou zijn wanneer je met je hoofd daar tegen de deur aan zou zitten.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, kan er niets anders van maken
Kijk eens naar de schaduwen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral SuperAaron. Heerlijk.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, fffuuu. Gisteren gedownload, hadden ze op eztv de verkeerde achter 't file gezet, zat ik ineens met een csi aflevering opgescheeptnu maar even in de herkansing.
Hier ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, fffuuu. Gisteren gedownload, hadden ze op eztv de verkeerde achter 't file gezet, zat ik ineens met een csi aflevering opgescheeptnu maar even in de herkansing.
Ja! Ik ook! Vooral omdat het zo stormde en de stroom haperdequote:Op vrijdag 8 november 2013 10:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik vond het begin al vreemd maar dacht dat het een flashback was ofzo, tot de intro begon
Walking dead vind ik een stuk belachelijker.... Zombiesquote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook toen ik aflevering 1 keek tot het te belachelijk voor woorden werd
Het zou me niks verbazen als the Walking Dead realistischer is dan Revolution. Al was het maar vanwege het feit dat in Revolution iedereen dood neer had moeten vallen toen de nanobugs geactiveerd werden.quote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Walking dead vind ik een stuk belachelijker.... Zombies![]()
Ik word alleen een beetje moe van Aaron. Die gast is heel intelligent, maar doet alleen maar domme dingen. Ipv dat ie effe uitlegt dat menselijke emoties nu eenmaal niet altijd logisch zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:41 schreef DaMart het volgende:
Ze worden wel steeds creatiever. Aaron die met de nanobugs kan praten.
er zijn toch 22 eps besteld. Maar mss dat eea ingetrokken isquote:Op donderdag 21 november 2013 19:41 schreef DaMart het volgende:
Ze worden wel steeds creatiever. Aaron die met de nanobugs kan praten.
Ik ben wel benieuwd wat Tom en zijn vrouw aan het bekokstoven zijn. Blijkbaar hadden ze al een plan of zo...
En dit was de midseasonfinale las ik. Dan wordt seizoen 2 dus korter dan seizoen 1, als dit echt halverwege is.
Of er komen volgend jaar nog 13 afleveringen, dat kan ookquote:Op donderdag 21 november 2013 23:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
er zijn toch 22 eps besteld. Maar mss dat eea ingetrokken is
Ik moest aan dit denken toen hij ging praten met dat jochquote:Op donderdag 21 november 2013 23:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik word alleen een beetje moe van Aaron. Die gast is heel intelligent, maar doet alleen maar domme dingen. Ipv dat ie effe uitlegt dat menselijke emoties nu eenmaal niet altijd logisch zijn.
'Leave me alone'
Fuck, hij kan over de wereld heersen. Echt, zooo onlogisch
Hier hetzelfde. Ik ben geen pseudo masochist oid, maar op de een of andere manier blijf ik het kijken, ook nadat we hier niet iedere week de laatste aflevering lopen neer te sabelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik kijk nog wel! En vind 't ook deels stommaar het zit in m'n systeem
ofzo.
Man, het was altijd een kutserie. Als ik eerlijk moet zijn vind ik het nu beter dan eerst.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:12 schreef Tim86 het volgende:
Wat een tyfus serie is dit geworden zeg.
was een woordgrapje vanwege de tyfus uitbraakquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Man, het was altijd een kutserie. Als ik eerlijk moet zijn vind ik het nu beter dan eerst.
Dat gedoe met de electriciteit was een leuk concept, maar ze wisten totaal niet wat ze ermee moesten.
Ik vind het nog veel slechter geworden. Eerst was er een doel, nu totaal niet meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik ben geen pseudo masochist oid, maar op de een of andere manier blijf ik het kijken, ook nadat we hier niet iedere week de laatste aflevering lopen neer te sabelen.
[..]
Man, het was altijd een kutserie. Als ik eerlijk moet zijn vind ik het nu beter dan eerst.
Dat gedoe met de electriciteit was een leuk concept, maar ze wisten totaal niet wat ze ermee moesten.
precies, ze reizen wat van hot naar her en hebben afleveringen lang als doel de zoon van Monroe te vinden. Boeiend zeg.... en Charlie killt opeens hele legers alsof het niets is. Dat Gus of hoe heet ie in deze serie in het witte huis terecht komt is op zich wel leuk bedacht maar die gasten zijn de grote slechteriken achter de trainingskampen waar iemand als een robot geprogrammeerd wordt....quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel slechter geworden. Eerst was er een doel, nu totaal niet meer.
De USA is gewoon slecht om het slecht zijn. Alles wat ze doen laat zien hoe evil ze zijn.
Charlie is nu opeens heel stoer geworden, wat nog belachelijker is. Praat ze met zware stem en steekt der tieten steeds naar voren.
Bij het begin waren wapens schaars. Nu letterlijk overal machine guns. Geen enkel karakter boeit me meer.
Ze hadden meer a la Walking Dead gewoon af en toe mensen dood moeten laten gaan (van de hoofdcast) en erbij moeten laten komen. Een verhaal wat ging over hoe het overleven zonder electriciteit of hoe ze het proberen te fixen. Nu is het een debiel verhaal wat alle kanten op gaat.
Laatste aflevering nog niet gezien omdat ikh et niet meer aan kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |