Toine van Pepernoten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
Jullie zijn dom. Die grap ging niet over mij. Ik leg het wel even uit.
Ik had eerder vandaag een grap gemaakt over Tem's geaardheid. Omdat hij homo is en zo. Dus dit was een terugkoppeling daar op. In plaats van pepernoten, PEUNERNOTEN voor Tem. Want homo
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou, er kan nog van alles veranderen. Vandaag weer een triest college aangehoord over (frontotemporale) dementie, daar word je niet blij van
Is hetzelfdequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Is een foto in JPEG hetzelfde formaat als JPG? Zo nee, hoe kun je het omzetten?
Pic opkomst!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Is een foto in JPEG hetzelfde formaat als JPG? Zo nee, hoe kun je het omzetten?
Okee, dankje!quote:
Is een foto van mijn hoofd, voor mijn studentenkaart. Ga ik niet posten dusquote:
Sommige programma's pakken de extensie jpeg niet dan gewoon hernoemen naar jpg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
volgens mij zijn het gewoon twee termen voor hetzelfde, zal ooit wel een verschil in gezeten hebben maar mweh
anders gewoon converten met Gimp ofzo
Oja kut, ik heb ook nog geen studentenkaart. En die moet ik wel hebben voor het tentamen over 3 weken...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is een foto van mijn hoofd, voor mijn studentenkaart. Ga ik niet posten dus
Welke studie deed je nou, met je frontotemporale dementie?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Oja kut, ik heb ook nog geen studentenkaart. En die moet ik wel hebben voor het tentamen over 3 weken...
moeilijkdoendingetjesologiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke studie deed je nou, met je frontotemporale dementie?
Spiegologie?
Master psychologie, richting gezondheidszorg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke studie deed je nou, met je frontotemporale dementie?
Spiegologie?
Oja, dat had je al verteldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Master psychologie, richting gezondheidszorg.
Was ooit 2 jaar, maar nu gewoon 1. We krijgen geen herkansingen want daar is geen tijd voor, alsdus de studievoorzitterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben je al bijna klaar met je master, Latert? Is het 1 of 2 jaar?
Snickers.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:45 schreef Webschip het volgende:
Ik wil een tv stick kopen. Maar ik weet nog niet welke.
Okee.. nouja herkansingen heb je ook niet nodig toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Was ooit 2 jaar, maar nu gewoon 1. We krijgen geen herkansingen want daar is geen tijd voor, alsdus de studievoorzitter
Daar zitten veel wijven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Master psychologie, richting gezondheidszorg.
Daar heb ik in de bachelor vaak genoeg gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee.. nouja herkansingen heb je ook niet nodig toch?
Hmja en dan kun je voor de herkansing niet leren om een of andere reden en haal je het nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
herkansingen zijn topshow
kun je in eerste instantie kiezen waar je wel of niet voor gaat leren en de rest gokken
Geneeskunde. En in Brussel omdat ik destijds samenwoonde met een fransman, dus hebben we Brussel gekozen wegens de tweetaligheid.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
wat studeer jij dan njos?
en waarom moet dat in Brussel?
Fransquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geneeskunde. En in Brussel omdat ik destijds samenwoonde met een fransman, dus hebben we Brussel gekozen wegens de tweetaligheid.
Met die Fransman is het dus niks geworden uiteindelijk...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geneeskunde. En in Brussel omdat ik destijds samenwoonde met een fransman, dus hebben we Brussel gekozen wegens de tweetaligheid.
Haha hoezo onlogisch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Frans
mooie taal om te horen maar totaal onlogisch
Hmja, na 7 jaar is het uitgegaan omdat de liefde een beetje over was. Hij woont nu samen met een Belgisch meisje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Met die Fransman is het dus niks geworden uiteindelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
geen idee, ik kan mijn tong er niet omheen krijgenquote:
Goedemorgen is gewoon ola hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
spaans ook trouwens, die hebben 3 zinnen nodig om goedemorgen te zeggen, daarom praten ze zo snel
Je tong er niet omheen krijgenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, ik kan mijn tong er niet omheen krijgen
ik versta het wel maar als ik het probeer te spreken snap ik het zelf al geeneens meer
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goedemorgen is gewoon ola hoor.
Ik heb wel een fijne huisgenoot. Als ik zulke dingen tegen hem zeg antwoordt hij "blij dat je van hem af bent! je verdient veel beter!"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmja, na 7 jaar is het uitgegaan omdat de liefde een beetje over was. Hij woont nu samen met een Belgisch meisje.
Precies, vuige arrogante mensen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef Latert het volgende:
Alsof ik in Frankrijk Frans ga praten... ze moeten mijn Engels maar gewoon verstaan.
Is jouw huisgenoot een ridder?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb wel een fijne huisgenoot. Als ik zulke dingen tegen hem zeg antwoordt hij "blij dat je van hem af bent! je verdient veel beter!"
Weet niet of hij een lans heeft.quote:
Best vroeg had je met hem dan, want nu ben je 24 toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Hmja, na 7 jaar is het uitgegaan omdat de liefde een beetje over was. Hij woont nu samen met een Belgisch meisje.
paarsgepuntquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet of hij een lans heeft.
Een film aan het maken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is druk met een film.
Ja was wel jong ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Best vroeg had je met hem dan, want nu ben je 24 toch?
Misschien is het een eunuch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet of hij een lans heeft.
Als die alleen naar mij zou gaan zou ik het nog niet zo erg vinden.quote:
secondolovequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
Die Lexa reclames zijn pas aids.
Die stem dat is toch Misty van Pokemon?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
Die Lexa reclames zijn pas aids.
Oja, misschien kan ik met die vraag beter bij Peuner zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog nooit Pokemon gezien, geen idee.
Die was van Billy Crawfordquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:05 schreef sp3c het volgende:
ik ken alleen de intro
POKOMAAAAAAAN TRALALALAAAAHAAAA POKOMAAAAAAAAAAN!
dan zet ik het uit
Ik weet niet meer hoe Misty klinkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Oja, misschien kan ik met die vraag beter bij Peuner zijn.
Of njosnavelin.
Jouw chickie?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is druk met een film.
what the?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Haha, Ibn Ghaldoun 2.0 komt naast de sjoelkroeg:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_Melanchthon__.html
nee zeg ik ook niet, mijn pa is er 1 tegenwoordig, prima kerelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heu.
Niet haten op Fransen he mensenNiks mis met de meesten.
En FransMooie taal.
Ja, geen bier meer te krijgen in'' Het halve maatje'', binnenkort. En Karina moet een hoofddoek om volgende keer.quote:
ja en dan klagen omdat er geen gekleurde stenen tussen zitten zekerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef Peunage het volgende:
Gezellig, kunnen allemaal meesjoelen.
Hij woont in Frankrijk? Tof, welk gebied?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee zeg ik ook niet, mijn pa is er 1 tegenwoordig, prima kerel
maar ik kan de taal niet spreken ... onlogisch
karina komt volgende keer in dr mantelpakjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, geen bier meer te krijgen in'' Het halve maatje'', binnenkort. En Karina moet een hoofddoek om volgende keer.
de Tarnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij woont in Frankrijk? Tof, welk gebied?
Ohja, ken ik welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Tarn
weet ik veel, vliegen op Toulouse iig
Krijgen die Islamitische leerlingen alleen maar verkeerde ideeën vanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
karina komt volgende keer in dr mantelpakje
beetje de achterhoek van Frankrijk heb ik het gevoel maar hij woont er heel leuk en de mensen zijn heel aardigquote:
die gaan toch nooit naar schoolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Krijgen die Islamitische leerlingen alleen maar verkeerde ideeën van
Nee hoor, goedemorgen is "buenas dias"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goedemorgen is gewoon ola hoor.
Buenos, want dia is mannelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, goedemorgen is "buenas dias"![]()
Ola is hallo
Ik zei ook maar wat, weet er niks vanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, goedemorgen is "buenas dias"![]()
Ola is hallo
Ik zei het ook fout al wist ik het welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat, weet er niks van. Karina kan goed spaans.
Zoiets ja.quote:
Ja, topshowquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef sp3c het volgende:
ik zie altijd 'olaaaaaaaaaa'
dan zegt de man 'cervezza grande por favor?'
dan zeg iken wees ik naar een broodje
topshow was dat
Cervezza (sic) is brood in een parallel universum?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef sp3c het volgende:
ik zie altijd 'olaaaaaaaaaa'
dan zegt de man 'cervezza grande por favor?'
dan zeg iken wees ik naar een broodje
topshow was dat
En zien is zeggenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cervezza (sic) is brood in een parallel universum?
Niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze toch een tijdje gehad? Sloeg niet aan ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
maar toch
ik wil hier ook gewoon een literfles bier in de winkel
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Hey Whiskey.Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent sleeeeeeeecht.
Het bier wat ik vaak drink zit in literflessen en 2 literflessen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
maar toch
ik wil hier ook gewoon een literfles bier in de winkel
Johannesburg.quote:
Correct.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef sp3c het volgende:
ja maar jij drinkt raar, vrolijk rood bier
Ben ik het niet mee eens, maar ook die verkopen ze in mijn bierwinkel in 1 en 2 literflessen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
bier is een goudgele rakkert
beetje schuim
punt uit
nicequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, maar ook die verkopen ze in mijn bierwinkel in 1 en 2 literflessen.
Kan het de volgende keer wel meenemen...1 literfles dan. Durf te wedden dat zelfs jij dat beter dan Amstel zal vinden.quote:
done deal zeg ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan het de volgende keer wel meenemen...1 literfles dan. Durf te wedden dat zelfs jij dat beter dan Amstel zal vinden.
Misschien kunnen ze daar naar uitwijken ja.quote:
Ja ze is weer boos, post alleen nog in P&W topic.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef sp3c het volgende:
zit Corrie alweer op de kast ofzo?
volgens mij viel het reuze mee vandaag
Corrie
Buiten de kroeg zijn geen sjoelbakken en die fles zal niet mee naar binnen kunnen. Geen gevaar dus.quote:
quote:
sterker nog, als je het vraagt stoppen ze het in de koelkastquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Buiten de kroeg zijn geen sjoelbakken en die fles zal niet mee naar binnen kunnen. Geen gevaar dus.
Ik zie geen DM.quote:
Ik ben helemaal niet boos.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ze is weer boos, post alleen nog in P&W topic.
Is P&W nog wat (behalve bijna afgelopen)?quote:
Mwah niet echt. Ik zit ook half te kijken eigenlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is P&W nog wat (behalve bijna afgelopen)?
Ik hoef het niet te wetenquote:
Met Derksen is het een topshowquote:
Renske > Pauw & Wittemanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pauw > Knevel
Witteman > van der Brink
Dat is NOG ergerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pauw > Knevel
Witteman > van der Brink
Voor gezellig kijk je maar Koffietijd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind P&W zelf gewoon geen gezellige mensen
Stalin > Hitlerquote:
Waar kijk jij P&W dan voor, de inhoud?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor gezellig kijk je maar Koffietijd.
Het bootmateriaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar kijk jij P&W dan voor, de inhoud?
Het meisje achter Jeroen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar kijk jij P&W dan voor, de inhoud?
Waar heb je het over Peunhaas?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Flatert, jij bent hier te jong voor.
Hoe is het toch dat jij het in 50% van je posts over mijn pener hebtquote:
Wanneer precies was Tem uit de kast?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe is het toch dat jij het in 50% van je posts over mijn pener hebt
Tem is niet degene die uit de kast is gekomen vandaag, maar jij!
Niet, dat zeg ik netquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer precies was Tem uit de kast?
Slaap lekker (of wat je ook gaat doen)quote:
Het is tegen homofobie toch? Of juist voor?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:01 schreef Peunage het volgende:
Ik snap dat gijpnight nog steeds niet. Is het tégen de opmerkingen van van der Gijp?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je hem nog even lekker door de vuist halen?
Jij masturbeert nooit??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je hem nog even lekker door de vuist halen?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:10 schreef Peunage het volgende:
Ik kan gewoon langer dan 6.5 uur slapen![]()
![]()
Die film was trouwens wat voor jou geweest wantquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
Er worden 2 homofobe films vertoond.
Gijp is er zelf niet bij, en geef hem eens ongelijk. Onzin allemaal.
Maar dan waren het dus vrouwen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:13 schreef Peunage het volgende:
Jup, dat is echt voor Specu, 2 mannen die...
7
Dat zijn vrouwen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:13 schreef Peunage het volgende:
Jup, dat is echt voor Specu, 2 mannen die...
7
Nou, hij snapt dat jij graag wil sneren en doet ook een pogingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen.
Jij snapt ook echt niks he?
Op dat moment was het Mrs. Garrison.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:15 schreef sp3c het volgende:
die Persian dude was daadwerkelijk een vrouw iig
mevrouw Garrison is op dat moment mevrouw
Peuner
Wel op FOK!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:17 schreef Peunage het volgende:
Hoe was hij 'op dat moment' een vrouw?
Zeggen dat je een vrouw bent maakt je geen vrouw
Geslachtsoperatie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:17 schreef Peunage het volgende:
Hoe was hij 'op dat moment' een vrouw?
Zeggen dat je een vrouw bent maakt je geen vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Jij slaapt dan ook al..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:21 schreef Peunage het volgende:
Nou zeg, jullie weten wel hoe je een grap doodnuanceert. Buzzkills.
Russen.quote:
Waarom zou ik überhaupt in een kast zitten? Wil je dat zo graag ofzo?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe is het toch dat jij het in 50% van je posts over mijn pener hebt
Tem is niet degene die uit de kast is gekomen vandaag, maar jij!
Schijnt wel een top fles te zijn qua kwaliteit. (de inhoud dan)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een kitscherige fles
[ afbeelding ]
Ja de duurste champagne ter wereld blijkbaar, ik zocht het op omdat ik nog nooit van Ace of Spades gehoord had en zag toen die lelijke flessen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Schijnt wel een top fles te zijn qua kwaliteit. (de inhoud dan)
Ik moest zojuist door de regen lopen naar school. Broek nat, schoenen doorweektquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen trouwensRegen en ik moet zo weg, dammit.
Je gaat zowaar de deur uit, Cor?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
Ik moet boodschappen halen anders heb ik niks te eten. En vanmiddag heb ik een afspraak bij de bank, dat is hier ook vlakbij dus ik ga lopend.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de duurste champagne ter wereld blijkbaar, ik zocht het op omdat ik nog nooit van Ace of Spades gehoord had en zag toen die lelijke flessen.
Koop toch een brommobielquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
Ik deed dat vroeger weleens. Maar de laatste jaren haal ik het gewoon weer zelf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is minimum 70 euro anders zou ik het wel doen
Ik heb het weleens gedaan toen ik net uit het ziekenhuis kwam en niet mocht tillen, maar de AH is zo dichtbij (plus die 70 euro) dat ik het ook nooit meer doe.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger weleens. Maar de laatste jaren haal ik het gewoon weer zelf.
Voorheen moest je geloof ik altijd bijbetalen voor het bezorgen. Maarja, als je zelf gaat kan je tenminste de groente uitkiezen die er wel fris uitziet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gedaan toen ik net uit het ziekenhuis kwam en niet mocht tillen, maar de AH is zo dichtbij (plus die 70 euro) dat ik het ook nooit meer doe.
Dat is nog steeds alleen op sommige tijden/dagen is het dacht ik gratis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Voorheen moest je geloof ik altijd bijbetalen voor het bezorgen. Maarja, als je zelf gaat kan je tenminste de groente uitkiezen die er wel fris uitziet.
Geen idee, misschien minder negers in de wijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:07 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom? Is er nu soms een Surinaamse supermarkt ofzo
Ik kwam dat ding tegen in het Dolle Dwaze Dagen topic, tijdens die dagen werd hij ook verkocht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:15 schreef arjan1112 het volgende:
Bedankt nog voor het plaatsen van die foto karina.
die dingen schijnen sinds 2011 te bestaan en worden gemaakt door GM
Werk jij bij DWDD?quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee want anders hoef ik niet te betalen als ik een uitzending bij wil wonen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:23 schreef 3-voud het volgende:
Alle doordeweekse lanterfanters ook weekend?
Word je sterk van toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:34 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag voor de tweede keer helemaal natgeregend![]()
Bah.
Ja hoor, mijn jas hang te drogenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ach, het hoort er bij. Als je weer in je warme droge huis bent ben je wel heel blij
Pics.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn jas hang te drogenAlleen mijn laptop (of internet) heeft ook zin in weekend geloof ik want het is weer zo traag als dikke stront in een dunne trechter
Ik moest wel, de supermarkt gaat vanavond voor 2 weken dicht en heb geen zin om steeds naar een ander te moeten. Dus even allerlei zooi het huis in gesleept.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben nog niet buiten geweest vandaag
Ik heb het echt heel erg koud, zelfs met een dikke trui aan.quote:
Ja, aardappelen staan op...stamppot andijviequote:
Klinkt als de belgische treinen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:39 schreef Karina het volgende:
het is weer zo traag als dikke stront in een dunne trechter
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, aardappelen staan op...stamppot andijviemet een speklapje!
Lekker andijviestamppot, alleen de speklapjes lust ik nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, aardappelen staan op...stamppot andijviemet een speklapje!
Slaan die ook stations over bij vertraging? Sta je daar voor jan joker te wachten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt als de belgische treinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |