Wat bedoel je? Dat hij zo'n set uiteindelijk altijd wint?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:23 schreef Norrage het volgende:
Alle hulde voor Rafa hoor, volledig zijn genialiteit. Maar hij maakt het tennis zo ontzettend saai, er gebeurt ALTIJD hetzelfde tegen hem....zo saai......
Is toch prachtig dat Nadal deze set pakt? Had trouwens toch wel een beetje gelijk dat hij het zwaar zou gaan krijgen vandaag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
He gadverdamme. Nou GSM Nadal.
Ja, maar er zijn hier niet zoveel mensen die dat positief kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is toch prachtig dat Nadal deze set pakt? [...]
Nee? Ten eerste wint Nadal heel vaak dit soort sets en als Wawa hem pakt hebben we waarschijnlijk een spannende rest van de pot, als Nadal hem pakt waarschijnlijk niet. Ook vind ik Wawrinka een veel toffere speler dan Nadal en vind ik het gezien Nadals vorm een beetje gênant die bijna niemand hem nog heeft verslagen dit jaar. Daarnaast zou ik Del Potro-Wawrinka ook een leuke semi vinden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is toch prachtig dat Nadal deze set pakt? Had trouwens toch wel een beetje gelijk dat hij het zwaar zou gaan krijgen vandaag.
Ja. ALTIJD. En de manier waarop is ook zo voorspelbaar. Wedstrijden van hem zijn gewoon daarom niet leuk. Ik vind hem een geweldige speler, en dit is een geweldige wedstrijd. Maar de uitkomst is altijd hetzelfde.....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat hij zo'n set uiteindelijk altijd wint?
Hij verliest ook weleens close partijen, of tel je die tegen Djokovic niet mee?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. ALTIJD. En de manier waarop is ook zo voorspelbaar. Wedstrijden van hem zijn gewoon daarom niet leuk. Ik vind hem een geweldige speler, en dit is een geweldige wedstrijd. Maar de uitkomst is altijd hetzelfde.....
Als hij verliest, is het meestal heel erg hard (6-3 6-3 ofzo)...of helemaal niet...maar dit soort potjes gaan altijd hetzelfde.
Nee die tel ik niet mee. Daarom zijn die potten tegen Djokovic altijd zo geniaal, want die zijn wél altijd spannendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij verliest ook weleens close partijen, of tel je die tegen Djokovic niet mee?
Ja, klopt. Dat doen de toppers nu eenmaal bijna altijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:35 schreef detennismaster het volgende:
Wawa mist breakpoint in de game van Nadal en Nadal breekt daarna natuurlijk wel direct de opslag van Wawa.
Met die nuanceringen erbij ben ik het met je eens dat het altijd zo gaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee die tel ik niet mee. Daarom zijn die potten tegen Djokovic altijd zo geniaal, want die zijn wél altijd spannend
en Rafa verliest wel eens een close potje...in een 250 toernooi ofzo, buiten het seizoen, of tijdens een oefenpotje.
Wow.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:39 schreef Rosario het volgende:
Nadal met dertien US Open-titels volgens Pakker.
Ja, het is gewoon erg goed. Natuurlijk snap ik dat je een spannende pot wilt zien als neutrale kijker. Af en toe is dat het geval, maar niet heel vaak. Maar Djoko speelt ook niet heel vaak spannende partijen. Ja tegen Wawrinka en Federer een paar keer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Knap van Nadal, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:39 schreef Rosario het volgende:
Nadal met dertien US Open-titels volgens Pakker.
Oh dat is niet het probleem. Ik heb het over het wedstrijdverloop. Federer was op een gegeven moment ook bloedsaai, hoe mooi ie ook tennist.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:50 schreef GwaiLow het volgende:
Zo saai tennist Nadal toch ook weer niet. Ik kan er iig erg van genieten. Soms van die haast onmogelijk haalbare ballen en dan zelfs een winner produceren. Geweldig!
Dat is zeker zo. Maar dat is zeer af en toe. Het is meestal gewoon de tegenstander die hij de fouten laat maken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:50 schreef GwaiLow het volgende:
saai tennist Nadal toch ook weer niet. Ik kan er iig erg van genieten. Soms van die haast onmogelijk haalbare ballen en dan zelfs een winner produceren. Geweld
Ik vind dat Nadal op de baan behoorlijk staat te sturen. Hij probeert bijna altijd het initiatief te nemen door de andere van links naar rechts te laten lopen en dan te scoren. Hij laat mensen zich kapot lopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar dat is zeer af en toe. Het is meestal gewoon de tegenstander die hij de fouten laat maken.
Gewoon alles terughalen en wachten op de fout van de tegenstander. Uiteraard slaat hij, wat je zelf zegt, ook wel eens een fantastische winner. Hij kan natuurlijk wel tennissen.
Ik las James Bassie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik vind Nadal zijn spel ook niet saai, per se, ik snap ook wel waarom sommige mensen wel fan van hem zijn en voor hem zijn. Hij kan natuurlijk fantastisch tennissen en in veel fantastische wedstrijden is hij één van de spelers. Ik kan gewoon nooit voor hem zijn. Hij is een beetje als een vent met een monocle: zorgt voor spanning en is goed voor het verhaal, maar uiteindelijk ben je voor James Bond of Bassie en Adriaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |