Wat bedoel je? Dat hij zo'n set uiteindelijk altijd wint?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:23 schreef Norrage het volgende:
Alle hulde voor Rafa hoor, volledig zijn genialiteit. Maar hij maakt het tennis zo ontzettend saai, er gebeurt ALTIJD hetzelfde tegen hem....zo saai......
Is toch prachtig dat Nadal deze set pakt? Had trouwens toch wel een beetje gelijk dat hij het zwaar zou gaan krijgen vandaag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
He gadverdamme. Nou GSM Nadal.
Ja, maar er zijn hier niet zoveel mensen die dat positief kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is toch prachtig dat Nadal deze set pakt? [...]
Nee? Ten eerste wint Nadal heel vaak dit soort sets en als Wawa hem pakt hebben we waarschijnlijk een spannende rest van de pot, als Nadal hem pakt waarschijnlijk niet. Ook vind ik Wawrinka een veel toffere speler dan Nadal en vind ik het gezien Nadals vorm een beetje gęnant die bijna niemand hem nog heeft verslagen dit jaar. Daarnaast zou ik Del Potro-Wawrinka ook een leuke semi vinden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is toch prachtig dat Nadal deze set pakt? Had trouwens toch wel een beetje gelijk dat hij het zwaar zou gaan krijgen vandaag.
Ja. ALTIJD. En de manier waarop is ook zo voorspelbaar. Wedstrijden van hem zijn gewoon daarom niet leuk. Ik vind hem een geweldige speler, en dit is een geweldige wedstrijd. Maar de uitkomst is altijd hetzelfde.....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat hij zo'n set uiteindelijk altijd wint?
Hij verliest ook weleens close partijen, of tel je die tegen Djokovic niet mee?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. ALTIJD. En de manier waarop is ook zo voorspelbaar. Wedstrijden van hem zijn gewoon daarom niet leuk. Ik vind hem een geweldige speler, en dit is een geweldige wedstrijd. Maar de uitkomst is altijd hetzelfde.....
Als hij verliest, is het meestal heel erg hard (6-3 6-3 ofzo)...of helemaal niet...maar dit soort potjes gaan altijd hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |