pics???quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben verliefd op mijn (GTA V) auto
Gewoon een ubermacht oraclequote:
hoe kwam je aan die heli ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 die advocaat vermoorden en de ander met een heli vast naar dat huisben je zo klaar. Zo deden wij het tenminste bij die 10k missie die ook zoiets voorstelde, weet niet of het bij die van jou ook zo kan. If so wel het proberen waard als het wat tijd scheelt
oh zie nu 2 min 30dan is dat vast niet nodig bij die missie
heli veldje dichtbijquote:
Oh shit man, wat een bak!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:14 schreef Duuc-nl het volgende:
Wie is protectedbydurex? Gaat er mooi met mijn auto vandoor
Dan maar instellingen op alleen ik zetten
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh shit man, wat een bak!
Ik wist niet dat die van jouw was, dacht gewoon nav die missie van Trevor.
niet doodgaan ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je verliest nog steeds een hoop geld als je doodgaat
dan nog 2k per keer kwijt, al 150k door kwijt of meer zelfs nuquote:
Dat meen je niet? Dus als je $0,- cash op zak hebt en je gaat dood, dan kost het nog steeds geld? Hoeveel dan ongeveer?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Gaat alsnog geld af als je dood gaat.
precies 2k. misschien bij lage levels wat minder. Moet je ff bij je transaction log kijken op je mobiel, zie je het staan als je doodgegaan bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:31 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Dus als je $0,- cash op zak hebt en je gaat dood, dan kost het nog steeds geld? Hoeveel dan ongeveer?
ik ben benieuwd wat er gebeurt als je niks meer hebtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:32 schreef Divje het volgende:
Ik kan die 'rekening' niet eens meer dokken na al m'n uitgavenheb nog maar iets van 2k
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er gebeurt als je niks meer hebt
Was gelul ik heb het getestquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.
Maar niemand hier weet iets van een garage waar je die dure auto's kan verpatsen? 't is geen LSC.. Of het was gewoon gelul
Hmm jammer.quote:
Gestolen goederenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm jammer.Volgens mij kan je ook gestolen goederen bij TP Industries verpatsen. Maar die heb ik niet kunnen vinden. Dat vertelde die Ron over de telefoon..
Ja, zo'n beetje alles wat je steelt lijkt me ?quote:
Ja maar wat valt er dan te stelen? Het enige wat je kan stelen is geld, wapens of auto'squote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje alles wat je steelt lijkt me ?Vertaal het even letterlijk vanuit dat gesprekje: 'stolen goods'
Dat is alles wat je steelt iddquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar wat valt er dan te stelen? Het enige wat je kan stelen is geld, wapens of auto's
Ttijdens alle filmpjes zegt je character helemaal niksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar wat moet ik naar Trevor brengen of doen na dit filmpje:
Ik krijg namelijk er niets voor terug op mijn map... of ik zit niet op te letten
Locationsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Divje het volgende:
Heb deze nog nooit ingame gezienniet in de SP en Online. Terwijl ik 'm wil tunen tot bazenbus..
[ afbeelding ]
staan meerdere vans schuintegenover simeons dealership bij de vapid garagequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Locations
Commonly seen driving around and parked in Los Santos.
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, zou je zeggen.
Ik ben gisteren op jacht geweest naar de Rat-loader... maar nog niet kunnen vinden.
Die komt sporadisch voor in Sandy Shores of dat plaatsje erboven. Moet je volgens mij wel in een muscle-car rijden.. Maar heb 'm ook nog niet gevonden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Locations
Commonly seen driving around and parked in Los Santos.
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, zou je zeggen.
Ik ben gisteren op jacht geweest naar de Rat-loader... maar nog niet kunnen vinden.
de pest is natuurlijk ook dat er meerdere busjes zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Die komt sporadisch voor in Sandy Shores of dat plaatsje erboven. Moet je volgens mij wel in een muscle-car rijden.. Maar heb 'm ook nog niet gevonden.
Zal voor dat busje toch beter uit m'n doppen kijken dan. Kan me niet herinneren 'm ook maar 1 keer tegen te zijn gekomen
Ja idd, en ik wil specifiek deze omdat die bijna alle tuning mogelijkheden heeftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
de pest is natuurlijk ook dat er meerdere busjes zijn.
Die RatLoader schijnt populair te zijn in heel Blain Country las ik.
Maar goed, gisteren alleen SP gezocht.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja idd, en ik wil specifiek deze omdat die bijna alle tuning mogelijkheden heeft
Mooi crew-busje van maken ofzo
Echt tof diequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die DuneLoader is ook tof, maar minder hotrod... en nog veeeeel zeldzamer
niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik was bezig met die 'survival' missie waarbij je gigantisch veel wapens kunt krijgen. Als ik echter stop met spelen en later weer online ga ben ik mijn wapens kwijt. Is dit te voorkomen?
Daarom moet je zelf praten dan beweegt zijn mond ook in de filmpjes mee. Hi-la-risch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ttijdens alle filmpjes zegt je character helemaal niks
ow, bizar... dan klopte de tekst niet die ik gelezen heb... of ik heb het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Echt tof die
Duneloader? Heb ik érg vaak zien rijden in Sandy Shores.
Middenin zo'n rode cirkel gaan staan. Dan komen ze vanzelfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef over_hedge het volgende:
hoe kan je een gangwar starten? ik ben level 27
Ah dat zijn die rode cirkels! tnxs!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Middenin zo'n rode cirkel gaan staan. Dan komen ze vanzelf
Al bezig? Ik zet me ps3 net aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Accept die boneyard ff jongens, is een survival!!!
Vergeet niet af en toe een rocket launcher te pakken, en blijf op het dak
Ja, nu net.quote:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ccm.gtavquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:14 schreef over_hedge het volgende:
http://gta-5-map.com/ erg handig google maps van gta
Damn, zelfde interieur als die van mij. Alleen kijk ik tegen lelijke flatgebouwen aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef Lisker het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn 391k Huisje opnieuw gekocht. Na 10 keer opnieuw te zijn begonnen hoop ik nu dat het goed blijft gaan.
Ik heb meteen een sultan in de garage gepropt om deze te modden =P.
Als mensen zich afvragen wat de view is vanuit het appartement:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die lelijke mensen op de achtergrond zijn allemaal fokkers =P.
je moet 2.000 betalen. Als je dus niks bij je draagt, gaat er dus geld van je bank afquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef Rijssi het volgende:
Is het nou een bug of niet, dat als je dood gaat je ook geld verliest wat op een bank staat.
Ja die van 400k (het duurste) die kijkt tegen de berg aan. vond ik een beetje saai. Dus ben ik voor deze gegaan. En 9 k gespaard.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Damn, zelfde interieur als die van mij. Alleen kijk ik tegen lelijke flatgebouwen aanheb die van 205k.
Toch een beetje spijt dat ik niet heb doorgespaard voor het uitzicht
Ja, voor de patch was dat makkelijk. Gewoon VD farmen. Is niet echt leuk maar wel effectief, zeker met een crew voor meer RP.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:25 schreef YepssNL het volgende:
iemand zit al in level 140![]()
[ afbeelding ]
da weet geen mensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben net naar Trevor geroepen dus ik ging gezellig bij hem langs maar ik ging er nog verwarder weg dan dat ik er aankwam. Wat wil hij nou van je als je daar geweest bent?![]()
Niet, is een missie die je van Geralt krijg per telefoon. De missie zelf speelt zich af bij een steegje van de stripclub zelf.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:29 schreef Droathoah het volgende:
Waar op de map vind je Violent Duct?
betwijfel het 9k in 2 min en 30 seconden overtref je niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Violent Duct?.... Als je dan echt snel wilt verdienen ga met 2 vrienden een avondje race met 1 lap reces. Gaat sneller
je krijgt maar 3k?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:37 schreef tonic1 het volgende:
[..]
betwijfel het 9k in 2 min en 30 seconden overtref je niet.
Ja precies. Ik snap het niet. Gewoon een playlist maken met races, en missies en die blijven herhalen. Daarom snap ik ook niet waarom rockstar de replay functie voor die missie gesloopt heeft. Het is niet een een glitch die de mensen misbuiken maar gewoon een missie die ze blijven herhalen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Violent Duct?.... Als je dan echt snel wilt verdienen ga met 2 vrienden een avondje race met 1 lap reces. Gaat sneller
Het was 9k in den beginne.quote:
Ik kan straks thuis eventjes eentje photoshoppen maar wie moet ik deze sturen om deze in de crew te krijgen? Ik maar dan het Logo de zwarte letters met een Wit randje zodat je deze op zwarte shirts en auto's ook ziet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Kunnen we trouwens het Crew Emblem met een transparante achtergrond maken met een witte omlijning om de letters ofzo? Ik vind het leuk om met het Fok! logo rond te lopen, maar niet met zo'n enorm wit vierkant op mijn rug
Redwood District (geloof ik) race... filmpje gezien van een gast.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:37 schreef tonic1 het volgende:
[..]
betwijfel het 9k in 2 min en 30 seconden overtref je niet.
ja daarom. Maar nu is het 3k. Als je een race wint met 3 spelers krijg je vaak al meer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja precies. Ik snap het niet. Gewoon een playlist maken met races, en missies en die blijven herhalen. Daarom snap ik ook niet waarom rockstar de replay functie voor die missie gesloopt heeft. Het is niet een een glitch die de mensen misbuiken maar gewoon een missie die ze blijven herhalen.
[..]
Het was 9k in den beginne.
De founder van de crew denk ik. Geen idee wie dat is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef Lisker het volgende:
Ik kan straks thuis eventjes eentje photoshoppen maar wie moet ik deze sturen om deze in de crew te krijgen? Ik maar dan het Logo de zwarte letters met een Wit randje zodat je deze op zwarte shirts en auto's ook ziet.
Gucci, maar die is al dagen niet online op PSN,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De founder van de crew denk ik. Geen idee wie dat is.
volgens mij kan iedereen een logo publishen... alleen de leider kan hem denk ik als active zetten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De founder van de crew denk ik. Geen idee wie dat is.
kon 'm gisteren niet meer opnieuw doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:44 schreef tonic1 het volgende:
ik heb een andere missie gevonden Out of court settlement krijg je zonder problemen ook 9k. en je hoeft er 0,0 moeite voor te doen. oftwel de nieuwe violent duct.
hoeft ook niet, die editor is goed genoeg. voor de meeste logo's in ieder gevalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
Je kunt alleen via zo'n vaag online gebeuren een logo maken op Social Club. Simpel iets uploaden zit er niet bij
Ja maar je heb in die editor bij de kleuren een "transparant" optie. Die moet je gebruiken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
Je kunt alleen via zo'n vaag online gebeuren een logo maken op Social Club. Simpel iets uploaden zit er niet bij
Je moet er wel heel handig in zijn wil je een beetje mooi plaatje er van maken. Ik zag gisteren 2Pac als logo voorbij komen (THUG). Echt vet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hoeft ook niet, die editor is goed genoeg. voor de meeste logo's in ieder geval
voeg me toe bij boneyardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie is Archilles dan?
Wat een egoïst ben je
Ja leuk, maar dan nog vind ik het jammer dat je niet gewoon een .png kan uploaden. Met Photoshop heb je gewoon oneindige mogelijkheden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja maar je heb in die editor bij de kleuren een "transparant" optie. Die moet je gebruiken.
Ik kom er niet tussenquote:
Rang is niet hoog genoeg.quote:
Je character lijkt op Avon Barksdalequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef Lisker het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn 391k Huisje opnieuw gekocht. Na 10 keer opnieuw te zijn begonnen hoop ik nu dat het goed blijft gaan.
Ik heb meteen een sultan in de garage gepropt om deze te modden =P.
Als mensen zich afvragen wat de view is vanuit het appartement:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die lelijke mensen op de achtergrond zijn allemaal fokkers =P.
nutteloze shit dat. krijg je ergens een blauwe stip waar je een auto kan pakken. meestal nog ver ook en je kan dus geen model kiezen ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef Timo-Tea het volgende:
Hoe werkt dat locate a car van Lester precies?
En ik zal over ong. 10 min hele crew inviten voor sandy survival
Waarom met een heli? Met een auto is veel makkelijker en sneller.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Chillings het volgende:
als iemand heli heb, drop me ff af boven fort zancudo, wil jet stele
mequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef Painore het volgende:
Race fixing op criminal records, who's in?
of je koopt er gewoon een dan kun je hem tenminste opslaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Chillings het volgende:
als iemand heli heb, drop me ff af boven fort zancudo, wil jet stele
Okay thanks! Nutteloos dus :pquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nutteloze shit dat. krijg je ergens een blauwe stip waar je een auto kan pakken. meestal nog ver ook en je kan dus geen model kiezen ofzo
alleen die heli taxi wel chill
gisteren geprobeerd, want ik wou een futo,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef Timo-Tea het volgende:
Hoe werkt dat locate a car van Lester precies?
En ik zal over ong. 10 min hele crew inviten voor sandy survival
Die Lester is een kreupele klootzak.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
gisteren geprobeerd, want ik wou een futo,
maar je kan niet kiezen wat voor auto hij moet zoeken, en het was een tering eind weg.
en wat was het ..... een quad
Klopt, maar datzelfde heb ik met Forza. Daar zie ik ook de meest bizarre paint-jobs voorbij komen, allemaal gemaakt met een edittor die in princiepe niks meer kan dan layers van verschillende vormpjes over elkaar heen tonenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je moet er wel heel handig in zijn wil je een beetje mooi plaatje er van maken. Ik zag gisteren 2Pac als logo voorbij komen (THUG). Echt vet.
Jij bent reneon01990 neem ik dan aan ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:55 schreef Rijssi het volgende:
Ik heb een transparante variant van het embleem in the crew emblems gallery gezet. Enige verschil t.o.v. huidige is dus een transparante achtergrond. Als Gucci deze wil uploaden als main emblem dan zou het goed moeten zijn
klopt (zie sig)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:15 schreef Divje het volgende:
Ik zie nog geen nieuwe crew-emblem in de gallery? Wel een afbeelding die het niet doet, maar die staat niet in de gallery lijk het..
[..]
Jij bent reneon01990 neem ik dan aan ?
Ah lol. Kijk nooit verder dan m'n neus lang is. Sorryquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:17 schreef Rijssi het volgende:
[..]
klopt (zie sig)
Las net ergens dat social club bugged is, en er op dit moment nog geen nieuwe emblems geüpload kunnen worden
mijn gisteren gemaakte emblem stond vanmorgen keurig in de socialclub hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:17 schreef Rijssi het volgende:
[..]
klopt (zie sig)
Las net ergens dat social club bugged is, en er op dit moment nog geen nieuwe emblems geüpload kunnen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zoveel zin om vanavond weer ff te knallen![]()
East Los FM uit je speakers en gas!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eikel, direct dat deuntje in m'n hoofd. had je 1 seconde voor nodig
oh ah toma toma vem vem vem vem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
had je beter moeten navigeren dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef kensei het volgende:
Godver join een random race, kom in een rally, ben copilot, mist die gast aan het begin een checkpoint. Zit ik 10 minuten voor niks in de fucking bijrijder stoel
Ik kan hem wel een blok om sturen en weer op het goed pad brengen maar die andere 2 zitten in dezelfde crew en hebben headset dus dat gaat nooit meer gewonnen wordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
had je beter moeten navigeren dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bedankt. Heb nu dat liedje in m'n kop. TOP!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Die ene op Soulwax FM is ook lekker
Deze op SoulwaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Het erge is dat ik ook geen leven meer heb en alsnog maar level 18 ben ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:38 schreef over_hedge het volgende:
Random race joinen is ook maar kut. Meestal is het iemand met een heel hoog level die dan zijn motor helemaal getuned heeft zodat je 10x zo snel is als de mensen die joinen die wel een leven hebben en niet al boven leven 70 zijn.
Kut, nou wil ik em horen ook... Zit op m'n werk, helaas geen oordopjes bij mequote:
Haha die zijn gruwelijk ja. Net als die van Jahova ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef Cryothic het volgende:
Ik lig echt dubbel om die video's van speedy
yé sé vas. sucutucutucutucutucutucutuquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kut, nou wil ik em horen ook... Zit op m'n werk, helaas geen oordopjes bij me
Kanus, ik herken em gewoon aan jouw fonetische beschrijvingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:43 schreef Divje het volgende:
[..]
yé sé ba. sucutucutucutucutucutucutu
Vind 'm echt geniaal. Maar die clip is ookgewoon precies wat ik me voorstelde bij dat nummerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kanus, ik herken em gewoon aan jouw fonetische beschrijving![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |