Je character lijkt op Avon Barksdalequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef Lisker het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn 391k Huisje opnieuw gekocht. Na 10 keer opnieuw te zijn begonnen hoop ik nu dat het goed blijft gaan.
Ik heb meteen een sultan in de garage gepropt om deze te modden =P.
Als mensen zich afvragen wat de view is vanuit het appartement:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die lelijke mensen op de achtergrond zijn allemaal fokkers =P.
nutteloze shit dat. krijg je ergens een blauwe stip waar je een auto kan pakken. meestal nog ver ook en je kan dus geen model kiezen ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef Timo-Tea het volgende:
Hoe werkt dat locate a car van Lester precies?
En ik zal over ong. 10 min hele crew inviten voor sandy survival
Waarom met een heli? Met een auto is veel makkelijker en sneller.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Chillings het volgende:
als iemand heli heb, drop me ff af boven fort zancudo, wil jet stele
mequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef Painore het volgende:
Race fixing op criminal records, who's in?
of je koopt er gewoon een dan kun je hem tenminste opslaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef Chillings het volgende:
als iemand heli heb, drop me ff af boven fort zancudo, wil jet stele
Okay thanks! Nutteloos dus :pquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nutteloze shit dat. krijg je ergens een blauwe stip waar je een auto kan pakken. meestal nog ver ook en je kan dus geen model kiezen ofzo
alleen die heli taxi wel chill
gisteren geprobeerd, want ik wou een futo,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef Timo-Tea het volgende:
Hoe werkt dat locate a car van Lester precies?
En ik zal over ong. 10 min hele crew inviten voor sandy survival
Die Lester is een kreupele klootzak.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
gisteren geprobeerd, want ik wou een futo,
maar je kan niet kiezen wat voor auto hij moet zoeken, en het was een tering eind weg.
en wat was het ..... een quad
Klopt, maar datzelfde heb ik met Forza. Daar zie ik ook de meest bizarre paint-jobs voorbij komen, allemaal gemaakt met een edittor die in princiepe niks meer kan dan layers van verschillende vormpjes over elkaar heen tonenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je moet er wel heel handig in zijn wil je een beetje mooi plaatje er van maken. Ik zag gisteren 2Pac als logo voorbij komen (THUG). Echt vet.
Jij bent reneon01990 neem ik dan aan ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:55 schreef Rijssi het volgende:
Ik heb een transparante variant van het embleem in the crew emblems gallery gezet. Enige verschil t.o.v. huidige is dus een transparante achtergrond. Als Gucci deze wil uploaden als main emblem dan zou het goed moeten zijn
klopt (zie sig)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:15 schreef Divje het volgende:
Ik zie nog geen nieuwe crew-emblem in de gallery? Wel een afbeelding die het niet doet, maar die staat niet in de gallery lijk het..
[..]
Jij bent reneon01990 neem ik dan aan ?
Ah lol. Kijk nooit verder dan m'n neus lang is. Sorryquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:17 schreef Rijssi het volgende:
[..]
klopt (zie sig)
Las net ergens dat social club bugged is, en er op dit moment nog geen nieuwe emblems geüpload kunnen worden
mijn gisteren gemaakte emblem stond vanmorgen keurig in de socialclub hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:17 schreef Rijssi het volgende:
[..]
klopt (zie sig)
Las net ergens dat social club bugged is, en er op dit moment nog geen nieuwe emblems geüpload kunnen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zoveel zin om vanavond weer ff te knallen![]()
East Los FM uit je speakers en gas!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eikel, direct dat deuntje in m'n hoofd. had je 1 seconde voor nodig
oh ah toma toma vem vem vem vem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |