betwijfel het 9k in 2 min en 30 seconden overtref je niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Violent Duct?.... Als je dan echt snel wilt verdienen ga met 2 vrienden een avondje race met 1 lap reces. Gaat sneller
je krijgt maar 3k?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:37 schreef tonic1 het volgende:
[..]
betwijfel het 9k in 2 min en 30 seconden overtref je niet.
Ja precies. Ik snap het niet. Gewoon een playlist maken met races, en missies en die blijven herhalen. Daarom snap ik ook niet waarom rockstar de replay functie voor die missie gesloopt heeft. Het is niet een een glitch die de mensen misbuiken maar gewoon een missie die ze blijven herhalen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Violent Duct?.... Als je dan echt snel wilt verdienen ga met 2 vrienden een avondje race met 1 lap reces. Gaat sneller
Het was 9k in den beginne.quote:
Ik kan straks thuis eventjes eentje photoshoppen maar wie moet ik deze sturen om deze in de crew te krijgen? Ik maar dan het Logo de zwarte letters met een Wit randje zodat je deze op zwarte shirts en auto's ook ziet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Kunnen we trouwens het Crew Emblem met een transparante achtergrond maken met een witte omlijning om de letters ofzo? Ik vind het leuk om met het Fok! logo rond te lopen, maar niet met zo'n enorm wit vierkant op mijn rug
Redwood District (geloof ik) race... filmpje gezien van een gast.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:37 schreef tonic1 het volgende:
[..]
betwijfel het 9k in 2 min en 30 seconden overtref je niet.
ja daarom. Maar nu is het 3k. Als je een race wint met 3 spelers krijg je vaak al meer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja precies. Ik snap het niet. Gewoon een playlist maken met races, en missies en die blijven herhalen. Daarom snap ik ook niet waarom rockstar de replay functie voor die missie gesloopt heeft. Het is niet een een glitch die de mensen misbuiken maar gewoon een missie die ze blijven herhalen.
[..]
Het was 9k in den beginne.
De founder van de crew denk ik. Geen idee wie dat is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef Lisker het volgende:
Ik kan straks thuis eventjes eentje photoshoppen maar wie moet ik deze sturen om deze in de crew te krijgen? Ik maar dan het Logo de zwarte letters met een Wit randje zodat je deze op zwarte shirts en auto's ook ziet.
Gucci, maar die is al dagen niet online op PSN,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De founder van de crew denk ik. Geen idee wie dat is.
volgens mij kan iedereen een logo publishen... alleen de leider kan hem denk ik als active zetten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De founder van de crew denk ik. Geen idee wie dat is.
kon 'm gisteren niet meer opnieuw doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:44 schreef tonic1 het volgende:
ik heb een andere missie gevonden Out of court settlement krijg je zonder problemen ook 9k. en je hoeft er 0,0 moeite voor te doen. oftwel de nieuwe violent duct.
hoeft ook niet, die editor is goed genoeg. voor de meeste logo's in ieder gevalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
Je kunt alleen via zo'n vaag online gebeuren een logo maken op Social Club. Simpel iets uploaden zit er niet bij
Ja maar je heb in die editor bij de kleuren een "transparant" optie. Die moet je gebruiken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
Je kunt alleen via zo'n vaag online gebeuren een logo maken op Social Club. Simpel iets uploaden zit er niet bij
Je moet er wel heel handig in zijn wil je een beetje mooi plaatje er van maken. Ik zag gisteren 2Pac als logo voorbij komen (THUG). Echt vet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hoeft ook niet, die editor is goed genoeg. voor de meeste logo's in ieder geval
voeg me toe bij boneyardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie is Archilles dan?
Wat een egoïst ben je
Ja leuk, maar dan nog vind ik het jammer dat je niet gewoon een .png kan uploaden. Met Photoshop heb je gewoon oneindige mogelijkheden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja maar je heb in die editor bij de kleuren een "transparant" optie. Die moet je gebruiken.
Ik kom er niet tussenquote:
Rang is niet hoog genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |