Al bezig? Ik zet me ps3 net aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Accept die boneyard ff jongens, is een survival!!!
Vergeet niet af en toe een rocket launcher te pakken, en blijf op het dak
Ja, nu net.quote:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ccm.gtavquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:14 schreef over_hedge het volgende:
http://gta-5-map.com/ erg handig google maps van gta
Damn, zelfde interieur als die van mij. Alleen kijk ik tegen lelijke flatgebouwen aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef Lisker het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn 391k Huisje opnieuw gekocht. Na 10 keer opnieuw te zijn begonnen hoop ik nu dat het goed blijft gaan.
Ik heb meteen een sultan in de garage gepropt om deze te modden =P.
Als mensen zich afvragen wat de view is vanuit het appartement:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die lelijke mensen op de achtergrond zijn allemaal fokkers =P.
je moet 2.000 betalen. Als je dus niks bij je draagt, gaat er dus geld van je bank afquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef Rijssi het volgende:
Is het nou een bug of niet, dat als je dood gaat je ook geld verliest wat op een bank staat.
Ja die van 400k (het duurste) die kijkt tegen de berg aan. vond ik een beetje saai. Dus ben ik voor deze gegaan. En 9 k gespaard.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Damn, zelfde interieur als die van mij. Alleen kijk ik tegen lelijke flatgebouwen aanheb die van 205k.
Toch een beetje spijt dat ik niet heb doorgespaard voor het uitzicht
Ja, voor de patch was dat makkelijk. Gewoon VD farmen. Is niet echt leuk maar wel effectief, zeker met een crew voor meer RP.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:25 schreef YepssNL het volgende:
iemand zit al in level 140![]()
[ afbeelding ]
da weet geen mensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben net naar Trevor geroepen dus ik ging gezellig bij hem langs maar ik ging er nog verwarder weg dan dat ik er aankwam. Wat wil hij nou van je als je daar geweest bent?![]()
Niet, is een missie die je van Geralt krijg per telefoon. De missie zelf speelt zich af bij een steegje van de stripclub zelf.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:29 schreef Droathoah het volgende:
Waar op de map vind je Violent Duct?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |