pics???quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben verliefd op mijn (GTA V) auto
Gewoon een ubermacht oraclequote:
hoe kwam je aan die heli ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 die advocaat vermoorden en de ander met een heli vast naar dat huisben je zo klaar. Zo deden wij het tenminste bij die 10k missie die ook zoiets voorstelde, weet niet of het bij die van jou ook zo kan. If so wel het proberen waard als het wat tijd scheelt
oh zie nu 2 min 30dan is dat vast niet nodig bij die missie
heli veldje dichtbijquote:
Oh shit man, wat een bak!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:14 schreef Duuc-nl het volgende:
Wie is protectedbydurex? Gaat er mooi met mijn auto vandoor
Dan maar instellingen op alleen ik zetten
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh shit man, wat een bak!
Ik wist niet dat die van jouw was, dacht gewoon nav die missie van Trevor.
niet doodgaan ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je verliest nog steeds een hoop geld als je doodgaat
dan nog 2k per keer kwijt, al 150k door kwijt of meer zelfs nuquote:
Dat meen je niet? Dus als je $0,- cash op zak hebt en je gaat dood, dan kost het nog steeds geld? Hoeveel dan ongeveer?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Gaat alsnog geld af als je dood gaat.
precies 2k. misschien bij lage levels wat minder. Moet je ff bij je transaction log kijken op je mobiel, zie je het staan als je doodgegaan bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:31 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Dus als je $0,- cash op zak hebt en je gaat dood, dan kost het nog steeds geld? Hoeveel dan ongeveer?
ik ben benieuwd wat er gebeurt als je niks meer hebtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:32 schreef Divje het volgende:
Ik kan die 'rekening' niet eens meer dokken na al m'n uitgavenheb nog maar iets van 2k
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er gebeurt als je niks meer hebt
Was gelul ik heb het getestquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.
Maar niemand hier weet iets van een garage waar je die dure auto's kan verpatsen? 't is geen LSC.. Of het was gewoon gelul
Hmm jammer.quote:
Gestolen goederenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm jammer.Volgens mij kan je ook gestolen goederen bij TP Industries verpatsen. Maar die heb ik niet kunnen vinden. Dat vertelde die Ron over de telefoon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |