quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zoveel zin om vanavond weer ff te knallen![]()
East Los FM uit je speakers en gas!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
had je beter moeten navigeren dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef kensei het volgende:
Godver join een random race, kom in een rally, ben copilot, mist die gast aan het begin een checkpoint. Zit ik 10 minuten voor niks in de fucking bijrijder stoel
Ik kan hem wel een blok om sturen en weer op het goed pad brengen maar die andere 2 zitten in dezelfde crew en hebben headset dus dat gaat nooit meer gewonnen wordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
had je beter moeten navigeren dus
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zoveel zin om vanavond weer ff te knallen![]()
East Los FM uit je speakers en gas!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bedankt. Heb nu dat liedje in m'n kop. TOP!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Die ene op Soulwax FM is ook lekker
Deze op SoulwaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Het erge is dat ik ook geen leven meer heb en alsnog maar level 18 ben ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:38 schreef over_hedge het volgende:
Random race joinen is ook maar kut. Meestal is het iemand met een heel hoog level die dan zijn motor helemaal getuned heeft zodat je 10x zo snel is als de mensen die joinen die wel een leven hebben en niet al boven leven 70 zijn.
Kut, nou wil ik em horen ook... Zit op m'n werk, helaas geen oordopjes bij mequote:
Haha die zijn gruwelijk ja. Net als die van Jahova ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef Cryothic het volgende:
Ik lig echt dubbel om die video's van speedy
yé sé vas. sucutucutucutucutucutucutuquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kut, nou wil ik em horen ook... Zit op m'n werk, helaas geen oordopjes bij me
Kanus, ik herken em gewoon aan jouw fonetische beschrijvingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:43 schreef Divje het volgende:
[..]
yé sé ba. sucutucutucutucutucutucutu
Vind 'm echt geniaal. Maar die clip is ookgewoon precies wat ik me voorstelde bij dat nummerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kanus, ik herken em gewoon aan jouw fonetische beschrijving![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |